Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dla Bobrownickiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Bobrownickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-583 Bobrowniki, Sienkiewicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 287 41 99, , fax. 032 287 41 99
  • Data zamieszczenia: 2019-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bobrownickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    Sienkiewicza 121 B
    42-583 Bobrowniki, woj. śląskie
    tel. 032 287 41 99, , fax. 032 287 41 99
    REGON: 36911083700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bpwik.bobrowniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dla Bobrownickiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparko – ładowarki ( rok produkcji 2018 lub 2019). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – tzn. minimalne wymagania techniczne koparko – ładowarki zostały opisane w Załączniku nr. 2 do SIWZ. 3. Informacje dotyczące leasingu operacyjnego: a. waluta Umowy: PLN b. okres leasingu: 60 miesięcy c. opłata wstępna równa 10 % wartości zamówienia, płatna w terminie 7 dni od daty zawarcia Umowy leasingowej d. w okresie leasingu Zamawiający zapłaci należne Wykonawcy wynagrodzenie obejmujące opłatę wstępną oraz 59 miesięcznych rat leasingowych e. raty leasingowe uiszczane w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po odbiorze przedmiotu leasingu f. raty leasingowe składać się będą z części kapitałowej i odsetkowej; część kapitałowa rat leasingowych będzie zmienna w okresie leasingu ( ostatnia rata kapitałowa może być tzw. Ratą wyrównującą); części odsetkowe rat leasingowych będą zmienne, wyliczane w oparciu o stopę referencyjną WIBOR 3M, obowiązującą w dniu płatności raty leasingowej w poprzedzającym miesiącu, powiększoną o stałą w okresie leasingu marżę Wykonawcy. g. Zamawiający zobowiązany jest do uiszczania rat na podstawie Harmonogramu, będącego integralną częścią Umowy leasingowej h. nie dopuszcza się stosowania innych dodatkowych opłat oraz prowizji, poza opłatami wskazanymi w pkt. II.3 podpunkt c- g. oraz j. SIWZ i. sprzęt zostanie ubezpieczony w zakresie OC, AC i NNW przez Wykonawcę na rachunek Zamawiającego, a polisa będzie odnawiana co roku. j. Wykup przedmiotu zamówienia za 1 % wartości netto przedmiotu leasingu, płatna wraz z ostatnią ratą leasingową. k. Zamawiający podpisze Umowę leasingu według wzoru przygotowanego przez Wykonawcę. l. Wartość wszystkich opłat leasingowych Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu oferty. m. Zamawiający wymaga ubezpieczenia leasingu GAP. 4. Wszystkie użyte w SIWZ znaki towarowe, patenty lub wskazane pochodzenie, mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować produkty „równoważne” jednakże nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że produkty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia na swój koszt po uprzednim uzgodnieniu terminu dostawy telefonicznie pod numerem 032 287 41 99 lub pocztą elektroniczną: sekretariat.bpwik@bobrowniki.pl, minimum trzy dni przed terminem daty i godziny dostawy. Miejscem wykonania Zamówienia – dostawy jest: Bobrownickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o. o , 42-583 Bobrowniki, ul. Sienkiewicza 121 b 6. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie poprawności działania oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu. 7. Wykonawca będzie wykonywał pełną nieodpłatną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta. 8. Przedmiot zamówienia musi być wyposażony dodatkowo w takie elementy jak: trójkąt ostrzegawczy, gaśnicę oraz apteczkę pierwszej pomocy i niezbędny zestaw kluczy. 9. Naprawy gwarancyjne Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać w miejscu eksploatacji zakupionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia. W przypadku napraw wymagających transportu zakupionego sprzętu do miejsca naprawy koszt transportu pokrywa Wykonawca. Zamawiający pokrywa koszt napraw gwarancyjnych w okresie objętym gwarancją, powstałych z winy Zamawiającego spowodowanym niezgodnym z instrukcją , użytkowaniem sprzętu. 10. Zgłoszenie wad i awarii przedmiotu zamówienia będzie dokonywane pisemnie ( pocztą tradycyjną lub mailem) przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Dopuszcza się zgłoszenie telefoniczne pod warunkiem jego pisemnego potwierdzenia do 24 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie zamówienia, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu opisane w przedmiocie zamówienia, 3) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 4) dysponują odpowiednik potencjałem technicznym, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, może podlegać na zdolnościach technicznych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. W celu wskazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5, 3) wykaz wykonywanych dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000 PLN, w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie. Wykaz dostaw wykonawca sporządza na Załącznik nr 6, 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: Oświadczenie, o który mowa w pkt. VIII. 2. 5 SIWZ należy złożyć w oryginale. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów opisanych w pkt. 2.1 – 2.4 ), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w których ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiedni, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa w pkt. 1.b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 4. Podstawy wykluczenia: 1) Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy (przesłanki wykluczenia obligatoryjne).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Załącznik nr 1 – Formularz oferty, 2) Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 3) Załącznik nr 5 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 4) Załącznik nr 6 – Wykaz wykonywanych usług, 5) Załącznik nr 7 - Informacja dot. Ochrony danych osobowych RODO 6) Załącznik nr 8 – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach