Przetargi.pl
Zakup i dostawa artykułów biurowych na potrzeby Zamawiającego i wskazanych jednostek budżetowych Gminy Miasto Szczecin

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70323 Szczecin, ul. Gen. Sikorskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 48 50 563 , fax. 091 48 57 603
  • Data zamieszczenia: 2019-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Gen. Sikorskiego 3
    70323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 48 50 563, fax. 091 48 57 603
    REGON: 543335300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa artykułów biurowych na potrzeby Zamawiającego i wskazanych jednostek budżetowych Gminy Miasto Szczecin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych dla Zamawiającego i wskazanych jednostek budżetowych Gminy Miasto Szczecin wraz z dostarczeniem ich partiami do siedzib ww. placówek Zamawiającego na zasadach określonych we wzorze umowy oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. Zamówienie jest podzielone na części : 1) I część zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie ul. Sikorskiego 3, Szczecin określonych na załączniku nr 1 a do siwz kalkulacji cen, 2) II część zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych dla DPS „Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej, przy ul. E. Romera 21-29, Szczecin określonych na załączniku nr 1b do siwz, 3) III część zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych dla Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej ul. Tartaczna 14, Szczecin, określonych na załączniku nr 1d do siwz 4) IV część zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych dla Szczecińskiego Centrum Świadczeń ul. Kadłubka 12, Szczecin określonych na załączniku nr 1e do siwz 5) V część zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych dla Centrum Opieki nad Dzieckiem i Rodziną im Konstantego Maciejewicza ul. Wszystkich Świętych 66 , Szczecin określonych na załączniku nr 1f do siwz 6) VI część zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych dla Szczecińskiego Centrum Uzależnień ul. J.H. Dąbrowskiego 22-23, Szczecin, określonych na załączniku nr 1g do siwz 7) VII część zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych dla Żłobków Miejskich ul. Śląska 54, Szczecin określonych na załączniku nr 1h do siwz Dostarczony towar musi być najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych w stanie nienaruszonym w opakowaniu)*, odpowiadający rodzajowi i parametrom opisanym dla każdej części zamówienia odpowiednio w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do siwz.)* -wyjątek to dekompletacja oryginalnego opakowania producenta, aby spełniał wymogi jednostki miary wg siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) Kalkulację cenową zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g do siwz W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach