Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 70323 Szczecin, ul. Gen. Sikorskiego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 48 50 563 , fax. 091 48 57 603
- Data zamieszczenia: 2019-01-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
ul. Gen. Sikorskiego 3
70323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 48 50 563, fax. 091 48 57 603
REGON: 543335300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa artykułów biurowych na potrzeby Zamawiającego i wskazanych jednostek budżetowych Gminy Miasto Szczecin - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych dla Zamawiającego i wskazanych jednostek budżetowych Gminy Miasto Szczecin wraz z dostarczeniem ich partiami do siedzib ww. placówek Zamawiającego na zasadach określonych we wzorze umowy oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. Zamówienie jest podzielone na części : 1) I część zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie ul. Sikorskiego 3, Szczecin określonych na załączniku nr 1 a do siwz kalkulacji cen, 2) II część zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych dla DPS „Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej, przy ul. E. Romera 21-29, Szczecin określonych na załączniku nr 1b do siwz, 3) III część zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych dla Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej ul. Tartaczna 14, Szczecin, określonych na załączniku nr 1d do siwz 4) IV część zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych dla Szczecińskiego Centrum Świadczeń ul. Kadłubka 12, Szczecin określonych na załączniku nr 1e do siwz 5) V część zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych dla Centrum Opieki nad Dzieckiem i Rodziną im Konstantego Maciejewicza ul. Wszystkich Świętych 66 , Szczecin określonych na załączniku nr 1f do siwz 6) VI część zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych dla Szczecińskiego Centrum Uzależnień ul. J.H. Dąbrowskiego 22-23, Szczecin, określonych na załączniku nr 1g do siwz 7) VII część zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych dla Żłobków Miejskich ul. Śląska 54, Szczecin określonych na załączniku nr 1h do siwz Dostarczony towar musi być najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych w stanie nienaruszonym w opakowaniu)*, odpowiadający rodzajowi i parametrom opisanym dla każdej części zamówienia odpowiednio w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do siwz.)* -wyjątek to dekompletacja oryginalnego opakowania producenta, aby spełniał wymogi jednostki miary wg siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) Kalkulację cenową zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g do siwz W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2023-09-04 - Dostawa materiałów biurowych i papieru do Urzędu Miejskiego w Koszalinie, tj.: Zadanie Nr 1 – Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Miejskiego w Koszalinie, Zadanie Nr 2 – Dostawa papieru do Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Dodano: 2021-01-20 - Produkcja i dostawa gadżetów reklamowych w ramach Projektu EkoBarkod - metody molekularne w walce z inwazją obcych gatunków (II edycja)
Dodano: 2020-11-03 - Dostawa materiałów promocyjnych i biurowych na potrzeby projektu Doskonała nauka – Implikacje zrównoważonego rozwoju w gospodarce przestrzennej i e-gospodarce, nr umowy DNK/SP/464735/2020
Dodano: 2020-08-18 - Wykonanie materiałów wspierających realizację procesu planistycznego projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16 pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 (PZObis)”, realizowanego w ramach osi II, działanie 2.4 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
Dodano: 2020-01-28 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby PUM w Szczecinie
Dodano: 2019-08-20 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek na potrzeby PUM w Szczecinie
Dodano: 2019-07-15 - Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych
Dodano: 2019-06-14 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2019-01-22 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych.
Dodano: 2018-05-15