Katowickie Centrum Onkologii ogłasza przetarg
- Adres: 40-074 Katowice, Raciborska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 514 533, , fax. 322 514 533
- Data zamieszczenia: 2019-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Katowickie Centrum Onkologii
Raciborska 26
40-074 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 514 533, , fax. 322 514 533
REGON: 276201240 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawa (wraz z wniesieniem na miejsca wskazane przez Zamawiającego, ustawieniem, wypoziomowaniem itp.) mebli i wyposażenia na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologicznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę (wraz z wniesieniem na miejsca wskazane przez Zamawiającego, ustawieniem, wypoziomowaniem itp.) mebli i wyposażenia na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologicznego, w podziale na następujące części – pakiety (wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub na oba pakiety): 1) Pakiet nr 1 - dostawa 18 biurek (wraz z wniesieniem, ustawieniem i wypoziomowaniem na miejscu określonym przez Zamawiającego), zapewniających ponadstandardową ergonomię na stanowiskach pracy, w tym na stanowiskach wyposażonych w komputer według następującego podziału: a) biurko o wym. 140 cm x 60 cm – 1 szt. spełniające następujące wymagania: - matowy blat, - dwie szafki – jedna szafka składająca się z 4 zamykanych na klucz szuflad, druga – z wysuwaną półką na jednostkę komputerową (u góry) oraz szafką z drzwiczkami z dwiema półkami w środku (pod półką na jednostkę komp.), - drzwiczki szafki zamykane zamkiem patentowym z kpl. kluczy (min. 2 szt.), - szuflady zamykane na klucz (kpl. – co najmniej 2 szt.) centralnym zamkiem patentowym, - wysuwana półka pod klawiaturę z możliwością łatwego jej demontażu, - wykonanie z płyty meblowej – trójwarstwowej płyty wiórowej melaminowanej (obustronnie) o klasie higieniczności co najmniej E1, - blat o grubości 25 mm, pozostałe elementy mebla z płyty o grubości 18 mm, - kolor płyty - do zaakceptowania przez Zamawiającego (z przedstawionego przez wykonawcę wzornika zawierającego co najmniej 15 kolorów, w tym 10 kolorów imitujących kolor i wzór drewna naturalnego) przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, - wszystkie krawędzie elementów płytowych mebla zabezpieczone obrzeżem z tworzywa sztucznego ABS o grubości 2 mm (krawędzie obrzeży zaokrąglone) dopasowanym kolorystycznie do koloru płyty mebla, - zewnętrzne warstwy mebla o właściwościach: gładka struktura blatu, brak porów, powłoka antyrefleksyjna, łatwość w utrzymaniu czystości, antystatyczność, odporność na ścieranie, zarysowania, zadrapania, spęcznienie, działanie światła, - uchwyty szuflad metalowe, kolor srebrny satyna, rozstaw ok. 12 cm – do zaakceptowania przez Zamawiającego (z przedstawionego przez wykonawcę wzornika) przed rozpoczęciem realizacji, - przelotki na kable (w blendzie biurka - 1 lub 2 otwory oraz w blacie – 1 otwór; dokładna ilość otworów i ich umiejscowienie zostanie ustalone z Zamawiającym przed realizacją zamówienia) z maskownicami w kolorze dopasowanym do koloru płyty (przepusty tworzywowe), - nogi biurka z możliwością poziomowania mebla w zakresie min. 15 mm, - wszystkie śruby zabezpieczone zaślepkami, - łączenia niewidoczne z zewnątrz (śruby, kołki – bez użycia kleju), b) biurko o wym. 160 cm x 70 cm – 2 szt. spełniające następujące wymagania: - matowy blat, - dwie szafki – jedna składająca się z 4 zamykanych na klucz szuflad, druga – z wysuwaną półką na jednostkę komputerową (u góry) oraz szafką z drzwiczkami z dwiema półkami w środku (pod półką na jednostkę komp.), - drzwiczki szafki zamykane zamkiem patentowym z kpl. kluczy (min. 2 szt.), - szuflady zamykane na klucz (kpl. – co najmniej 2 szt.) centralnym zamkiem patentowym, - wysuwana półka pod klawiaturę z możliwością łatwego jej demontażu, - wykonanie z płyty meblowej – trójwarstwowej płyty wiórowej melaminowanej (obustronnie) o klasie higieniczności co najmniej E1, - blat o grubości 25 mm, pozostałe elementy mebla z płyty o grubości 18 mm, - kolor płyty - do zaakceptowania przez Zamawiającego (z przedstawionego przez wykonawcę wzornika zawierającego co najmniej 15 kolorów, w tym 10 kolorów imitujących kolor i wzór drewna naturalnego) przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, - wszystkie krawędzie elementów płytowych mebla zabezpieczone obrzeżem z tworzywa sztucznego ABS o grubości 2 mm (krawędzie obrzeży zaokrąglone) dopasowanym kolorystycznie do koloru płyty mebla, - zewnętrzne warstwy mebla o właściwościach: gładka struktura blatu, brak porów, powłoka antyrefleksyjna, łatwość w utrzymaniu czystości, antystatyczność, odporność na ścieranie, zarysowania, zadrapania, spęcznienie, działanie światła, - uchwyty szuflad metalowe, kolor srebrny satyna, rozstaw ok. 12 cm – do zaakceptowania przez Zamawiającego (z przedstawionego przez wykonawcę wzornika) przed rozpoczęciem realizacji, - przelotki na kable (w blendzie biurka - 1 lub 2 otwory oraz w blacie – 1 otwór; dokładna ilość otworów i ich umiejscowienie zostanie ustalone z Zamawiającym przed realizacją zamówienia) z maskownicami w kolorze dopasowanym do koloru płyty (przepusty tworzywowe), - nogi biurka z możliwością poziomowania mebla w zakresie min. 15 mm, - wszystkie śruby zabezpieczone zaślepkami, - łączenia niewidoczne z zewnątrz (śruby, kołki – bez użycia kleju), c) biurko o wym. 75 cm x 50 cm – 11 szt. spełniające następujące wymagania: - matowy blat, - wysuwana półka pod klawiaturę z możliwością łatwego jej demontażu, - wykonanie z płyty meblowej – trójwarstwowej płyty wiórowej melaminowanej (obustronnie) o klasie higieniczności co najmniej E1, - blat o grubości 25 mm, pozostałe elementy mebla z płyty o grubości 18 mm, - kolor płyty - do zaakceptowania przez Zamawiającego (z przedstawionego przez wykonawcę wzornika zawierającego co najmniej 15 kolorów, w tym 10 kolorów imitujących kolor i wzór drewna naturalnego) przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, - wszystkie krawędzie elementów płytowych mebla zabezpieczone obrzeżem z tworzywa sztucznego ABS o grubości 2 mm (krawędzie obrzeży zaokrąglone) dopasowanym kolorystycznie do koloru płyty mebla, - zewnętrzne warstwy mebla o właściwościach: gładka struktura blatu, brak porów, powłoka antyrefleksyjna, łatwość w utrzymaniu czystości, antystatyczność, odporność na ścieranie, zarysowania, zadrapania, spęcznienie, działanie światła, - przelotki na kable (w blendzie biurka - 1 lub 2 otwory oraz w blacie – 1 otwór; dokładna ilość otworów i ich umiejscowienie zostanie ustalone z Zamawiającym przed realizacją zamówienia) z maskownicami w kolorze dopasowanym do koloru płyty (przepusty tworzywowe), - nogi biurka z możliwością poziomowania mebla w zakresie min. 15 mm, - wszystkie śruby zabezpieczone zaślepkami, - łączenia niewidoczne z zewnątrz (śruby, kołki – bez użycia kleju), d) biurko o wym. 90 cm x 50 x 75 cm – 4 szt.; spełniające następujące wymagania: - matowy blat, - jedna szafka (o szerokości dopasowanej do szerokości biurka, tak, aby zapewnić prawidłową ergonomię pracy) składająca się z 4 zamykanych na klucz szuflad, - szuflady zamykane na klucz (kpl. – co najmniej 2 szt.) centralnym zamkiem patentowym, - wysuwana półka pod klawiaturę z możliwością łatwego jej demontażu, - wykonanie z płyty meblowej – trójwarstwowej płyty wiórowej melaminowanej (obustronnie) o klasie higieniczności co najmniej E1, - blat o grubości 25 mm, pozostałe elementy mebla z płyty o grubości 18 mm, - kolor płyty - do zaakceptowania przez Zamawiającego (z przedstawionego przez wykonawcę wzornika zawierającego co najmniej 15 kolorów, w tym 10 kolorów imitujących kolor i wzór drewna naturalnego) przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, - wszystkie krawędzie elementów płytowych mebla zabezpieczone obrzeżem z tworzywa sztucznego ABS o grubości 2 mm (krawędzie obrzeży zaokrąglone) dopasowanym kolorystycznie do koloru płyty mebla, - zewnętrzne warstwy mebla o właściwościach: gładka struktura blatu, brak porów, powłoka antyrefleksyjna, łatwość w utrzymaniu czystości, antystatyczność, odporność na ścieranie, zarysowania, zadrapania, spęcznienie, działanie światła, - uchwyty szuflad metalowe, kolor srebrny satyna, rozstaw ok. 12 cm – do zaakceptowania przez Zamawiającego (z przedstawionego przez wykonawcę wzornika) przed rozpoczęciem realizacji, - przelotki na kable (w blendzie biurka - 1 lub 2 otwory oraz w blacie – 1 otwór; dokładna ilość otworów i ich umiejscowienie zostanie ustalone z Zamawiającym przed realizacją zamówienia) z maskownicami w kolorze dopasowanym do koloru płyty (przepusty tworzywowe), - nogi biurka z możliwością poziomowania mebla w zakresie min. 15 mm, - wszystkie śruby zabezpieczone zaślepkami, - łączenia niewidoczne z zewnątrz (śruby, kołki – bez użycia kleju). 2) Pakiet nr 2 - dostawa 85 ergonomicznych foteli oraz 85 podnóżków, wraz z wniesieniem ich do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. spełniających następujące wymagania: a) ergonomiczny fotel obrotowy – 85 szt.: - podstawa co najmniej pięciopodporowa, - kółka jezdne, - regulowana wysokość siedzenia i podparcia, - wyprofilowana płyta siedziska i oparcia, - możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360 stopni, - materiał łatwy do utrzymania w czystości, - podłokietniki 3D wraz z regulacją góra-dół, nakładka obrotowa, nakładka przód-tył, regulacja odległości od siedziska, - regulowany zagłówek (przód-tył, góra-dół), - regulacja kąta pochylenia oraz wysokości oparcia, a także regulacja głębokości oraz kąta pochylenia siedziska (wyprofilowanie oparcia fotela mające na celu odpowiednie podparcie poszczególnych odcinków kręgosłupa oraz wyprofilowanie siedziska pozwalające na wentylację miednicy oraz jej pozycjonowanie i stabilizację), - fotel posiadający regulację umożliwiającą dopasowanie go do sylwetki użytkowników i stanowiska pracy, b) podnóżek – 85 szt.: - powłoka antybakteryjna, - regulowany kąt nachylenia i wysokości (minimum 3 pozycje), - możliwość blokady pozycji nachylenia, - możliwość ustawienia pozycji nóg. Zamówienie obejmuje (zarówno dla pakietu nr 1, jak i dla pakietu nr 2): 1) dostawę fabrycznie nowego nieużywanego wyposażenia. 2) transport i wniesienie wyposażenia (przedmiotu zamówienia) na miejsca wskazane przez Zamawiającego, 3) ustawienie, ewentualny montaż i wypoziomowanie wyposażenia, 4) min. 24-miesięczną gwarancję liczoną od daty podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy „Protokołu bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy”, obejmującą co najmniej: a) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe w ciągu 10 dni roboczych od zgłoszenia awarii faksem lub drogą elektroniczną (przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) – za wyjątkiem sytuacji, kiedy usterka/wada przedmiotu umowy spowodowana jest uszkodzeniem mechanicznym – wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania naprawy, b) koszty dojazdu bądź transportu wyposażenia, celem naprawy (po stronie Wykonawcy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz Oferty, 2) wypełniony (w pozycjach, na które Wykonawca składa ofertę) i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 2.1 lub/i Nr 2.2 do SIWZ – Oferta Cenowa, 3) aktualne na dzień składania ofert: a) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ, 4) podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 5 do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy, 5) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 6 do SIWZ - Oświadczenie o podwykonawcach, 6) podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 7 do SIWZ - Oświadczenie o poufności, 7) podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 8 do SIWZ - Klauzula informacyjna z art. 13 RODO. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 poz. 369 ze zm.). W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Projektu pn.: „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej)”
Dodano: 2024-04-08 - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami
Dodano: 2023-11-28 - Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2023-10-30 - Dostawa mebli biurowych oraz foteli biurowych w ramach projektu „Zdrowie i bezpieczeństwo pracy w gminie Mykanów”- 3 części
Dodano: 2023-09-14 - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami
Dodano: 2023-09-11 - Realizacja dostaw mebli biurowych dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o. zgodnie z uzyskanym dofinansowaniem w ramach projektu Z ergonomią na tak! Kontynuacja (...)
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa mebli biurowych oraz foteli biurowych w ramach projektu „Zdrowie i bezpieczeństwo pracy w gminie Mykanów”- 3 części
Dodano: 2023-07-20 - Urząd Miejski w Pyskowicach – zdrowe i przyjazne miejsce pracy - część 1- Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia biurowego
Dodano: 2023-06-15 - Dostawa wyposażenia
Dodano: 2023-05-26 - Dostawa wraz z transportem, montażem i ustawieniem nowych mebli biurowych w celu wyposażenia stanowisk pracy w Miejskim Zakładzie Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
Dodano: 2023-03-30