Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych oraz foteli biurowych w ramach projektu „Zdrowie i bezpieczeństwo pracy w gminie Mykanów”- 3 części

Gmina Mykanów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-233 Mykanów, Samorządowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mykanów
    Samorządowa 1
    42-233 Mykanów, woj. śląskie
    REGON: 151398110
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych oraz foteli biurowych w ramach projektu „Zdrowie i bezpieczeństwo pracy w gminie Mykanów”- 3 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa mebli biurowych oraz foteli biurowych w ramach projektu „Zdrowie i bezpieczeństwo pracy w gminie Mykanów”- 3 części2. Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał dofinansowanie z środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę mebli (ergonomiczne biurka, podstawki pod monitor, podnóżki) i ergonomicznych foteli biurowych do Urzędu Gminy w Mykanowie ul. Samorządowa 1 - budynek A i B, która ma być realizowana z podziałem na trzy części:Część 1 - dostawa i montaż mebli biurowych tj.• Biurka z regulacją elektryczną wysokości – 1 sztuka• Biurka ergonomicznego – 35 sztukdo pomieszczeń do Urzędu Gminy w Mykanowie – budynek A i B - zgodnie ze szczegółowym zestawieniem ilościowym znajdującym się w załączniku nr 1a do SWZWykonawca może złożyć ofertę na jedną , dwie lub trzy częściWykonawcy przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się i weryfikacji załączonych do SWZ załączników ( załącznik nr 1a, 1b i 1c ), gdzie zostały określone szczegółowe wymagane parametry przedmiotu zamówienia.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również swoim zakresem: - dostawę z transportem, rozładunek, wniesienie w miejsce wskazane przez zamawiającego (na ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy).5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nieużywany oraz wolny od wad iusterek, musi być wolny od obciążeń prawami osób trzecich, musi posiadać, o iledotyczy według obowiązujących przepisów prawa, niezbędne aktualne na dzieńzłożenia oferty atesty, świadectwa jakości, certyfikaty bezpieczeństwa, certyfikatykalibracji i deklaracje zgodności producentów, jak również musi spełniać wszystkiewymogi norm określonych obowiązujących prawem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części określa Załączniki 1a, 1b i 1c do SWZ.6. Wykonawca (określany także zamiennie w dokumentach zamówienia jako Dostawca)zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem do Urzędu Gminy w Mykanowie ul. Samorządowa 1 ; 42-233 Mykanów łącznie z rozładowaniem, wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, rozpakowaniem, złożeniem oraz montażem mebli na koszt własny w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego.Parametry i wymagania wskazane w OPZ określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia.7. Wykonawca zobowiązuje się w ciągu 3 dni od dnia zawarcia umowy dostarczyć Zamawiającemu wzornik, który przedstawia kolor i odcienie, a także uzgodnić z Zamawiającym wszystkie inne szczegóły dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia w ramach złożonej oferty.7.Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):Część I , II i III39130000-2 - Meble biurowe39150000-8 – Różne meble i wyposażenie8. Zamawiający wymaga :Gwarancja i rękojmia:Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia.Obowiązuje okres gwarancji i rękojmi za wady liczony jest od daty końcowego odbioruprzedmiotu zamówienia stosownym protokołem odbioru.9. Oferowane dostawy muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego oraz zostać wykonane zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.10. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.11. Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że materiał lub produkt jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli materiały lub produkty lub urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w OPZ, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.12.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz zastosowanych materiałów.13. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.14.Przedmiot zamówienia nie obejmuje wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Dostawy będące przedmiotem zamówienia nie jest zamówieniem dla osób fizycznych a stanowią odpowiedź na zapotrzebowanie Zamawiającego który nie wskazuje szczególnych potrzeb w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wobec powyższego odstępuje się od uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 100 ustawy Pzp.15.Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnegooszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących miećwpływ na cenę.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa mebli biurowych oraz foteli biurowych w ramach projektu „Zdrowie i bezpieczeństwo pracy w gminie Mykanów”- 3 części2. Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał dofinansowanie z środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę mebli (ergonomiczne biurka, podstawki pod monitor, podnóżki) i ergonomicznych foteli biurowych do Urzędu Gminy w Mykanowie ul. Samorządowa 1 - budynek A i B, która ma być realizowana z podziałem na trzy części:Część 2 - dostawa mebli biurowych tj.• Podstawki pod monitor – 39 sztuk• Podnóżek – 39 sztukdo pomieszczeń do Urzędu Gminy w Mykanowie – budynek A i B - zgodnie ze szczegółowym zestawieniem ilościowym znajdującym się w załączniku nr 1b do SWZWykonawca może złożyć ofertę na jedną , dwie lub trzy częściWykonawcy przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się i weryfikacji załączonych do SWZ załączników ( załącznik nr 1a, 1b i 1c ), gdzie zostały określone szczegółowe wymagane parametry przedmiotu zamówienia.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również swoim zakresem: - dostawę z transportem, rozładunek, wniesienie w miejsce wskazane przez zamawiającego (na ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy).5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nieużywany oraz wolny od wad iusterek, musi być wolny od obciążeń prawami osób trzecich, musi posiadać, o iledotyczy według obowiązujących przepisów prawa, niezbędne aktualne na dzieńzłożenia oferty atesty, świadectwa jakości, certyfikaty bezpieczeństwa, certyfikatykalibracji i deklaracje zgodności producentów, jak również musi spełniać wszystkiewymogi norm określonych obowiązujących prawem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części określa Załączniki 1a, 1b i 1c do SWZ.6. Wykonawca (określany także zamiennie w dokumentach zamówienia jako Dostawca)zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem do Urzędu Gminy w Mykanowie ul. Samorządowa 1 ; 42-233 Mykanów łącznie z rozładowaniem, wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, rozpakowaniem, złożeniem oraz montażem mebli na koszt własny w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego.Parametry i wymagania wskazane w OPZ określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia.7. Wykonawca zobowiązuje się w ciągu 3 dni od dnia zawarcia umowy dostarczyć Zamawiającemu wzornik, który przedstawia kolor i odcienie, a także uzgodnić z Zamawiającym wszystkie inne szczegóły dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia w ramach złożonej oferty.7.Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):Część I , II i III39130000-2 - Meble biurowe39150000-8 – Różne meble i wyposażenie8. Zamawiający wymaga :Gwarancja i rękojmia:Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia.Obowiązuje okres gwarancji i rękojmi za wady liczony jest od daty końcowego odbioruprzedmiotu zamówienia stosownym protokołem odbioru.9. Oferowane dostawy muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego oraz zostać wykonane zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.10. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.11. Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że materiał lub produkt jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli materiały lub produkty lub urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w OPZ, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.12.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz zastosowanych materiałów.13. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.14.Przedmiot zamówienia nie obejmuje wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Dostawy będące przedmiotem zamówienia nie jest zamówieniem dla osób fizycznych a stanowią odpowiedź na zapotrzebowanie Zamawiającego który nie wskazuje szczególnych potrzeb w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wobec powyższego odstępuje się od uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 100 ustawy Pzp.15.Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnegooszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących miećwpływ na cenę.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa mebli biurowych oraz foteli biurowych w ramach projektu „Zdrowie i bezpieczeństwo pracy w gminie Mykanów”- 3 części2. Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał dofinansowanie z środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę mebli (ergonomiczne biurka, podstawki pod monitor, podnóżki) i ergonomicznych foteli biurowych do Urzędu Gminy w Mykanowie ul. Samorządowa 1 - budynek A i B, która ma być realizowana z podziałem na trzy części:Część 3 - dostawa ergonomicznych foteli biurowych tj:• Ergonomiczny wielofunkcyjny fotel biurowy – 1 sztuka• Ergonomiczny wielofunkcyjny fotel biurowy - 38 sztukdo pomieszczeń do Urzędu Gminy w Mykanowie – budynek A i B godnie ze szczegółowym zestawieniem ilościowym znajdującym się w załączniku nr 1c do SWZWykonawca może złożyć ofertę na jedną , dwie lub trzy częściWykonawcy przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się i weryfikacji załączonych do SWZ załączników ( załącznik nr 1a, 1b i 1c ), gdzie zostały określone szczegółowe wymagane parametry przedmiotu zamówienia.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również swoim zakresem: - dostawę z transportem, rozładunek, wniesienie w miejsce wskazane przez zamawiającego (na ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy).5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nieużywany oraz wolny od wad iusterek, musi być wolny od obciążeń prawami osób trzecich, musi posiadać, o iledotyczy według obowiązujących przepisów prawa, niezbędne aktualne na dzieńzłożenia oferty atesty, świadectwa jakości, certyfikaty bezpieczeństwa, certyfikatykalibracji i deklaracje zgodności producentów, jak również musi spełniać wszystkiewymogi norm określonych obowiązujących prawem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części określa Załączniki 1a, 1b i 1c do SWZ.6. Wykonawca (określany także zamiennie w dokumentach zamówienia jako Dostawca)zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem do Urzędu Gminy w Mykanowie ul. Samorządowa 1 ; 42-233 Mykanów łącznie z rozładowaniem, wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, rozpakowaniem, złożeniem oraz montażem mebli na koszt własny w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego.Parametry i wymagania wskazane w OPZ określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia.7. Wykonawca zobowiązuje się w ciągu 3 dni od dnia zawarcia umowy dostarczyć Zamawiającemu wzornik, który przedstawia kolor i odcienie, a także uzgodnić z Zamawiającym wszystkie inne szczegóły dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia w ramach złożonej oferty.7.Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):Część I , II i III39130000-2 - Meble biurowe39150000-8 – Różne meble i wyposażenie8. Zamawiający wymaga :Gwarancja i rękojmia:Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia.Obowiązuje okres gwarancji i rękojmi za wady liczony jest od daty końcowego odbioruprzedmiotu zamówienia stosownym protokołem odbioru.9. Oferowane dostawy muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego oraz zostać wykonane zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.10. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.11. Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że materiał lub produkt jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli materiały lub produkty lub urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w OPZ, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.12.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz zastosowanych materiałów.13. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.14.Przedmiot zamówienia nie obejmuje wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Dostawy będące przedmiotem zamówienia nie jest zamówieniem dla osób fizycznych a stanowią odpowiedź na zapotrzebowanie Zamawiającego który nie wskazuje szczególnych potrzeb w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wobec powyższego odstępuje się od uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 100 ustawy Pzp.15.Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnegooszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących miećwpływ na cenę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach