Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Oddziałów ZUS w Szczecinie, Zielonej Górze, Gorzowie Wlkp., Koszalinie i Pile

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70530 Szczecin, ul. Matejki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78 , fax. 91 459 65 76
  • Data zamieszczenia: 2016-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie
    ul. Matejki 22
    70530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, fax. 91 459 65 76
    REGON: 1775600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Oddziałów ZUS w Szczecinie, Zielonej Górze, Gorzowie Wlkp., Koszalinie i Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla potrzeb pięciu Oddziałów ZUS w: Szczecinie, Zielonej Górze, Gorzowie Wlkp., Koszalinie i Pile. 2. Postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone jest w trybie licytacji elektronicznej, w drodze pięciu - następujących po sobie - licytacji elektronicznych, przeprowadzonych w jednym dniu. Czas trwania każdej licytacji, zgodnie z instrukcją, wynosi 60 minut począwszy od godziny otwarcia licytacji wskazanej w zaproszeniu. Przerwy między licytacjami wynoszą 30 minut. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, określa wzór umowy załączony do Instrukcji. 4. Termin wykonania zamówienia (dla każdego oddziału): od 02.01.2017r. do 31.12.2017r. lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach