26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
- Data zamieszczenia: 2019-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Juzistek 2
05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
tel. 261883896, fax. 261883868
REGON: 14291704000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU I MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i materiałów elektrycznych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2, 2A, 2B, 2C i 2D do SIWZ – Formularze cenowe (odpowiednio do części). 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (odpowiednio do części). 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 5 części. Część 1 – zakup i dostawa materiałów elektrycznych; Część 2 – zakup i dostawa elementów sterujących; Część 3 – zakup i dostawa źródeł światła; Część 4 - zakup i dostawa sprzętu elektrycznego; Część 5 – zakup i dostawa akcesoriów elektrycznych. 5. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 7. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 8.W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31440000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularze cenowe - wypełnione i podpisane wg wzoru określonego w załączniku nr 2, 2A, 2B, 2C i 2D do SIWZ (odpowiednio dla części). 2.Pełnomocnictwo: 1)w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego w formie pisemnej do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa baterii i akumulatorków dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.
Dodano: 2019-11-20 - Wykonanie analizy stanu technologii, w tym prowadzonych projektów B+R (firmy i instytucje), możliwości pozyskiwania surowców i możliwości wytwarzania komponentów do mobilnych magazynów energii, w tym akumulatorów litowo-jonowych, litowo-siarkowych oraz sodowo-jonowych w Polsce
Dodano: 2019-01-22 - Dostawa baterii i akumulatorków dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.
Dodano: 2018-10-16 - Dostawa baterii i akumulatorków dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.
Dodano: 2018-09-26 - Dostawa baterii do min
Dodano: 2018-06-19 - Dostawa baterii do min
Dodano: 2018-05-24 - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH, ELEMENTÓW STERUJĄCYCH, ŹRÓDEŁ ŚWIATŁA
Dodano: 2018-01-03 - Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest „ Zakup i wymiana uszkodzonych bądź zużytych baterii akumulatorów w siłowniach telekomunikacyjnych w sieci OST112 w jednostkach podległych KWP zs. w Radomiu w 2017r.” w siłowni typu WSZ-06 „Telzas” Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest „ Zakup i wymiana uszkodzonych bądź zużytych baterii akumulatorów w siłowniach telekomunikacyjnych w sieci OST112 w jednostkach podległych KWP zs. w Radomiu w 2017r.” w siłowni typu FLATPACK1500 „Eltek”
Dodano: 2017-09-29 - Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
Dodano: 2017-06-19