Przetargi.pl
„Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki dla Gminy Szamocin, Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej”

Gmina Szamocin, Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-820 Szamocin, Plac Wolności
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672848745, 606392485
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szamocin, Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Plac Wolności 19
    64-820 Szamocin, woj. wielkopolskie
    tel. 672848745, 606392485
    REGON: 57050061700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaszamocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki dla Gminy Szamocin, Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę używanej koparko-ładowarki dla Gminy Szamocin, Zakładu Gospodarki komunalnej i Mieszkaniowej 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w niniejszej specyfikacji oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 3. Przedmiot zamówienia ma być zgodny z parametrami techniczno-eksploatacyjnymi określonymi w szczegółowej specyfikacji technicznej oraz z obowiązującymi normami i przepisami. 4. Wykonawca może udzielić gwarancji jakości na układ przeniesienia napędu (silnik z osprzętem, skrzynie biegów oraz mosty) i hydraulikę, liczonej od daty podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego dostawy przez Zamawiającego, co zostanie wskazane przez Wykonawcę na formularzu oferty – załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z zapisami części XIX niniejszej specyfikacji. 5. Wymagany rok produkcji koparko-ładowarki ma być nie wcześniej niż 2011, zostanie potwierdzone przez Wykonawcę na formularzu oferty – załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 6. Przebieg koparko-ładowarki m być nie większy niż 5000 mth, co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę na formularzu oferty – załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Przebieg koparko-ładowarki stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z zapisami części XIX niniejszej specyfikacji. 7. Dostarczony sprzęt ma być wyposażony w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalające na poruszanie się po drogach publicznych oraz odpowiadające przepisom prawa. 8. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie przestawić na wezwanie Zamawiającego dokumenty stanowiące dowód spełnienia przez dostawę wymaganych norm i przepisów oraz wymaganych parametrów w celu akceptacji i oceny zgodności ze Szczegółową specyfikacją techniczną. 9. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na oczyszczalnię ścieków w Szamocinie przy ul. Topolowej. 10. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 11. Zamawiający przed wyborem Wykonawcy sprawdzi stan techniczny maszyny, tzn. zgodność ze szczegółową specyfikacją techniczną czyli np. stan ogumienia, luzy na elementach roboczych. 12. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złego stanu technicznego nie odpowiadającego szczegółowej specyfikacji technicznej, Zamawiający odrzuci najkorzystniejszą ofertę lub odstąpi od zakupu. 13. Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienie faktury jest bezusterkowy protokół zdawczo-odbiorczy dostawy podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego. 14. Jeżeli w Szczegółowej specyfikacji technicznej użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego producenta lub wykonawcę, należy je traktować jako wskazane przykładowo. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z załączoną dokumentacją. Ilekroć mowa jest o „produkcie, materiale czy systemie typu lub np…” taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem na producenta,. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w specyfikacji istotnych warunków i załącznikach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, załączając do oferty szczegółową specyfikacje techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy wg. zał. nr 1, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Oświadczenie o braku postaw wykluczenia, wg zał. nr 2. 4) Dokumenty potwierdzające wskazany przebieg mth. 2. Zgodnie z art. 24aa Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów, z zastrzeżeniem pkt. 1, lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielania wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1 powinny być aktualne na dzień ich złożenia. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Oświadczenia wskazane w pkt 1 składa się w formie oryginału. Pełnomocnictwo składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o których mowa w pkt 1 ppkt 3) (wg załącznika 2 do SIWZ), składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) wg Załącznika Nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przestawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach