Przetargi.pl
„Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Tychach”.

MIEJSKIE CENTRUM OŚWIATY W TYCHACH ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, al. Marszałka Piłsudskiego 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 323 24 00
  • Data zamieszczenia: 2023-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKIE CENTRUM OŚWIATY W TYCHACH
    al. Marszałka Piłsudskiego 12
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 323 24 00
    REGON: 365004185
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Tychach”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach.Część 1: Dostawa i montaż mebli biurowychAdres dostawy przedmiotu zamówienia: ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy (piętro II oraz piętro III)2. Dla wszystkich wymienionych pozycji w tabeli opisane parametry należy traktować jako minimalne.Wybór kolorów nastąpi przed podpisaniem umowy z Wykonawcą po przedstawieniu próbników kolorów.3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia terminowo, z dochowaniem należytej staranności, na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi zasadami najlepszej praktyki zawodowej, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa, normamioraz z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru prowadzonej przez niego działalności.4. Wszystkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia spoczywają na Wykonawcy, który zapewni, na swój koszt transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie i montażw pomieszczeniach wskazanych przez Odbierającego przy użyciu własnej siły roboczej, narzędzi i materiałów montażowych.5. Przedmiot zamówienia podczas transportu do miejsca przeznaczenia powinien być opakowanyi zabezpieczony w taki sposób, aby zapobiec jego zdekompletowaniu, zniszczeniu lub obniżeniu jego jakości.6. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.7. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także odpowiada obowiązującym normom i posiada niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (odpowiednie dla danego przedmiotu zamówienia), które zostaną przekazane Odbierającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.8. Wszystkie pozycje wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej.9. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest w pełni zgodny z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe z jego winy, dotyczące pracowników własnych i osób trzecich, powstałe w związkuz czynnościami prowadzonymi podczas realizacji przedmiotu zamówienia.11. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie bieżącego porządku w trakcie dostawy oraz naprawa szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym uszkodzeń mechanicznych budynku wewnątrz i na zewnątrz.12. Wszelkie śmieci, odpady bieżące i końcowe, powstałe w toku prowadzonych prac Wykonawca usuwa na własny koszt.13. Przedmiot zamówienia przeznaczony dla placówek oświatowych (w tym w szczególności do pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież) musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce, posiadać stosowne dokumenty świadcząceo spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinno spełniać wyposażenie przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi (w języku polskim), dokumentami gwarancyjnymi, a jeżeli było to wymagane w SWZ również atestami, certyfikatami, świadectwami i deklaracjami zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE).14. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów.15. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji.16. Zamawiajacy wymaga, aby okres udzielonej gwarancji na wszystkie wymienione pozycjew części 1 był nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.17. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy na wszystkie wymienione pozycje w części 1, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodnaze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).18. Zamawiający na każdym etapie postępowania i realizacji zamówienia może żądać potwierdzenia aktualnych certyfikatów i atestów dopuszczających produkt do użytkowania i obrotu na rynku polskim.19. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie na piśmie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na realizację postanowień umowy w szczególnościo przewidywanym opóźnieniu w dostawie.20. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Odbierającemu potwierdzonego protokołem odbioru.Za dzień wydania uważa się dzień, w którym wszystkie elementy przedmiotu zamówienia zostały odebrane przez Odbierającego.21. Wykonawca umożliwi Odbierającemu sprawdzenie dostarczonego wyposażenia w celu jego odbioru w miejscu dostawy. Sprawdzenie będzie polegało na upewnieniu się, że przedmiot zamówienia jest wolny od widocznych wad fizycznych, a w szczególności,że odpowiadają wymogom określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.22. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia we wskazanych pomieszczeniachw terminie do 11.12.2023 r., w godzinach 8.00 – 15.00 do siedziby Odbierającego : Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Tychach, ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy, własnym transportem, własną siłą roboczą i na własny koszt.Najpóźniej na trzy dni przed terminem dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy.23. Meble w danej pozycji w więcej niż jednym egzemplarzu muszą pochodzić od jednego producenta. Ponadto meble stanowiące serię, tj, wyposażenie jednego pomieszczenia Poradni muszą być jednego rodzaju/modelu/linii i pochodzić od jednego producenta.24. Po podpisaniu umowy Zamawiający zaleca przeprowadzić wizję lokalną w placówcew celu potwierdzenia lokalizacji montażu, z uwzględnieniem specyfiki pomieszczenia.25. Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.26. W budynku jest winda więc nie będzie konieczności wnoszenia mebli po schodach.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach.Część 2: Dostawa i montaż mebli dziecięcychAdres dostawy przedmiotu zamówienia: ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy (piętro II oraz piętro III)2. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r.w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach(Dz. U. z 2020 r. poz. 1604) w myśl § 9 ust. 2 i 3 Rozporządzenia MENiS szkoły i placówki mogą nabywać i stosować wyroby jedynie, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualne certyfikaty zgodności lub certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez Polskie Centrum Akredytacji /PCA/ jednostki certyfikujące wyroby.3. Wśród wyrobów, które są objęte tym wymaganiem znajdują się: m. in. meble szkolne i przedszkolne, zarówno szkieletowe /krzesła, stoliki, biurka itp./ jak i skrzyniowe /regały, szafy, biblioteki, itp./; przeznaczone do wszystkich dydaktycznych pomieszczeń użytkowanych przez dzieci i młodzież.4. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie pozycje wymienione w Części 2 posiadają stosowne aktualne certyfikaty zgodności lub certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji /PCA/ jednostki certyfikujące wyroby.5. Dla wszystkich wymienionych pozycji w tabeli opisane parametry należy traktować jako minimalne.Wybór kolorów nastąpi przed podpisaniem umowy z Wykonawcą po przedstawieniu próbników kolorów.6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia terminowo, z dochowaniem należytej staranności, na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi zasadami najlepszej praktyki zawodowej, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa, normamioraz z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru prowadzonej przez niego działalności.7. Wszystkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia spoczywają na Wykonawcy, który zapewni, na swój koszt transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie i montażw pomieszczeniach wskazanych przez Odbierającego przy użyciu własnej siły roboczej, narzędzi i materiałów montażowych.8. Przedmiot zamówienia podczas transportu do miejsca przeznaczenia powinien być opakowanyi zabezpieczony w taki sposób, aby zapobiec jego zdekompletowaniu, zniszczeniu lub obniżeniu jego jakości.9. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.10. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także odpowiada obowiązującym normom i posiada niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (odpowiednie dla danego przedmiotu zamówienia), które zostaną przekazane Odbierającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.11. Wszystkie pozycje wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej.12. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest w pełni zgodny z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe z jego winy, dotyczące pracowników własnych i osób trzecich, powstałe w związkuz czynnościami prowadzonymi podczas realizacji przedmiotu zamówienia.14. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie bieżącego porządku w trakcie dostawy oraz naprawa szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym uszkodzeń mechanicznych budynku wewnątrz i na zewnątrz.15. Wszelkie śmieci, odpady bieżące i końcowe, powstałe w toku prowadzonych prac Wykonawca usuwa na własny koszt.16. Przedmiot zamówienia przeznaczony dla placówek oświatowych (w tym w szczególności do pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież) musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce, posiadać stosowne dokumenty świadcząceo spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinno spełniać wyposażenie przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi (w języku polskim), dokumentami gwarancyjnymi, a jeżeli było to wymagane w SWZ również atestami, certyfikatami, świadectwami i deklaracjami zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE).17. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów.18. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji.19. Zamawiajacy wymaga, aby okres udzielonej gwarancji na wszystkie wymienione pozycjew części 2 był nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.20. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy na wszystkie wymienione pozycje w części 2, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodnaze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).21. Zamawiający na każdym etapie postępowania i realizacji zamówienia może żądać potwierdzenia aktualnych certyfikatów i atestów dopuszczających produkt do użytkowania i obrotu na rynku polskim.22. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie na piśmie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na realizację postanowień umowy w szczególnościo przewidywanym opóźnieniu w dostawie.23. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Odbierającemu potwierdzonego protokołem odbioru.Za dzień wydania uważa się dzień, w którym wszystkie elementy (wymienione w załączniku nr 2 do SWZ) przedmiotu zamówienia zostały odebrane przez Odbierającego.24. Wykonawca umożliwi Odbierającemu sprawdzenie dostarczonego wyposażenia w celu jego odbioru w miejscu dostawy. Sprawdzenie będzie polegało na upewnieniu się, że przedmiot zamówienia jest wolny od widocznych wad fizycznych, a w szczególności,że odpowiadają wymogom określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.25. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia we wskazanych pomieszczeniachw terminie do 11.12.2023 r., w godzinach 8.00 – 15.00 do siedziby Odbierającego : Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Tychach, ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy, własnym transportem, własną siłą roboczą i na własny koszt.Najpóźniej na trzy dni przed terminem dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy.26. Meble w danej pozycji w więcej niż jednym egzemplarzu muszą pochodzić od jednego producenta. Ponadto meble stanowiące serię, tj, wyposażenie jednego pomieszczenia Poradni muszą być jednego rodzaju/modelu/linii i pochodzić od jednego producenta.27. Po podpisaniu umowy Zamawiający zaleca przeprowadzić wizję lokalną w placówcew celu potwierdzenia lokalizacji montażu, z uwzględnieniem specyfiki pomieszczenia.28. Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.29. W budynku jest winda więc nie będzie konieczności wnoszenia mebli po schodach.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach.Część 3: Dostawa i montaż krzeseł dziecięcychAdres dostawy przedmiotu zamówienia: ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy (piętro II oraz piętro III)2. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r.w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach(Dz. U. z 2020 r. poz. 1604) w myśl § 9 ust. 2 i 3 Rozporządzenia MENiS szkoły i placówki mogą nabywać i stosować wyroby jedynie, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualne certyfikaty zgodności lub certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez Polskie Centrum Akredytacji /PCA/ jednostki certyfikujące wyroby.3. Wśród wyrobów, które są objęte tym wymaganiem znajdują się: m. in. meble szkolne i przedszkolne, zarówno szkieletowe /krzesła, stoliki, biurka itp./ jak i skrzyniowe /regały, szafy, biblioteki, itp./; przeznaczone do wszystkich dydaktycznych pomieszczeń użytkowanych przez dzieci i młodzież.4. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie pozycje wymienione w Części 3 posiadają stosowne aktualne certyfikaty zgodności lub certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji /PCA/ jednostki certyfikujące wyroby.5. Dla wszystkich wymienionych pozycji w tabeli opisane parametry należy traktować jako minimalne.Wybór kolorów nastąpi przed podpisaniem umowy z Wykonawcą po przedstawieniu próbników kolorów.6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia terminowo, z dochowaniem należytej staranności, na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi zasadami najlepszej praktyki zawodowej, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa, normamioraz z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru prowadzonej przez niego działalności.7. Wszystkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia spoczywają na Wykonawcy, który zapewni, na swój koszt transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie i montażw pomieszczeniach wskazanych przez Odbierającego przy użyciu własnej siły roboczej, narzędzi i materiałów montażowych.8. Przedmiot zamówienia podczas transportu do miejsca przeznaczenia powinien być opakowanyi zabezpieczony w taki sposób, aby zapobiec jego zdekompletowaniu, zniszczeniu lub obniżeniu jego jakości.9. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.10. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także odpowiada obowiązującym normom i posiada niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (odpowiednie dla danego przedmiotu zamówienia), które zostaną przekazane Odbierającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.11. Wszystkie pozycje wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej.12. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest w pełni zgodny z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe z jego winy, dotyczące pracowników własnych i osób trzecich, powstałe w związkuz czynnościami prowadzonymi podczas realizacji przedmiotu zamówienia.14. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie bieżącego porządku w trakcie dostawy oraz naprawa szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym uszkodzeń mechanicznych budynku wewnątrz i na zewnątrz.15. Wszelkie śmieci, odpady bieżące i końcowe, powstałe w toku prowadzonych prac Wykonawca usuwa na własny koszt.16. Przedmiot zamówienia przeznaczony dla placówek oświatowych (w tym w szczególności do pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież) musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce, posiadać stosowne dokumenty świadcząceo spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinno spełniać wyposażenie przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi (w języku polskim), dokumentami gwarancyjnymi, a jeżeli było to wymagane w SWZ również atestami, certyfikatami, świadectwami i deklaracjami zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE).17. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów.18. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji.19. Zamawiajacy wymaga, aby okres udzielonej gwarancji na wszystkie wymienione pozycjew części 3 był nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.20. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące na wszystkie wymienione pozycje w części 3, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodnaze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).21. Zamawiający na każdym etapie postępowania i realizacji zamówienia może żądać potwierdzenia aktualnych certyfikatów i atestów dopuszczających produkt do użytkowania i obrotu na rynku polskim.22. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie na piśmie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na realizację postanowień umowy w szczególnościo przewidywanym opóźnieniu w dostawie.23. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Odbierającemu potwierdzonego protokołem odbioru.Za dzień wydania uważa się dzień, w którym wszystkie elementy (wymienione w załączniku nr 2 do SWZ) przedmiotu zamówienia zostały odebrane przez Odbierającego.24. Wykonawca umożliwi Odbierającemu sprawdzenie dostarczonego wyposażenia w celu jego odbioru w miejscu dostawy. Sprawdzenie będzie polegało na upewnieniu się, że przedmiot zamówienia jest wolny od widocznych wad fizycznych, a w szczególności,że odpowiadają wymogom określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.25. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia w terminie do 11.12.2023 r.,do wskazanych pomieszczeń w godzinach 8.00 – 15.00 do siedziby Odbierającego : Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Tychach, ul. Edukacji 102,43-100 Tychy, własnym transportem, własną siłą roboczą i na własny koszt. Najpóźniej na trzy dni przed terminem dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi Zamawiającegoo terminie dostawy.26. Krzesła w danej pozycji w więcej niż jednym egzemplarzu muszą pochodzić od jednego producenta. Ponadto krzesła stanowiące serię, tj, wyposażenie jednego pomieszczenia Poradni muszą być jednego rodzaju/modelu/linii i pochodzić od jednego producenta.27. Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.28. W budynku jest winda więc nie będzie konieczności wnoszenia krzeseł po schodach.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach.Część 4: Dostawa i montaż krzeseł oraz foteli biurowychAdres dostawy przedmiotu zamówienia: ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy (piętro II oraz piętro III)2. Dla wszystkich wymienionych pozycji w tabeli opisane parametry należy traktować jako minimalne.Wybór kolorów nastąpi przed podpisaniem umowy z Wykonawcą po przedstawieniu próbników kolorów.3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia terminowo, z dochowaniem należytej staranności, na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi zasadami najlepszej praktyki zawodowej, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa, normamioraz z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru prowadzonej przez niego działalności.4. Wszystkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia spoczywają na Wykonawcy, który zapewni, na swój koszt transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie i montażw pomieszczeniach wskazanych przez Odbierającego przy użyciu własnej siły roboczej, narzędzi i materiałów montażowych.5. Przedmiot zamówienia podczas transportu do miejsca przeznaczenia powinien być opakowanyi zabezpieczony w taki sposób, aby zapobiec jego zdekompletowaniu, zniszczeniu lub obniżeniu jego jakości.6. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.7. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także odpowiada obowiązującym normom i posiada niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (odpowiednie dla danego przedmiotu zamówienia), które zostaną przekazane Odbierającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.8. Wszystkie pozycje wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej.9. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest w pełni zgodny z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe z jego winy, dotyczące pracowników własnych i osób trzecich, powstałe w związkuz czynnościami prowadzonymi podczas realizacji przedmiotu zamówienia.11. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie bieżącego porządku w trakcie dostawy oraz naprawa szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym uszkodzeń mechanicznych budynku wewnątrz i na zewnątrz.12. Wszelkie śmieci, odpady bieżące i końcowe, powstałe w toku prowadzonych prac Wykonawca usuwa na własny koszt.13. Przedmiot zamówienia przeznaczony dla placówek oświatowych (w tym w szczególności do pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież) musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce, posiadać stosowne dokumenty świadcząceo spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinno spełniać wyposażenie przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi (w języku polskim), dokumentami gwarancyjnymi, a jeżeli było to wymagane w SWZ również atestami, certyfikatami, świadectwami i deklaracjami zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE).14. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów.15. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji.16. Zamawiajacy wymaga, aby okres udzielonej gwarancji na wszystkie wymienione pozycjew części 4 był nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.17. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące na wszystkie wymienione pozycje w części 4, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodnaze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).18. Zamawiający na każdym etapie postępowania i realizacji zamówienia może żądać potwierdzenia aktualnych certyfikatów i atestów dopuszczających produkt do użytkowania i obrotu na rynku polskim.19. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie na piśmie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na realizację postanowień umowy w szczególnościo przewidywanym opóźnieniu w dostawie.20. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Odbierającemu potwierdzonego protokołem odbioru.Za dzień wydania uważa się dzień, w którym wszystkie elementy przedmiotu zamówienia zostały odebrane przez Odbierającego.21. Wykonawca umożliwi Odbierającemu sprawdzenie dostarczonego wyposażenia w celu jego odbioru w miejscu dostawy. Sprawdzenie będzie polegało na upewnieniu się, że przedmiot zamówienia jest wolny od widocznych wad fizycznych, a w szczególności,że odpowiadają wymogom określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.22. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia we wskazanych pomieszczeniachw terminie do 11.12.2023 r., w godzinach 8.00 – 15.00 do siedziby Odbierającego : Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Tychach, ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy, własnym transportem, własną siłą roboczą i na własny koszt.Najpóźniej na trzy dni przed terminem dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy.23. Krzesła/ fotele w danej pozycji w więcej niż jednym egzemplarzu muszą pochodzić od jednego producenta. Ponadto krzesła stanowiące serię, tj, wyposażenie jednego pomieszczenia Poradni muszą być jednego rodzaju/modelu/linii i pochodzić od jednego producenta.24. Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.25. W budynku jest winda więc nie będzie konieczności wnoszenia krzeseł po schodach.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach.Część 5: Dostawa i montaż foteli komputerowychAdres dostawy przedmiotu zamówienia: ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy (piętro II oraz piętro III)2. Dla wszystkich wymienionych pozycji w tabeli opisane parametry należy traktować jako minimalne.Wybór kolorów nastąpi przed podpisaniem umowy z Wykonawcą po przedstawieniu próbników kolorów.3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia terminowo, z dochowaniem należytej staranności, na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi zasadami najlepszej praktyki zawodowej, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa, normamioraz z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru prowadzonej przez niego działalności.4. Wszystkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia spoczywają na Wykonawcy, który zapewni, na swój koszt transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie i montażw pomieszczeniach wskazanych przez Odbierającego przy użyciu własnej siły roboczej, narzędzi i materiałów montażowych.5. Przedmiot zamówienia podczas transportu do miejsca przeznaczenia powinien być opakowanyi zabezpieczony w taki sposób, aby zapobiec jego zdekompletowaniu, zniszczeniu lub obniżeniu jego jakości.6. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.7. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także odpowiada obowiązującym normom i posiada niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (odpowiednie dla danego przedmiotu zamówienia), które zostaną przekazane Odbierającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.8. Wszystkie pozycje wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej.9. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest w pełni zgodny z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe z jego winy, dotyczące pracowników własnych i osób trzecich, powstałe w związkuz czynnościami prowadzonymi podczas realizacji przedmiotu zamówienia.11. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie bieżącego porządku w trakcie dostawy oraz naprawa szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym uszkodzeń mechanicznych budynku wewnątrz i na zewnątrz.12. Wszelkie śmieci, odpady bieżące i końcowe, powstałe w toku prowadzonych prac Wykonawca usuwa na własny koszt.13. Przedmiot zamówienia przeznaczony dla placówek oświatowych (w tym w szczególności do pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież) musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce, posiadać stosowne dokumenty świadcząceo spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinno spełniać wyposażenie przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi (w języku polskim), dokumentami gwarancyjnymi, a jeżeli było to wymagane w SWZ również atestami, certyfikatami, świadectwami i deklaracjami zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE).14. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów.15. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji.16. Zamawiajacy wymaga, aby okres udzielonej gwarancji na wszystkie wymienione pozycjew części 5 był nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.17. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące na wszystkie wymienione pozycje w części 5, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodnaze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).18. Zamawiający na każdym etapie postępowania i realizacji zamówienia może żądać potwierdzenia aktualnych certyfikatów i atestów dopuszczających produkt do użytkowania i obrotu na rynku polskim.19. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie na piśmie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na realizację postanowień umowy w szczególnościo przewidywanym opóźnieniu w dostawie.20. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Odbierającemu potwierdzonego protokołem odbioru.Za dzień wydania uważa się dzień, w którym wszystkie elementy przedmiotu zamówienia zostały odebrane przez Odbierającego.21. Wykonawca umożliwi Odbierającemu sprawdzenie dostarczonego wyposażenia w celu jego odbioru w miejscu dostawy. Sprawdzenie będzie polegało na upewnieniu się, że przedmiot zamówienia jest wolny od widocznych wad fizycznych, a w szczególności,że odpowiadają wymogom określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.22. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia we wskazanych pomieszczeniachw terminie do 11.12.2023 r., w godzinach 8.00 – 15.00 do siedziby Odbierającego : Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Tychach, ul. Edukacji 102,43-100 Tychy, własnym transportem, własną siłą roboczą i na własny koszt.Najpóźniej na trzy dni przed terminem dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy.23. Fotele komputerowe stanowiące wyposażenie jednego pomieszczenia Poradni muszą być jednego rodzaju/modelu/linii i pochodzić od jednego producenta.24. Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.25. W budynku jest winda więc nie będzie konieczności wnoszenia foteli po schodach.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach.Część 6: Dostawa i montaż szaf metalowych oraz regałówAdres dostawy przedmiotu zamówienia: ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy (piętro II oraz piętro III)2. Dla wszystkich wymienionych pozycji w tabeli opisane parametry należy traktować jako minimalne.Wybór kolorów nastąpi przed podpisaniem umowy z Wykonawcą po przedstawieniu próbników kolorów.3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia terminowo, z dochowaniem należytej staranności, na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi zasadami najlepszej praktyki zawodowej, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa, normamioraz z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru prowadzonej przez niego działalności.4. Wszystkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia spoczywają na Wykonawcy, który zapewni, na swój koszt transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie i montażw pomieszczeniach wskazanych przez Odbierającego przy użyciu własnej siły roboczej, narzędzii materiałów montażowych.5. Przedmiot zamówienia podczas transportu do miejsca przeznaczenia powinien być opakowanyi zabezpieczony w taki sposób, aby zapobiec jego zdekompletowaniu, zniszczeniu lub obniżeniu jego jakości.6. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.7. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także odpowiada obowiązującym normom i posiada niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (odpowiednie dla danego przedmiotu zamówienia), które zostaną przekazane Odbierającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.8. Wszystkie pozycje wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej.9. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest w pełni zgodny z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe z jego winy, dotyczące pracowników własnych i osób trzecich, powstałe w związkuz czynnościami prowadzonymi podczas realizacji przedmiotu zamówienia.11. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie bieżącego porządku w trakcie dostawy oraz naprawa szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym uszkodzeń mechanicznych budynku wewnątrz i na zewnątrz.12. Wszelkie śmieci, odpady bieżące i końcowe, powstałe w toku prowadzonych prac Wykonawca usuwa na własny koszt.13. Przedmiot zamówienia przeznaczony dla placówek oświatowych (w tym w szczególności do pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież) musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce, posiadać stosowne dokumenty świadcząceo spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinno spełniać wyposażenie przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi (w języku polskim), dokumentami gwarancyjnymi, a jeżeli było to wymagane w SWZ również atestami, certyfikatami, świadectwami i deklaracjami zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE).14. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów.15. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji.16. Zamawiajacy wymaga, aby okres udzielonej gwarancji na wszystkie wymienione pozycjew części 6 był nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.17. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy na wszystkie wymienione pozycje w części 6, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodnaze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).18. Zamawiający na każdym etapie postępowania i realizacji zamówienia może żądać potwierdzenia aktualnych certyfikatów i atestów dopuszczających produkt do użytkowania i obrotu na rynku polskim.19. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie na piśmie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na realizację postanowień umowy w szczególnościo przewidywanym opóźnieniu w dostawie.20. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Odbierającemu potwierdzonego protokołem odbioru.Za dzień wydania uważa się dzień, w którym wszystkie elementy przedmiotu zamówienia zostały odebrane przez Odbierającego.21. Wykonawca umożliwi Odbierającemu sprawdzenie dostarczonego wyposażenia w celu jego odbioru w miejscu dostawy. Sprawdzenie będzie polegało na upewnieniu się, że przedmiot zamówienia jest wolny od widocznych wad fizycznych, a w szczególności,że odpowiadają wymogom określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.22. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia we wskazanych pomieszczeniachw terminie do 11.12.2023 r., w godzinach 8.00 – 15.00 do siedziby Odbierającego : Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Tychach, ul. Edukacji 102,43-100 Tychy, własnym transportem, własną siłą roboczą i na własny koszt.Najpóźniej na trzy dni przed terminem dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy.23. Szafy metalowe/ regały w danej pozycji w więcej niż jednym egzemplarzu muszą pochodzić od jednego producenta. Ponadto elementy stanowiące wyposażenie jednego pomieszczenia Poradni muszą być jednego rodzaju/modelu/linii i pochodzić od jednego producenta.24. Po podpisaniu umowy Zamawiający zaleca przeprowadzić wizję lokalną w placówcew celu potwierdzenia lokalizacji montażu, z uwzględnieniem specyfiki pomieszczenia.25. Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.26. W budynku jest winda więc nie będzie konieczności wnoszenia szaf i regałów po schodach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach