Przetargi.pl
Zakup i dostawa koparko-ładowarki wraz z dodatkowym wyposażeniem na potrzeby działalności Gminnej Spółki Wodnej w Słupi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020

Gminna Spółka Wodna w Słupi ogłasza przetarg

  • Adres: 26-234 Słupia, Słupia 30A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41-391-11-47 , fax. 41-391-11-48
  • Data zamieszczenia: 2022-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Spółka Wodna w Słupi
    Słupia 30A
    26-234 Słupia, woj. świętokrzyskie
    tel. 41-391-11-47, fax. 41-391-11-48
    REGON: 520496748
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupiakonecka.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Gminna Spółka Wodna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa koparko-ładowarki wraz z dodatkowym wyposażeniem na potrzeby działalności Gminnej Spółki Wodnej w Słupi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa koparko-ładowarki wraz z dodatkowym wyposażeniem na potrzeby działalności Gminnej Spółki Wodnej w Słupi w zakresie operacji typu „Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020”. Gminna Spółka Wodna działa na terenie całej Gminy Słupia Konecka. Zajmuje się min. prowadzeniem racjonalnej gospodarki wodnej na terenach zmeliorowanych oraz utrzymaniem i eksploatacją urządzeń melioracji wodnych, czyli czyszczeniem i utrzymaniem rowów i drenaży. W związku z tym zakup koparko ładowarki jest niezbędny przy konserwacji urządzeń melioracyjnych, zmniejszą się koszty konserwacji urządzeń melioracyjnych, a przy tym zwiększy się wydajność pracy oraz skróci czas usuwania awarii na urządzeniach drenarskich, które wymagają coraz częstszych ingerencji.2. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. Słupia 30A, 26-234 Słupia.3. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiącym integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43261000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w art. 108 ust. 1 oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki w postępowaniu dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.3. Sytuacji ekonomicznej i finansowejZamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:a) Zamawiający uzna wskazany warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie produktów zgodnychz przedmiotem zamówienia tj. dostawę koparko-ładowarki o wartości łącznej zamówienia minimum 180 000,00 PLN brutto.4.1. Zamawiający zgodnie z art. 116 ust. 2 ustawy Pzp, w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej może uznać na każdym etapie postępowania, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.4.2. Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania terminie, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach postępowania. Podmiotowe środki dowodowe muszą być aktualne, na dzień ich składania, chyba, że Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach