26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
- Data zamieszczenia: 2018-01-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Juzistek 2
05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
tel. 261883896, fax. 261883868
REGON: 142917040 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH, ELEMENTÓW STERUJĄCYCH, ŹRÓDEŁ ŚWIATŁA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa materiałów elektrycznych, elementów sterujących, źródeł światła. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym - załączniku nr 2.1, 2.2, 2.3 (odpowiednio dla części zamówienia) do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Przedmiot umowy musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. 5. Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. 6. Przedmiot umowy musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, itp. bez konieczności naruszania opakowania. 7. Gwarancja – określona w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 3 części: • Część 1 – Materiały elektryczne. • Część 2 – Elementy sterujące • Część 3 – Źródła światła . 9. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 10. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 11. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (dotyczy części 2 zamówienia, poz. 1, 2, 3, 4) w zakresie parametrów technicznych i jakościowych przedmiotu umowy (ciężar udowodnienia, że zaoferowane produkty odpowiadają wymaganiom wskazanym w SIWZ spoczywa na Wykonawcy). W przypadku gdy Wykonawca nie wpisze producenta i symbolu oferowanego produktu w kol. 9 formularza cenowego - przedmiotem oferty jest produkt wskazany przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 13. Szczegółowy wykaz ilości przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31440000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ (odpowiednio dla części zamówienia); 3) Pełnomocnictwo - jeżeli jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa baterii i akumulatorków dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.
Dodano: 2019-11-20 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU I MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU.
Dodano: 2019-07-01 - Wykonanie analizy stanu technologii, w tym prowadzonych projektów B+R (firmy i instytucje), możliwości pozyskiwania surowców i możliwości wytwarzania komponentów do mobilnych magazynów energii, w tym akumulatorów litowo-jonowych, litowo-siarkowych oraz sodowo-jonowych w Polsce
Dodano: 2019-01-22 - Dostawa baterii i akumulatorków dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.
Dodano: 2018-10-16 - Dostawa baterii i akumulatorków dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.
Dodano: 2018-09-26 - Dostawa baterii do min
Dodano: 2018-06-19 - Dostawa baterii do min
Dodano: 2018-05-24 - Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest „ Zakup i wymiana uszkodzonych bądź zużytych baterii akumulatorów w siłowniach telekomunikacyjnych w sieci OST112 w jednostkach podległych KWP zs. w Radomiu w 2017r.” w siłowni typu WSZ-06 „Telzas” Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest „ Zakup i wymiana uszkodzonych bądź zużytych baterii akumulatorów w siłowniach telekomunikacyjnych w sieci OST112 w jednostkach podległych KWP zs. w Radomiu w 2017r.” w siłowni typu FLATPACK1500 „Eltek”
Dodano: 2017-09-29 - Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
Dodano: 2017-06-19