Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70530 Szczecin, ul. Matejki
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78 , fax. 91 459 65 76
- Data zamieszczenia: 2016-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie
ul. Matejki 22
70530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, fax. 91 459 65 76
REGON: 1775600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Oddziałów ZUS w Szczecinie, Zielonej Górze, Gorzowie Wlkp., Koszalinie i Pile - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla potrzeb pięciu Oddziałów ZUS w: Szczecinie, Zielonej Górze, Gorzowie Wlkp., Koszalinie i Pile. 2. Postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone jest w trybie licytacji elektronicznej, w drodze pięciu - następujących po sobie - licytacji elektronicznych, przeprowadzonych w jednym dniu. Czas trwania każdej licytacji, zgodnie z instrukcją, wynosi 60 minut począwszy od godziny otwarcia licytacji wskazanej w zaproszeniu. Przerwy między licytacjami wynoszą 30 minut. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, określa wzór umowy załączony do Instrukcji. 4. Termin wykonania zamówienia (dla każdego oddziału): od 02.01.2017r. do 31.12.2017r. lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2023-09-04 - Dostawa materiałów biurowych i papieru do Urzędu Miejskiego w Koszalinie, tj.: Zadanie Nr 1 – Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Miejskiego w Koszalinie, Zadanie Nr 2 – Dostawa papieru do Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Dodano: 2021-01-20 - Produkcja i dostawa gadżetów reklamowych w ramach Projektu EkoBarkod - metody molekularne w walce z inwazją obcych gatunków (II edycja)
Dodano: 2020-11-03 - Dostawa materiałów promocyjnych i biurowych na potrzeby projektu Doskonała nauka – Implikacje zrównoważonego rozwoju w gospodarce przestrzennej i e-gospodarce, nr umowy DNK/SP/464735/2020
Dodano: 2020-08-18 - Wykonanie materiałów wspierających realizację procesu planistycznego projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16 pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 (PZObis)”, realizowanego w ramach osi II, działanie 2.4 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
Dodano: 2020-01-28 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby PUM w Szczecinie
Dodano: 2019-08-20 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek na potrzeby PUM w Szczecinie
Dodano: 2019-07-15 - Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych
Dodano: 2019-06-14 - Zakup i dostawa artykułów biurowych na potrzeby Zamawiającego i wskazanych jednostek budżetowych Gminy Miasto Szczecin
Dodano: 2019-01-24 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2019-01-22