Przetargi.pl
Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Karola Miarki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 510219434
  • Data zamieszczenia: 2018-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
    Karola Miarki 9
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 510219434
    REGON: 365421894
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://cuwmikolow.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie. 2. Zamówienie zostało podzielone na 20 części: CZĘŚĆ 1 – Zakup i dostawa mebli na potrzeby Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie CZĘŚĆ 2 – Zakup i dostawa mebli biurowych na potrzeby Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie CZĘŚĆ 3 – Zakup i dostawa mebli na potrzeby Przedszkola nr 4 w Mikołowie CZĘŚĆ 4 – Zakup i dostawa szafek na potrzeby Przedszkola nr 5 w Mikołowie CZĘŚĆ 5 - Zakup i dostawa mebli na potrzeby Przedszkola nr 5 w Mikołowie CZĘŚĆ 6 – Zakup i dostawa mebli przedszkolnych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Mikołowie CZĘŚĆ 7 – Zakup i dostawa szafy ubraniowej na potrzeby Przedszkola nr 8 w Mikołowie CZĘŚĆ 8 – Zakup i dostawa mebli metalowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Mikołowie CZĘŚĆ 9 – Zakup i dostawa szatni modułowej prostej na potrzeby Przedszkola nr 9 w Mikołowie CZĘŚĆ 10 – Zakup i dostawa biurka na potrzeby Przedszkola nr 11 w Mikołowie CZĘŚĆ 11– Zakup i dostawa mebli na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Mikołowie CZĘŚĆ 12 – Zakup i dostawa mebli na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie CZĘŚĆ 13 – Zakup i dostawa mebli na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Mikołowie CZĘŚĆ 14 – Zakup i dostawa mebli na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 im. Gustawa Morcinka w Mikołowie CZĘŚĆ 15 – Zakup i dostawa szafek metalowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 im. Jana Pawła II w Mikołowie CZĘŚĆ 16 – Zakup i dostawa mebli na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Mikołowie CZĘŚĆ 17 – Zakup i dostawa szaf metalowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Mikołowie CZĘŚĆ 18 – Zakup i dostawa mebli na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 im. Wojciecha Korfantego w Mikołowie CZĘŚĆ 19 – Zakup i dostawa mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie CZĘŚĆ 20 – Zakup i dostawa szafy metalowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostarczenie, transport, złożenie lub montaż, usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem mebli, ustawienie na miejsce docelowe, wypoziomowanie, wstępną konserwację. 4.2. Dostawa obejmuje meble fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad. 4.3. Zamawiający żąda, aby oferowane meble posiadały stosowane atesty dopuszczające ich użytkowanie w pomieszczeniach biurowych, atest potwierdzający klasę higieniczności (co najmniej E1), oraz badania wytrzymałościowe. Jeżeli jest to wymagane odrębnymi przepisami, Zamawiający wymaga aby oferowane meble były produkowane i projektowane zgodnie z ISO 9001. 4.4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.5. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 4.6. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 4.7. Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczone meble minimum 12 miesięcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Miejsce dostawy dla: 5.1. Żłobka Miejskiego w Mikołowie – ul. Krakowska 30, 43-190 Mikołów; 5.2. Przedszkola nr 4 w Mikołowie – ul. Katowicka 132, 43-190 Mikołów; 5.3. Przedszkola nr 5 w Mikołowie – ul. Ks. Górka 27, 43-196 Mikołów-Bujaków; 5.4. Przedszkola nr 8 w Mikołowie – ul. Ludwika Waryńskiego 28A, 43-190 Mikołów; 5.5. Przedszkola nr 9 w Mikołowie – ul. K. Miarki 7, 43-190 Mikołów; 5.6. Przedszkola nr 11 w Mikołowie – ul. Kownackiej 1, 43-190 Mikołów; 5.7. Szkoły Podstawowej nr 1 – ul. Konstytucji 3-go Maja 20, 43-190 Mikołów; 5.8. Szkoły Podstawowej nr 3 – ul. Ks. Bpa Bandurskiego 1, 43-190 Mikołów; 5.9. Szkoły Podstawowej nr 4 – ul. Katowicka 122, 43-190 Mikołów; 5.10. Szkoły Podstawowej nr 5 – ul. Katowicka 24, 43-190 Mikołów; 5.11. Szkoły Podstawowej nr 6 – ul. Gliwicka 299, 43-190 Mikołów; 5.12. Szkoły Podstawowej nr 7 – ul. Zamkowa 1, 43-195 Mikołów- Mokre; 5.13. Szkoły Podstawowej nr 8 – ul. Wolności 27, 43-195 Mikołów- Mokre; 5.14. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej – ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach