Przetargi.pl
zakup i dostaw materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OIT nr sprawy 2013/PN/OD/01

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Lipowa 190
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 684 26 79 , fax. 085 684 26 79
  • Data zamieszczenia: 2013-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Lipowa 190 190
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 085 684 26 79, fax. 085 684 26 79
    REGON: 05058250000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl e-mail : spzoz@onet.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostaw materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OIT nr sprawy 2013/PN/OD/01
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OIT - 6 części wg załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze pełne pakiety od 1 do 6 Pakiet 1 - Linie krwi do aparatu do leczenia hemodializą Pakiet 2 - Igły do hemodializy Pakiet 3 - Katetery do hemodializy dwukanałowe Pakiet 4 - Koncentrat do hemodializy Pakiet 5 - Dializatory z błona syntetyczną niskoprzepływowe Pakiet 6 - Płyny i zestawy do Primaflex W przypadku zaprzestania stosowania niektórych pozycji zamówienia lub ich ilości w SP ZOZ w Hajnówce, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji wycofanych produktów objętych umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336928005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.hajnowka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach