Przetargi.pl
Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne i drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 IM. GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO W CHEŁMIE ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Synów Pułku 15
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825634884 , fax. 825634884
  • Data zamieszczenia: 2024-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 IM. GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO W CHEŁMIE
    Synów Pułku 15
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 825634884, fax. 825634884
    REGON: 000712858
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp7chelm.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne i drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Laptopy z oprogramowaniem, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki– dostawa i uruchomienieW ramach części 1. Wykonawca jest zobowiązany do:-dostarczenia Przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko – do Zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 7, ul. SynówPułku 15, 22-100 Chełm;- dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia: instrukcji i kart gwarancyjnych;-uruchomienia urządzeń i ich sprawdzenia pod kątem prawidłowości pracy.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamowienia, w tym cechy/parametry/cel zastosowania - został ujęty w Załączniku nr 1 doSWZ.Przedmiot zamówienia obejmuje:1. Drukarka 3d-1 szt2. Filament-12 st.3. Skaner 3D-1 szt4. Nagrywarka zewnętrzna-4 szt.5. Tablet graficzny piórkowy-5 szt.6. Urządzenie wielofunkcyjne-7 szt7. Laptop-61 szt.8.Program grafiki komputerowej - 1 szt9. Program biurowy typu office-61 szt.10. Program antywirusowy (licencja)-61 sztMonitory interaktywne – dostawa, montaż we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego wraz z uruchomieniem, szkolenie. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SWZ-Opis przedmiotu zamówieniaW ramach części 2. Wykonawca jest zobowiązany do:-dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko – do miejsca jego montażu: Szkoła Podstawowa nr 7, ul. Synów Pułku 15, 22-100 Chełm;-dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia: instrukcji i kart gwarancyjnych;-montażu monitorów interaktywnych w miejscach wskazanym przez Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie (montaż ścienny), wyprowadzenia przewodów, ukrycia okablowania, instalacji oprogramowania do obsługi monitora interaktywnego, kalibracji sprzętu. Wykonawca zapewni wszystkie przewody i okablowanie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania monitorów interaktywnych. Wykonawca: uruchamia monitory interaktywne, kalibruje, wykonuje próby działania sprzętu.-uruchomienia urządzeń i ich sprawdzenia pod kątem prawidłowości pracy-przeszkolenia co najmniej 2 użytkowników-pracowników Szkoły Podstawowej nr 7 z zakresu zasad działania dostarczonego sprzętu, tj. uruchamiania, konfigurowania, kalibracji, użytkowania, korzystania z zasobów oprogramowaniaSprzęt fotograficzny i nagłaśniający oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieia został ujety w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.W ramach części 3. Wykonawca jest zobowiązany do: dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko – do siedziby Zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 7, ul. Synów Pułku 15, 22-100 Chełm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach