Przetargi.pl
Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego

Zespół Szkół im. T. Kościuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3840350 , fax. 071 3840350
  • Data zamieszczenia: 2011-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. T. Kościuszki
    ul. Trzebnicka 4 4
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3840350, fax. 071 3840350
    REGON: 00018887700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsmilicz.eu/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1.Przedmiotem zamówienia jest zamówienie na dostawę 90.000 litrów oleju opałowego lekkiego z przeznaczeniem jako paliwo do spalania w piecach olejowych oznaczenie wg PKW i U: 23.20.15, PN C-96024 oraz Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV 09135100-5 o parametrach zgodnych z normą WT-98/MZRiP/S.A./99 ? - gęstość w temperaturze 15 0 C (kg/cm3 ) max. 860, ? - wartość opałowa (MJ/kg) min.42,6, ? - temperatura zapłonu (0 C) min.56, ? - zawartość siarki(% m/m) max.0,20, ? - zawartość wody (mg/kg) max.100 , ? - zawartość zanieczyszczeń stałych (mg/kg) max.24 3.2. Przedmiot zamówienia, realizowany będzie w miesiącach: Październik, listopad, grudzień 20011r., Styczeń, luty, marzec, kwiecień 2012 r. 3.3.Przewidywana ilość oleju opałowego w okresie trwania umowy może wynosić 90. 000 litrów. Przewidywaną ilość oleju opałowego oszacowano na podstawie danych zużycia oleju z lat ubiegłych oraz najlepszej wiedzy zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji. 3.4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy zakresu opisanego przedmiotu zamówienia w granicach + 10 %. 3.5.Minimalne - gwarantowane w niniejszym zamówieniu ilości zostały podane w załączniku nr 3 formularz (Oferta) do pomniejszone o wartość upustu SIWZ. 3.6.W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie wynikające z obowiązującej ceny zakupu w danym dniu u wykonawcy, pomniejszone o wartość upustu podanego w załączniku nr 3 SIWZ. 3.7.W ramach pojedynczego zadania przedmiot zamówienia jest niepodzielny . 3.8.Dostawy oleju opałowego odbywać się będą sukcesywnie przez cały okres trwania umowy w zależności od potrzeb zamawiającego. 1)Jednorazowa dostawa oleju opałowego opiewać może na około 20.000 litrów. 3.9.Wykonawca będzie dostarczał olej opałowy po złożeniu telefonicznego (lub faksem ) zamówienia przez Zamawiającego, zawierającego ilość oleju opałowego oraz termin dostawy . Zamawiający będzie zgłaszał telefonicznie, nie później niż 48 godzin przed planowaną dostawą, zapotrzebowanie na konkretną dostawę oleju opałowego, ze wskazaniem ilości, terminu i miejsca dostawy. 1) Wykonawca powiadomi zamawiającego o terminie dostawy z 1 dniowym wyprzedzeniem. 2)Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze w godzinach od 800- 1500 w obecności upoważnionego przedstawiciela zamawiającego. 3)Miejscem wykonania zamówienia jest kotłownia Zespołu Szkół im. T. Kościuszki w Miliczu 3.10.Wykonawca wraz z pierwszą dostawą przedmiotu zamówienia dostarczy Kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej jaką jest olej opałowy lekki oraz świadectwo jakości dostarczanego produktu. Przy każdorazowej dostawie o dostarczeniu atestów, świadectw jakości, świadectwa legalizacji urządzeń pomiarowych, certyfikatów jakości i bezpieczeństwa. 3.11.Wykonawca będzie odpowiedzialny względem zamawiającego za to, iż jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu i używania przedmiotu zamówienia .Oferowany przez wykonawcę Olej opałowy lekki musi być dopuszczony do obrotu i spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty itp. 3.12.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych i drogą elektroniczną ,o których mowa w art.36 ust.2 pkt 4 i pkt 5 ustawy. 3.13.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej ,o której mowa w art.36 ust.2 pkt 7 ustawy. 3.14.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających ,o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 7 ustawy oraz podpisania umowy ramowej. 3.15.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu ,o których mowa w art. 36 ust 2 pkt 8 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsmilicz.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach