Przetargi.pl
„Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko- ładowarki w opcją wykupu”

Gmina Gnojno ogłasza przetarg

  • Adres: 28-114 Gnojno, Gnojno
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413532038 , fax. 413532038
  • Data zamieszczenia: 2020-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gnojno
    Gnojno 145
    28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie
    tel. 413532038, fax. 413532038
    REGON: 29101006200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko- ładowarki w opcją wykupu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko- ładowarki w opcją wykup (rok produkcji 2020). I. Wymagane parametry techniczne i wyposażenie: 1) Maszyna fabrycznie nowa, (rok produkcji 2020) dopuszczona do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa o Ruchu Drogowym. 2) Koła przednie o rozmiarze min. 20 cali, koła tylne o rozmiarze min. 28 cali, 3) Bieżnik opon terenowy, 4) Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o mocy znamionowej nie mniejszej niż 100 KM i pojemności nie mniejszej niż 4 400 cm3, 5) Silnik spełniający normy emisji spalin Tier 4 Final i Stage IV, maska przednia komory silnika otwierana do góry od przodu maszyny i podtrzymywana przez teleskop. 6) Skrzynia biegów automatyczna typu Auto Shift, min. 6 biegów do przodu i min. 3 biegi do tyłu, 7) Osiągalna prędkość jazdy min.35 km/h 8) Napęd na cztery koła 4 x 4 z możliwością wyboru napędu na jedną lub dwie osie, 9) Mosty wyposażone w mechanizm różnicowy, blokadę mostu; most tylny sztywny, przedni wahliwy 10) Układ hamulcowy mokry wielotarczowy- regulowany hydraulicznie z podwójnym pedałem hamulca. 11) Sterowanie układem koparkowym za pomocą dwóch dźwigni mechanicznych z mechaniczną dźwignią blokady ruchów wysięgnika 12) Sterowanie układem ładowarkowym za pomocą pojedyńczego joysticka z funkcją możliwości zmiany kierunku jazdy, mechaniczna dźwignia blokady ruchów łyżki ładowarkowej 13) Układ hydrauliczny zasilany pompą zębatą podwójną o przepływie min. 150 l/min i ciśnieniu min. 250 bar, 14) Instalacja hydrauliczna podwójna, przystosowana do zasilania młota wyburzeniowego, łyżki skarpowej skrętnej lub innych osprzętów mocowanych na wysięgniku koparki, 15) Łyżka ładowarkowa wieloczynnościowa, dzielona z zębami i widłami do palet, o pojemności łyżki min. 1,1 m3, szerokość łyżki min. 2 400 mm, łyżka z wymiennym przykręcanym ostrzem ze stali HARDOX. 16) Łyżka ładowarki wyposażona w układ amortyzacji i samopoziomowania, 17) Maksymalna wysokość podnoszenia łyżki ładowarkowej do sworznia obrotu łyżki nie mniejsza niż3.4 m 18) Udźwig w łyżce ładowarkowej na maksymalnej wysokości minimum 3500 kg, 19) Wysięgnik koparkowy teleskopowy przesuwny na ramie tylnej , min 1.1 m. 20) Szybkozłącze koparkowe mechaniczne, 21) Głębokość kopania min.5,6 m, 22) Zasięg kopanie na poziomie gruntu co najmniej 6,8 m, 23) Łyżka koparkowa o szerokości min. 350 mm z zębami 24) Łyżka koparkowa o szerokości min. 600 mm z zębami 25) Łyżka skarpowa sztywna o szerokości min. 1500 mm, 26) Kabina operatora spełniająca wymagania norm ROPS/FOPS, wyposażona w obrotowy i amortyzowany fotel operatora z pasem bezpieczeństwa, ogrzewanie, nadmuchy, wycieraczki i spryskiwacze przedniej oraz tylnej szyby, drzwi z obu stron kabiny, możliwość wsiadania oraz wysiadania na obie strony koparko-ładowarki, uchylne szyby w drzwiach bocznych, szyba tylna otwierana, dodatkowo kabina musi posiadać min. 2 lusterka wsteczne, światła drogowe, kierunkowskazy, światło ostrzegawcze (kogut), a także oświetlenie robocze z tyłu i przodu koparko-ładowarki, regulowana kolumna kierownicy, radioodtwarzacz, immobiliser, osłona przeciwsłoneczna na przedniej szybie , schowki, składane składane stopnie boczne do wsiadania i wysiadania z maszyny. Dopuszczalny poziom hałasu w kabinie operatora max. 73dB. 27) Wyświetlacz kontrolny w kabinie operatora pokazujący: stan paliwa, temperaturę oleju silnika, załączone napędy, godziny pracy, prędkość jazdy , bieg roboczy. 28) Wlew do spryskiwaczy szyb umiejscowiony w kabinie operatora. 29) Sygnał akustyczny cofania, 30) Sygnalizacja świetlna i akustyczna wysuniętych podpór tylnych maszyny, 31) Instalacja elektryczna 12V, z wyłącznikiem masy w kabinie i przy akumulatorze, skrzynka bezpieczników umieszczona w kabinie operatora, jeden akumulator. 32) Zbiornik paliwa o pojemności min 150 l. 33) Masa eksploatacyjna maszyny min. 9300 kg Dostawca zapewnia gwarancję na okres 12 miesięcy lub 1500 godzin pracy. Dostawca zapewnia mobilny serwis na terenie całego kraju. Maksymalny dojazd do Zamawiającego do 120 km. II. Dostarczona koparko-ładowarka musi posiadać: • Instrukcję obsługi w języku polskim oraz katalog części zamiennych, • Książkę gwarancyjną, • Deklarację zgodności na znak CE. • Zestaw kluczy i podręcznych narzędzi, gaśnica oraz trójkąt odblaskowy. Ponadto sprzedawca zobowiązany jest do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia w zakresie bieżącej obsługi koparko-ładowarki dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego. Szkolenie powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego. III. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego: 1. Rodzaj finasowania przedmiotu: leasing operacyjny z opcja wykupu 2. Leasing operacyjny w rozumieniu Ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. 3. Okres leasingu: 72 miesięcy (tj. wpłata początkowa 10% + 71 miesięcy leasingu + wykup 1 %). 4. Waluta: PLN 5. Czynsz inicjalny, jako opłata wstępna: w wysokości 10% wartości ceny netto przedmiotu zamówienia (leasingu) powiększona o 23% podatku VAT. 6. Raty leasingowe: 71 równych miesięcznych rat leasingowych płatnych nie wcześniej niż do 20-go dnia każdego miesiąca. Pierwsza rata leasingowa zostanie opłacona w kolejnym miesiącu po dostawie przedmiotu leasingu (zamówienia) potwierdzonej protokołem odbioru podpisanym przez strony umowy. Harmonogram płatności (z podziałem na część kapitałową i odsetkową) będzie stanowił załącznik do umowy leasingowej przedstawionej przez Wykonawcę. Jako dzień zapłaty wszystkich rat i płatności leasingowych strony uznają datę wpływu środków na konto Wykonawcy. 7. Raty leasingowe będą uiszczane w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po odbiorze sprzętu. Leasingobiorca – Zamawiający będzie zobowiązany do uiszczenia rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej. Daty w nim podane są datami ostatecznymi wpływu środków na rachunek leasingodawcy. 8. Wartość resztowa (wykup) w wysokości 1% wartości netto przedmiotu leasingu powiększona o 23% podatku VAT stanowi jednocześnie 71 ratę – umowa leasingowa ma zakładać zobowiązaniu Wykonawcy do sprzedaży, a Zamawiający do kupna, warunkowe jedynie zapłatą przez Zamawiającego należności wynikających z tej umowy, w terminie 30 dni od daty wymagalności ostatniej raty leasingowej. 9. Koszt ubezpieczenia przedmiotu leasingu w pełnym zakresie tj. OC, AC, NW, w całym okresie trwania umowy będzie ponosił Zamawiający. Zamawiający będzie ubezpieczyć corocznie pojazd stanowiący przedmiot leasingu w zakładzie ubezpieczeń, w którym będzie miał zawarta umowę generalną, na warunkach określonych w tej umowie. W polisie ubezpieczeniowej jako właściciel i ubezpieczony wskazany będzie wykonawca, zaś Zamawiający wskazany będzie jako użytkownik i ubezpieczający. 10. Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia skalkulowane przy założeniu stałej stopy bazowej oparte na stawce WIBOR dla depozytów 1 miesięcznych (1M) – wartość rat leasingowych będzie ulegała zmianie wraz ze zmianą stopy bazowej WIBOR 1M. 11. Do kalkulacji (przygotowania ofert) należy przyjąć WIBOR 1M z dnia 02.09.2020r. 12. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy (o ile taki istnieje) oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego. Zamawiający akceptuje stosowany przez Wykonawcę wzór umowy leasingu wraz z ogólnymi warunkami leasingu, jeśli jej treść będzie zgodna z warunkami niniejszej specyfikacji SIWZ. 13. Zabezpieczeniem umowy leasingu wnoszonym przez Zamawiającego będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43261000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), tabelę z parametrami zaoferowanego pojazdu zawierającą dane jak w Rozdziale III pkt I i II siwz, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów składa do oferty zobowiązanie podmiotu na załączniku nr 5 do siwz. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert) składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia na załączniku nr 4 do siwz,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach