Miasto Poznań Zakład Robót Drogowych w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-016 Poznań, Energetyczna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 878 05 10 , fax. 61 878 05 59
- Data zamieszczenia: 2020-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań Zakład Robót Drogowych w Poznaniu
Energetyczna 4
61-016 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 878 05 10, fax. 61 878 05 59
REGON: 30161633700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zrd.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa nowego sprzętu drogowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu drogowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część nr 1: Dostawa nowej koparko-ładowarki kołowej – 1 szt, Część nr 2: Dostawa nowego podwozia samochodu ciężarowego do 19 t DMC – 1 szt, Część nr 3: Dostawa nowej mini ładowarki kołowej – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę. 1) Formularz ofertowy – według wzoru załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – według wzoru załącznika nr 4 do SIWZ. Dodatkowo do oferty należy dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – według wzoru załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Jeżeli zasady reprezentacji wykonawcy nie wynikają między innymi z odpisu z właściwego rejestru wymagane jest załączenie aktualnego dokumentu lub jego poświadczonej kopii za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy. 2. Informacja dla wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 6.2.1.a SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 3.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia, 3.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu koparko ładowarki
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu koparko ładowarki
Dodano: 2020-12-30 - zakup koparko-ładowarki kołowej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Ślesinie (leasing operacyjny)
Dodano: 2020-12-02 - Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
Dodano: 2020-11-20 - Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
Dodano: 2020-10-20 - Dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej dla ZGK Suchy Las Sp. z o.o.
Dodano: 2020-06-19 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej, produkowanej seryjnie koparko-ładowarki z opcją wykupu
Dodano: 2020-06-08 - Zakup sprzętu: koparko - ładowarka
Dodano: 2020-05-12 - Dostawa fabrycznie nowej, produkowanej seryjnie koparko-ładowarki
Dodano: 2020-04-29 - Zakup sprzętu: koparko - ładowarka
Dodano: 2020-04-15