Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OIT

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda 9
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
  • Data zamieszczenia: 2015-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Doc. Adama Dowgirda 9 9
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
    REGON: 05058250000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OIT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OIT wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jako produkt równoważny Zamawiający uważa produkt nie gorszej jakości, posiadający tę samą funkcjonalność, wielkość oraz pozostałe parametry określone w formularzu asortymentowo-cenowym dla poszczególnego asortymentu zgodnego z SIWZ o parametrach nie gorszych. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać próbek i dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnienie parametrów, które zostały określone w zał. nr 2 do SIWZ. Próbki i dokumenty zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z niektórych pozycji zamówienia, w sytuacjach tego wymagających, w tym w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. Wymagany termin ważności towaru - minimum 8 miesięcy liczone od daty dostawy. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze pełne pakiety: 1 A, 1 B, 2, 3A, 3B, 4A, 4B, 5, 6A i 6B.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336928005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin rozpatrzenia reklamacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.hajnowka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach