Przetargi.pl
DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE W TERMINALU CARGO WROCŁAW URZĄDZENIA RENTGENOWSKIEGO DO KONTROLI TOWARÓW I PRZESYŁEK WIELKOGABARYTOWYCH STANDARDU II.

Lotniczy Dworzec Towarowy Wrocław Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 54-530 Wrocław, ul. Skarżyńskiego 36
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3581121 , fax. 71 3581122
  • Data zamieszczenia: 2011-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lotniczy Dworzec Towarowy Wrocław Sp. z o.o.
    ul. Skarżyńskiego 36 36
    54-530 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3581121, fax. 71 3581122
    REGON: 93190498500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: airport-wroclaw.pl/ldt
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z Ograniczoną Odpowiedzilanością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE W TERMINALU CARGO WROCŁAW URZĄDZENIA RENTGENOWSKIEGO DO KONTROLI TOWARÓW I PRZESYŁEK WIELKOGABARYTOWYCH STANDARDU II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Lotniczego Dworca Towarowego Wrocław Sp. z o.o. we Wrocławiu, instalacja i uruchomienie urządzenia rentgenowskiego do kontroli towarów i przesyłek wielkogabarytowych standardu II. Wymagane jest, aby wszystkie opisane funkcje urządzenia były standardowymi funkcjami. Nie dopuszcza się, aby funkcje te realizowane były przez producenta tylko i wyłącznie na potrzeby niniejszego zadania. JEDNA sztuka fabrycznie nowego urządzenia rentgenowskiego wraz z wyposażeniem do kontroli towarów i przesyłek wielkogabarytowych standardu II. Wymogi techniczne dla poszczególnych standardów są określone w Decyzji Komisji Europejskiej K (2008) 4333 z dnia 8.08.2008 r., ustanawiającej środki w celu wprowadzenia w życie wspólnych, podstawowych norm ochrony lotnictwa cywilnego. Decyzja jest dokumentem niejawnym o klauzuli zastrzeżone, a dodatek nr 2 do tej decyzji jest sklasyfikowany jako dokument poufny Unii Europejskiej (EU confidential). Urządzenie opisane powyżej zostanie dostarczone zgodnie z wymogami nn. SIWZ w terminie od dn. 12.12.2011 r. na pisemne wezwanie Zamawiającego do wykonania dostawy i montażu skierowane do Wykonawcy na 14 dni przed wyznaczonym terminem dostawy. Odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie protokołu odbioru. Protokół ten, o ile stwierdzał będzie bezusterkowy odbiór dostawy będzie stanowił podstawę do wystawienia Faktury i rozliczenia zgodnie z jej ceną zawartą w ofercie - arkusz kalkulacyjny i na warunkach opisanych w umowie. Okres gwarancji i rękojmi dla urządzenia rozpocznie się od dnia jego bezusterkowego odbioru i zgodnie z wymogami SIWZ nie będzie krótszy niż 36 miesięcy. Wykonawca zapewni w ramach udzielonej gwarancji nieodpłatne przeglądy i konserwacje. Przeglądy będą wykonywane zgodnie z wymaganiami i zaleceniami producenta, nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy. Każdy przegląd zakończony będzie protokołem. Wykonawca nieodpłatnie dostarczy i zainstaluje 100 dodatkowych obrazów TIP składających się wyłącznie z obrazów z listy przedmiotów zabronionych dla bagażu rejestrowanego. Szkolenia dla personelu Zamawiającego, wymagane nn. SIWZ - opis przedmiotu zamówienia cz. II oraz załącznik nr 7 SIWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zostaną przeprowadzone zgodnie z wymogami, najpóźniej do dn. 16.12.2011 r. Odbiór przedmiotu zamówienia w zakresie szkoleń odbędzie się na podstawie protokołu odbioru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty został w Załączniku nr 7 do SIWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z oświadczeniem wykonawcy, wymagany jako załącznik do oferty .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385810001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANE JEST WNIESIENIE WADIUM W WYSOKOŚCI 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ldt.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach