Przetargi.pl
Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki dla potrzeb Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu

Centrum Usług Wspólnych ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, Rataja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 671 07 65 , fax. 32 671 07 73
  • Data zamieszczenia: 2020-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych
    Rataja 29a
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 671 07 65, fax. 32 671 07 73
    REGON: 385525891
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw-zawiercie.4bip.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki dla potrzeb Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup używanej koparko-ładowarki samojezdnej, dla potrzeb Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu. Zamówienie obejmuje również dostawę przedmiotu umowy do Zamawiającego. Miejsce dostawy: Centrum Usług Wspólnych - Zespół ds. remontów i napraw w Pilicy, ul. Żarnowiecka 47, 42-436 Pilica. Wykonawca udzieli gwarancji (rozruchowej) na oferowaną koparko-ładowarkę na okres co najmniej 150 motogodzin (mtg). Zadeklarowany przez Wykonawcę okres gwarancji będzie stanowił pozacenowe kryterium oceny ofert. Sposób przyznawania punktów został opisany w Rozdziale XXII niniejszej SIWZ. Charakterystyka techniczna koparko-ładowarki, wymagana przez Zamawiającego: • używana koparko-ładowarka kołowa – nie starsza niż rok produkcji 2014; • moc silnika min 70k W; • masa własna minimum 8500 kg; • wyprodukowana na rynek europejski; • spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym; • historia serwisowa na potwierdzenie czasu pracy tj. maksymalnie 5800 mtg; • napęd koparko-ładowarki na dwie osie, z możliwością napędu na jedną oś; • koła przednie min. 18 cali; • skrętna tylko przednia oś; • koła tylne min 26 cali; • opony bez widocznych uszkodzeń mechanicznych nadające się do poruszania po drogach publicznych, co najmniej 60% bieżnika; • skrzynia biegów maszyny – automatyczna lub półautomatyczna, minimum cztery biegi w przód, cztery w tył; • dwa niezależne układy hamowania; • hamulec zasadniczy hydrauliczny; • stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie; • kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej z obrotowym fotelem operatora; • hydrauliczny system HSC ustawiania mocy zależnie od chwilowego obciążenia; • ogrzewanie; • certyfikat CE; Osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki: • system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki, zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej - wymagany system typu Ride Control lub inny równoważny; • łyżka ładowarkowa dzielona (otwierana), wielofunkcyjna; • widły do palet; • pojemność łyżki ładowarki min. 1,0 m3 , wyposażona w lemiesz ochronny lub zęby; • wysokość załadunku minimum 3,0 m; • sterowanie układem ładowarkowym dowolne; Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki: • musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparki; • minimum jedna łyżka kopiąca 600 mm; • łyżka skarpowa o szerokości minimum 1400 mm; • ramię koparki o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe); • głębokość kopania minimum 5.0 m; • szybkozłącze; • sterowanie układem koparki dowolne. Oferowana koparko-ładowarka nie może posiadać nadmiernego zużycia elementów roboczych, w tym elementów roboczych łyżki koparko - ładowarki (siłowników, uszczelnienia, sworzni, tulej). Nie może posiadać wycieków olejów hydraulicznych. Pojazd powinien posiadać dobry stan techniczny wyposażenia i urządzeń kabiny operatora. Koparko- ładowarka musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego postępowania. UWAGA: Przed wyborem najkorzystniejszej oferty koparko - ładowarka winna być udostępniona Zamawiającemu do oględzin w miejscu jej postoju. Z oględzin sporządzony zostanie protokół mający na celu weryfikację stanu technicznego pojazdu przedstawionego w ofercie. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdu oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie są niezgodne z parametrami określonymi w SIWZ oraz w ofercie Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty jako niezgodnej z SIWZ. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty, składanej z wykorzystaniem Formularza ofertowego , którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Rozdziale X SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzory oświadczenia stanowią odpowiednio Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem, przez osobę lub osoby do tego uprawnione - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej). 2. Ponadto do oferty Wykonawca załącza: a) Pełnomocnictwo (lub inny stosowny dokument) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – w przypadku jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub gdy umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy (również w przypadku składania oferty wspólnej), b) Inne dokument(-y) (np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz zgodnie z zapisami Rozdziału XIV SIWZ – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby). 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (www.cuw-zawiercie.4bip.pl, gdzie znajduje się informacja o prowadzonym postępowaniu oraz przekierowanie na platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie) informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i podpisuje we własnym imieniu (każdy wspólnik spółki cywilnej lub każdy konsorcjant - odrębnie). 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z nich winien złożyć oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp i podpisać we własnym imieniu (każdy wspólnik spółki cywilnej lub każdy konsorcjant - odrębnie). 5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn. zm.); 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty; 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, sporządzonych w języku obcym, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów; 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach