Przetargi.pl
Zakup i dostawa wyposażenia w sprzęt IT pracowni Zespołu Szkół im. K.K. Jagiellończyka w Łęcznej oraz biura projektu.

Powiat Łęczyński ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48815315200 , fax. +48817526464
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łęczyński
    Al. Jana Pawła II 95A
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. +48815315200, fax. +48817526464
    REGON: 431019425
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa wyposażenia w sprzęt IT pracowni Zespołu Szkół im. K.K. Jagiellończyka w Łęcznej oraz biura projektu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia w sprzęt IT pracowni Zespołu Szkół im. K.K. Jagiellończyka w Łęcznej oraz biura projektu w ramach projektu „Kształcimy prawdziwych zawodowców w Jagiellończyku” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kształcenie i kwalifikacje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust.1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części jak poniżej: Część nr 1 zamówienia – zestawy komputerowe, drukarki i oprogramowanie, Lp. Nazwa Ilość Wymagania Sprzęt 1. Zestaw komputerowy 1 16 Komputer stacjonarny z podłączeniem do sieci lokalnej i Internetu – do pracowni organizacji reklamy Komputer klasy PC wyprodukowany przez 1 producenta z 3 letnią gwarancją. Procesor min. dwurdzeniowy o częstotliwości min. 3,0 GHz, min. 8 GB RAM, dysk twardy min. 500 GB, napęd optyczny DVD+/- RW, karta sieciowa Ethernet, karta grafiki zintegrowana, +-, kamera internetowa, nie mniej niż 6 gniazd USB 2.0/3.0, z czego nie mniej niż 2 wyprowadzone na przednim panelu obudowy, gniazdo słuchawek i mikrofonu wyprowadzone na przednim panelu obudowy, czytnik kart SD/SDHC/CF wyprowadzony na przedni panel obudowy, Monitor: płaski TFT min. 24”, rozdzielczość 1920x1080 pikseli, czas reakcji matrycy 5ms, jasność 250 cd/m2, format panoramiczny, typ sygnału wejściowego D-Sub, HDMI Klawiatura: w układzie QWERTY, +klawiatura numeryczna, długość przewodu min. 1,3m Mysz: optyczna przewodowa System operacyjny: min. Win 7 Professional 64 bit. Pełne wsparcie producenta komputera przez okres gwarancji w postaci kompletu sterowników dostępnych na stronach www i certyfikacji WHCL dla systemu min. Windows 7 lub równoważny na stronie producenta oprogramowania Parametry równoważności systemu: -pełna integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerach Windows Server m2012 -zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego), WMI -zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu -pełna integracja z programami MS Office, Adobe, Corel -pełna obsługa ActiveX Wszystkie funkcjonalności nie mogą być zrealizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji Microsoft Windows 7 Gwarancja: 36 miesięcy 2. Zestaw komputerowy 2 3 szt. Komputer stacjonarny z podłączeniem do sieci lokalnej i Internetu – do pracowni budownictwa i architektury krajobrazu Komputer markowy, klasy PC, wyprodukowany przez jednego producenta z 3 letnią gwarancją. Procesor min. Dwurdzeniowy o częstotliwości min. 2,5 GHz, min. 4 GB RAM, dysk twardy min. 320 GB, napęd optyczny DVD +/- RW, karta sieciowa, karta grafiki zintegrowana, mysz, klawiatura, kamera internetowa Monitor LED 24”, rozdzielczość 1920 x 1080 pikseli, czas reakcji matrycy 5 ms, jasność 250 cd/m2, format panoramiczny, typ sygnału wejściowego D-Sub, HDMI System operacyjny: min. Win 7 Professional 64 bit. Pełne wsparcie producenta komputera przez okres gwarancji w postaci kompletu sterowników dostępnych na stronach www i certyfikacji WHCL dla systemu min. Windows 7 lub równoważny na stronie producenta oprogramowania Parametry równoważności systemu: -pełna integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerach Windows Server m2012 -zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego), WMI -zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu -pełna integracja z programami MS Office, Adobe, Corel -pełna obsługa ActiveX Wszystkie funkcjonalności nie mogą być zrealizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji Microsoft Windows 7 3. Zestaw komputerowy 3 1 szt. Komputer stacjonarny z podłączeniem do sieci lokalnej i Internetu – do pracowni ekonomicznej Komputer stacjonarny PC Wydajność obliczeniowa – Procesor musi osiągnąć wynik PassMark Rating większy lub równy 3500 w rankingu PassMark Software PassMark – CPU Mark Pamięć Pojemność minimum: 4096 MB Maksymalna obsługiwana pojemność: minimum 16 GB Wolne złącza pamięci: min. 1 Grafika musi osiągać wynik PassMark SoftMare PassMark – G3D Mark Karta dźwiękowa wbudowana Dysk twardy o pojemności minimalnej 500 GB System operacyjny: min. Win 7 Professional 64 bit. Pełne wsparcie producenta komputera przez okres gwarancji w postaci kompletu sterowników dostępnych na stronach www i certyfikacji WHCL dla systemu min. Windows 7 lub równoważny na stronie producenta oprogramowania Parametry równoważności systemu: -pełna integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerach Windows Server m2012 -zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego), WMI -zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu -pełna integracja z programami MS Office, Adobe, Corel -pełna obsługa ActiveX Wszystkie funkcjonalności nie mogą być zrealizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji Microsoft Windows 7 Klawiatura – W układzie QWERTY – US, 102 klawiszy + kl. Numeryczna, długość przewodu min. 1,3 m. Monitor LED 24”, rozdzielczość 1920 x 1080 pikseli Mysz – optyczna USB, min. 2 przyciski + 1 rolka, rozdzielczość min. 600 DPI + podkładka z ekonomiczną podpórką na nadgarstek Dodatkowe wymagania: 1. Nie mniej niż 6 gniazd USB 2.0/3.0, z czego nie mniej niż 2 wyprowadzona na przednim panelu obudowy 2. Min. 1x DVI-I 3. Złącze wideo zgodnie z zaoferowanym . 4. Gniazdo słuchawek i mikrofonu wyprowadzone na przednim panelu obudowy. 5. Czytnik kart SD/SDHC/CF 6. Karta sieciowa w standardzie Ethernet 10/100/1000 (RJ45) 7. Nagrywarka DVD+/-RW obsługująca formaty: CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW i płyty dwuwarstwowe 8. Zainstalowane i aktywowane oprogramowanie: a. Oprogramowanie do nagrywania płyt CD/DVD DL b. Oprogramowanie do wyświetlania filmów DVD 9. Dołączone nośniki instalacyjne systemu i sterowniki do sprzętu zainstalowanego w komputerze Gwarancja min. 24 miesiące. 4. Zestaw komputerowy 4 1 szt. Komputer stacjonarny z podłączeniem do sieci lokalnej i Internetu – do pracowni informatycznej - procesor – min. czterordzeniowy, 64 Bit 3.3 GHz, - RAM – 2x4 GB Dual 1333 MHz DDR3, - HDD – 500 GB S-ATA, - 2 x karta sieciowa 100/1000 Mbit/s, - złącze RS232, - karta dźwiękowa, - napęd – Multi DVD +/-RW/RAM, - klawiatura, mysz, monitor LCD 24”, - karta graficzna 1 GB DDR3, System operacyjny: min. Win 7 Professional 64 bit. Pełne wsparcie producenta komputera przez okres gwarancji w postaci kompletu sterowników dostępnych na stronach www i certyfikacji WHCL dla systemu min. Windows 7 lub równoważny na stronie producenta oprogramowania Parametry równoważności systemu: -pełna integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerach Windows Server m2012 -zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego), WMI -zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu -pełna integracja z programami MS Office, Adobe, Corel -pełna obsługa ActiveX Wszystkie funkcjonalności nie mogą być zrealizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji Microsoft Windows 7 Gwarancja 24 miesiące 5. Komputer typu laptop 1 szt. Laptop do biura projektu Ekran: Matryca 15,6” o rozdzielczości min. 1920×1080, z powłoką matową; TouchPad (płytka dotykowa) Procesor: Procesor dwurdzeniowy dedykowany do pracy w komputerach przenośnych, uzyskujący wynik co najmniej 4645 punktów w teście Passmark Karta graficzna: kompatybilna z Microsoft® DirectX 11.1, OpenCL 1.2, OpenGL 4.0, Pamięć operacyjna: Pojemność: min. 4 GB DDR3 1600MHz Dysk twardy: Pojemność min. 500 GB, prędkość obrotowa 7200 obr./min, rozmiar pamięci Cache: 64MB Napęd optyczny: Nagrywarka DVD +/- RW Super Multi Dual Layer wewnętrzny. Karta muzyczna: Zintegrowana, wbudowane 2 głośniki stereo, wbudowany mikrofon Porty/złącza: 1 x VGA, 1 x HDMI, 1 x złącze RJ-45 (podłączenie sieci lokalnej), 1 x wejście mikrofonowe, 1 x wyjście słuchawkowe, Min. 3 x USB (wbudowane), w tym min. 1 x USB 3.0, Wbudowany fabrycznie moduł Bluetooth v. 4.0 (nie akceptowane na zewnętrznej karcie lub porcie USB)., Wbudowany – wewnętrzny czytnik kart SD, MMC, Port sieci LAN 10/100/1000 Ethernet RJ 45 zintegrowany z płytą główną oraz karta WLAN 802.11b/g/n, Mysz optyczna: przewodowa z interfejsem USB, długość przewodu min. 1m, 2 przyciski + rolka, firmowa, tej samej marki co laptop, sygnowana napisem lub logiem producenta laptopa. Klawiatura: Pełnowymiarowa w układzie US-QWERTY, polskie znaki zgodne z układem MS Windows „polski programistyczny”, klawiatura musi być wyposażona w 2 klawisze ALT (prawy i lewy).Klawiatura z wydzielonymi pełnowymiarowymi klawiszami numerycznymi w prawej części klawiatury Bateria: 6-komorowa litowo-jonowa, umożliwiająca pracę bez zasilania przez min. 4 godziny Zasilacz: Dedykowany do laptopa Umiejscowiona na dysku twardym laptopa lub innych nośnikach (płyty DVD lub pamięci FLASH USB) partycja Recovery w/w systemu lub systemu równoważnego Komplet sterowników dla wszystkich elementów wymagających sterowników, wchodzących w skład urządzenia. Dostęp do najnowszych kompatybilnych sterowników i uaktualnień na stronie producenta laptopa, realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu laptopa – do oferty należy dołączyć link strony. Sterowniki powinny być kompatybilne z oferowanym przez Zamawiającego systemem operacyjnym Oprogramowanie System operacyjny: system operacyjny min. Microsoft Windows 7 Professional PL 64 bit lub system równoważny, nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft, lub posiadający swój unikalny klucz aktywacyjny (system operacyjny z licencją, sterowniki do wszystkich podzespołów zainstalowanych w notebooku) Pakiet biurowy: typu Microsoft Office 2016 z licencją wieczystą. Oprogramowanie nowe nieużywane nieaktywowane wcześniej na żadnym innym urządzeniu. Oprogramowanie dostarczone winno być ze wszelkimi atrybutami legalności. Klucz produktu musi znajdować się na certyfikacie autentyczności (COA) dołączonym do produktu. Parametry równoważności: Zamawiający uzna pakiet oprogramowania biurowego za równoważny, gdy spełni poniższe wymagania: - Oprogramowanie biurowe kompatybilne z systemem operacyjnym min. Windows 7 lub równoważny Dla oprogramowania musi być publicznie znany cykl życia przedstawiony przez producenta systemu i dotyczący rozwoju wsparcia technicznego – w szczególności w zakresie bezpieczeństwa. Wymagane jest prawo do instalacji aktualizacji i poprawek do danej wersji oprogramowania, udostępnianych bezpłatnie przez producenta na jego stronie internetowej w okresie co najmniej 5 lat. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy oprogramowania biurowego oraz jego licencja pochodziły od tego samego producenta. Zawierające w pakiecie przynajmniej edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji. 6. Drukarka nr 1, laserowa sieciowa A4 monochromatyczna, 4 szt. Laserowa monochromatyczna, format A4 Druk 20str./min, rozdzielczość druku min. 1200/600 dpi, Pamięć min. 16 MB, złącze USB Gwarancja 24 miesiące 7. Drukarka nr 2, laserowa, A4 dupleks kolorowa, 1 szt. Laserowa kolorowa, format A4, Druk co najmniej 32 str./min., rozdzielczość druku min. 1200x1200 dpi Podajnik uniwersalny Duplex, 128 MB, USB 2.0, Ethernet Gwarancja: 24 miesiące 8. Drukarka nr 3, laserowa sieciowa A3 kolorowa, 1 szt. Maksymalny format nośnika A3; Technologia druku Laserowa, kolorowa; Interfejsy USB, LAN (Ethernet); Dołączone akcesoria; Kabel zasilający, Kabel USB, Gwarancja: 24 miesiące 9. Drukarka nr 4, laserowa A4 monochromatyczna 1 szt. Drukarka do biura projektu Technologia druku laserowa, monochromatyczna Druk dwustronny Szybkość drukowania A4 do 38 str/min Jakość druku 1200 x 1200 dpi Języki drukarki: Direct Image, PCL 5e / 6, PDF, PPDS, PostScript 3, XPS Czas wydruku pierwszej strony <8.5 s zainstalowana pamięć 256 MB Podajniki papieru: Ręczny, Automatyczny 250 stron Drukowanie dwustronne: automatyczne Interfejsy: 1 x RJ-45 , 2 x USB 2.0 Obsługiwane systemy operac.: Windows 7, Windows 8.x, Windows 10 Gwarancja 36 miesięcy 10. Switch zarządzalny 2 szt. Liczba portów: 24; Z możliwością zarządzania przez port szeregowy, telnet, ssh, www, SNMP, ruting w warstwie trzeciej z możliwością definiowania reguł filtrowania ruchu ACL, VLAN-802.1q, TRUNK, Load balancing – protokół LACP, Quality of Service – możliwość ustawienia priorytetów transmisji dla protokołów warstw wyższych (802.1p, adres IP, itd.), możliwość ograniczenia przepustowości dla portu przełącznika lub adresu MAC stacji, 802.1a – multiple spanning tree, 802.1x – kontrola dostępu do medium i autentykacja użytkownika GVPR (VTP) automatyczne uczenie się i przydzielanie VLAN-ów przez przełącznik Auto-MDIX Dokumentacja dotycząca przeprowadzania konfiguracji przełącznika (manual) wymagana w języku polskim. Gwarancja: 24 miesiące 11. Zestaw głośników, pracownia organizacji reklamy, pracownia informatyczna 3 szt. Rodzaj zestawu 2.0; kolor czarny; Rodzaje wyjść/wejść: Wejście liniowe Audio - 1 szt., Wyjście słuchawkowe - 1 szt.; Minimalna moc głośników (RMS) 10 W Oprogramowanie 12. Pakiet biurowy 21szt. Pakiet office standard education 2016 PL lub równoważny z licencją EDU dla szkół bezterminową. Oprogramowanie nowe nieużywane nieaktywowane wcześniej na żadnym innym urządzeniu. Oprogramowanie dostarczone winno być ze wszelkimi atrybutami legalności. Klucz produktu musi znajdować się na certyfikacie autentyczności (COA) dołączonym do produktu. Parametry równoważności: Zamawiający uzna pakiet oprogramowania biurowego za równoważny, gdy spełni poniższe wymagania: - Oprogramowanie biurowe kompatybilne z systemem operacyjnym min. Windows 7 lub równoważny Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania pakietów biurowych, programów i planów licencyjnych zakładających rozwiązania wymagające stałych opłat w okresie używania zakupionego produktu. Dla oprogramowania musi być publicznie znany cykl życia przedstawiony przez producenta systemu i dotyczący rozwoju wsparcia technicznego – w szczególności w zakresie bezpieczeństwa. Wymagane jest prawo do instalacji aktualizacji i poprawek do danej wersji oprogramowania, udostępnianych bezpłatnie przez producenta na jego stronie internetowej w okresie co najmniej 5 lat. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy oprogramowania biurowego oraz jego licencja pochodziły od tego samego producenta. Zawierające w pakiecie przynajmniej edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji. Aplikacja do tworzenia prezentacji powinna umożliwiać udostępnianie prezentacji przy użyciu przeglądarki internetowej bez potrzeby instalowania dodatkowych elementów ani konfigurowania. Do każdej prezentacji można dodać wideo. Nagrania wideo można wstawiać bezpośrednio w programie, a następnie dostosowywać je, przycinać lub oznaczać najważniejsze sceny w nagraniu zakładkami. Wstawiane nagrania są domyślnie osadzone. Pliki programów edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego i programu do tworzenia prezentacji można przechowywać online i uzyskiwać do nich dostęp, przeglądać, edytować i udostępniać innym użytkownikom. Pakiet biurowy musi spełniać następujące wymagania: 1. Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika: a) Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika. b) Prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych. c) Możliwość zintegrowania uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową (Active Directory lub funkcjonalnie równoważną) – użytkownik raz zalogowany z poziomu systemu operacyjnego stacji roboczej ma być automatycznie rozpoznawany we wszystkich modułach oferowanego rozwiązania bez potrzeby oddzielnego monitowania go o ponowne uwierzytelnienie się. 2. Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: a) posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, b) umożliwia wykorzystanie schematów XML, 3. Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców. 4. W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy). 5. Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim. 6. Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: a) Edytor tekstów. b) Arkusz kalkulacyjny. c) Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji. 7. Edytor tekstów musi umożliwiać: a) Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty. b) Wstawianie oraz formatowanie tabel. c) Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych. d) Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne). e) Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków. f) Automatyczne tworzenie spisów treści. g) Formatowanie nagłówków i stopek stron. h) Sprawdzanie pisowni w języku polskim. i) Śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników. j) Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności. k) Określenie układu strony (pionowa/pozioma). l) Wydruk dokumentów. m) Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną. n) Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007 i 2010 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu. o) Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. p) Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze bazujące na schematach XML z Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych, które po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z obowiązującym prawem. q) Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi (kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa. 8. Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać: a) Tworzenie raportów tabelarycznych. b) Tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych. c) Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu. d) Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice). e) Obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych. f) Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych. g) Wyszukiwanie i zamianę danych. h) Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego. i) Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie. j) Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności. k) Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem. l) Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku. m) Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003 oraz Microsoft Excel 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń. n) Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji 9. Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać: a) Przygotowywanie prezentacji multimedialnych. b) Prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego. c) Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek. d) Zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu. e) Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji. f) Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera. g) Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo. h) Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego. i) Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym. j) Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów. k) Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera. l) Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007 i 2010. 13. Program antywirusowy 21szt. Program antywirusowy z licencją zbiorową, program charakteryzujący się bardzo wysoką wykrywalnością infekcji i niewielkim obciążeniem dla komputera. Licencja dla jednostki edukacyjnej, 3-letnia 14. Oprogramowanie do grafiki wektorowej 1 szt. Program typu Corel Draw Graphic Suite* lub równoważne kryteria równoważności: - tworzenie ilustracji wektorowych i przygotowywania układu stron - edycji zdjęć umożliwiająca ich retuszowanie oraz modyfikowanie - przekształcanie map bitowych w edytowalne grafiki wektorowe - projektowanie i opracowywanie witryn internetowych oraz zarządzanie nimi - przechwytywanie obrazów z ekranu komputera - kreator kodów paskowych - kreator druku dwustronnego - szkolenia z obsługi oprogramowania w formie nagrań wideo Licencja 15+1; wersja edukacyjna Okres licencji – wieczysta Nośnik: DVD ROM lub klucz licencyjny – kod oprogramowania on-line dla 16 stanowisk Zgodność z systemem operacyjnym min. Windows 7 lub równoważnym Wersja językowa: polska *Zamawiający sugeruje oprogramowanie Corel Draw – dla instytucji edukacyjnych, z uwagi na fakt, iż zdecydowana większość uczniów i nauczycieli ze szkoły na rzecz której realizowane będzie przedmiotowe zamówienie jest bądź będzie przeszkolona w jego obsłudze w ramach realizacji projektu. Dodatkowo oprogramowanie to funkcjonuje już w innych pracowniach szkoły, stąd ze względu na zachowanie funkcjonalności sugeruje się powyższe oprogramowanie. Niemniej dopuszcza się składania ofert równoważnych. Ponadto sugerowany program jest zgodny z programem zajęć przewidzianym do realizacji w projekcie, do których przewidziany jest zakup przedmiotowego sprzętu i oprogramowania 15. Oprogramowanie do grafiki rastrowej 17 szt. Oprogramowanie edukacyjne typu Adobe Photoshop CC PL* lub równoważne, licencja 3-letnia. kryteria równoważności: 1. tworzenie i edycja obrazów 2. wsparcie dla plików .psd 3. wsparcie dla plików .3ds, .ai, .pix, .iff, .tdi, .avi, .bmp, .rle, .dib, ..tif, .crw, .nef, .raf, .orf, .mrw, .dcr, .mos, .raw, .pef, .srf, .dng, .x3f, .cr2, .erf, .sr2, .kdc, .mfw, .mef, .arw, .srw, .cin, .dae, .gif, .dcm, .dng, .img, .eps, .flm, .kmz, .jpg, .pcd, .psb, .exr, .pcx, .pdf, .psd, .pct, .rsr, .pxr, .png, .pbm, .hdr, .sct, .tga, .tif, .u3d, .obj, .wbm, .mtx. 4. Edycja obrazów: 5. obsługa warstw oraz opcje interakcji między nimi (mieszania) 6. automatyczne wyrównywanie warstw 7. niwelacja wpływu obiektywu na zdjęcie 8. poziomowanie zdjęcia 9. ziarno addytywne 10. edycja położenia, układu obiektu (np. zmiana pozycji ciała/postaci) (‘Puppet Warp’) lub równoważna 11. dokładne wykrywanie krawędzi obiektów (technologia Truer Edge). ‘lub równoważna 12. ujednolicenie koloru wewnątrz zaznaczenia 13. zaznaczanie i przenoszenie/skalowanie obiektów, wypełniając automatycznie tło w ich miejscu w oparciu o otoczenie 14. skalowanie obrazu z zachowaniem wielkości pewnych jego elementów 15. edytowanie obrazów jak obiektów 3d oraz dodawanie nowych obiektów 3d (głębia pola, obsługa oświetlenia i cieniowania) 16. wsparcie dla dodatków rozszerzających funkcjonalność 17. tworzenie grafiki wektorowej (w tym automatyczne tworzenie obiektów na podstawie obrazów rastrowych, 18. ‘pędzle’ (charakterystyczne dla grafiki rastrowej) oraz efekty rastrowe z zachowaniem wektorowej formy obrazu 19. zachowanie perspektywy w tworzonych obrazach 20. zaawansowane tworzenie tekstów 21. możliwość usuwania fragmentów obrazów jak narzędzie ‘gumka’ w grafice rastrowej 22. zapis obrazów niezależnych od rozdzielczości Zastosowanie edukacyjne, Okres licencji 36 miesięcy Klucz licencyjny: DVD ROM lub klucz licencyjny – kod oprogramowania on-line dla 17 stanowisk Zgodność z systemem operacyjnym min. Windows 7 lub równoważnym Wersja językowa: polska * Zamawiający sugeruje oprogramowanie Adobe Photoshop – dla instytucji edukacyjnych, z uwagi na fakt, iż zdecydowana większość uczniów i nauczycieli ze szkoły na rzecz której realizowane będzie przedmiotowe zamówienie jest/będzie przeszkolona w jego obsłudze. Dodatkowo oprogramowanie to funkcjonuje już w innych pracowniach szkoły, stąd ze względu na zachowanie funkcjonalności sugeruje się powyższe oprogramowanie. Niemniej dopuszcza się składania ofert równoważnych. Ponadto sugerowany program jest zgodny z programem zajęć przewidzianym do realizacji w projekcie, do których przewidziany jest zakup przedmiotowego sprzętu i oprogramowania. 16. Oprogramowanie do rozliczeń finansowo-księgowych, pracowania ekonomiczna 16 szt. Program do rozliczeń finansowo księgowych typu Symfonia Start Mała Księgowość;* lub równoważny Program komputerowy do wspomagania operacji finansowo-księgowych, kadrowo-płacowych, obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej, prowadzenia księgi przychodów i rozchodów, obliczania podatków, sporządzania sprawozdań statystycznych, obsługi zobowiązań wobec ZUS Kryteria równoważności programu: o -obsługa każdej formy uproszczonej księgowości – karty podatkowej, podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych o -pomoc w dokonywaniu szczegółowej analizy struktury przychodów i kosztów o -prowadzenie nielimitowanej ewidencji środków trwałych o -naliczanie i rozliczanie pensji pracowników o -możliwość prowadzenia ewidencji pracowników o -naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy o -ułatwienie współpracy z programem Płatnik o -pobierania danych kontrahenta z GUS - możliwość pobrania z bazy GUS danych nowego kontrahenta, wprowadzanego do programu. Licencja dla jednostki edukacyjnej *Zamawiający sugeruje oprogramowanie Symfonia Mała księgowość z uwagi na fakt, iż uczniowie kształcący się w zawodzie ekonomisty mają poznać różne programy do księgowania. Szkoła dysponuje oprogramowaniem firmy Insert, ponadto przeprowadzona diagnoza potrzeb kształcenia sugeruje (na podstawie wyników wskazań pracodawców), że pożądaną umiejętnością uczniów wchodzących na rynek pracy jest znajomość programu Symfonia. Część nr 2 zamówienia - sprzęt elektroniczny 1. Tablica interaktywna Pracownia technik budownictwa (betoniarz – zbrojarz) 1 szt. Tablica interaktywna, przekątna min.75" max.80" Proporcje obrazu standard 4:3 Sposób obsługi: dotykowy, dowolnym pisakiem lub palcem Komunikacja z komputerem za pośrednictwem USB Interfejs HID, gotowa do pracy bez konieczności instalowania dodatkowych sterowników Możliwość pracy dwóch osób jednocześnie na całej powierzchni tablicy Możliwość m.in. przechwytywania obrazów, rozpoznawania wyrazów napisanych odręcznie i przekształcanie ich na czcionkę komputerową Wyposażenie standardowe: 3 pióra oraz wymazywacz, umieszczone w uchwytach magnetycznych, kabel USB i przedłużacz kabla USB o długości 5m każdy, instrukcja obsługi w języku polskim, uchwyt montażowy ścienny, Gwarancja: 60 miesięcy 2. Telewizor 6 szt. Technologia LCD Przekątna ekranu: min. 47" Full HD Format obrazu: 16:9 Rozdzielczość obrazu: 1920:1080 Odświeżanie obrazu: 200Hz Kontrast: 80000:1 (dynamiczny) 3xHDMI, 2xUSB Gwarancja: 24 miesiące 3. Aparat fotograficzny (lustrzanka cyfrowa), pracownia organizacji reklamy 1 szt. Wyświetlacz LCD 2,5" USB 2.0 Akumulator Obiektyw Format zapisu zdjęć: jpeg, jednoczesny zapis w formacie raw&jpeg Automatyczny balans bieli Samowyzwalacz Ogniskowa obiektywu 18-55 Karta SDHC Maks. Rozdzielczość zdjęć 3888x2592 Wbudowana lampa błyskowa Min. 10,1 Mpiksel Gwarancja: 24 miesiące 3.3. Zamawiający wymaga aby wszystkie urządzenia były fabrycznie nowe, nieużytkowane. Przedmiot zamówienia nie może pochodzić z żadnych pokazów ani wystaw, nie będzie także obciążony prawami na rzecz osób trzecich i nie będzie naruszał praw osób trzecich oraz będzie spełniał wymogi prawa polskiego i europejskiego. 3.4. Dostawa przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części winna być jednorazowa i kompletna – zgodna z zakresem określonym w pkt.3.3 SIWZ. W przypadku dostawy niekompletnego przedmiotu zamówienia Zamawiający jest uprawniony do odmowy odbioru przedmiotu umowy. 3.5. Wykonawca przeprowadzi szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania, 3.6. Wykonawca dostarczy wraz z zamówieniem wymaganą do obsługi instrukcje w języku Polskim. 3.7. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, treścią umowy oraz wynikającej z oferty Wykonawcy na dostarczony sprzęt i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta. 3.8. Zamówienie jest częścią zamówienia na dostawy sprzętu komputerowego realizowane w ramach dwóch projektów: „Kształcimy prawdziwych zawodowców w Jagiellończyku” oraz „Szkolnictwo zawodowe – dobry start na rynku pracy”, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kształcenie i kwalifikacje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe. 3.9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy. kody CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy 30237200-1 - Akcesoria komputerowe 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny 48620000-0 - Systemy operacyjne 30213100-6 - Komputery przenośne 30232110-8 - Drukarki laserowe 30231300-4 - Monitory ekranowe 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 32322000-6 - Urządzenia multimedialne 32324600-6 - Telewizory cyfrowe 38651000-3 - Aparaty fotograficzne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu wszyscy Wykonawcy są zobowiązani również do złożenia następującego oświadczenia: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według Załącznika Nr 5 do SIWZ). Oświadczenie, o którym mowa Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7.3. Wykaz innych oświadczeń i dokumentów składanych przez wszystkich Wykonawców. 7.3.1. Wypełniony formularz oferty i zestawienie cenowe w zakresie części, na która składana jest oferta (Zał. nr 1, 1a, 1b). 7.3.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniach o których mowa w pkt. 7.1.1. SIWZ 7.5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 7.5.1. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt. 7.1, 7.2 i 7.4. ppkt. 7.4.1.) składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 7.5.2. Pozostałe oświadczenia i dokumenty oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 7.5.3. Poza dokumentami wymienionymi w pkt 7.5.1. i 7.5.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa; 7.7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt.7.4 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty lub oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach