Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Jemielnica w podziale na część 1 i 2

Gmina Jemielnica ogłasza przetarg

  • Adres: 47-133 Jemielnica, ul. Strzelecka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 46 23 500 , fax. 77 46 23 510
  • Data zamieszczenia: 2017-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jemielnica
    ul. Strzelecka 67
    47-133 Jemielnica, woj. opolskie
    tel. 77 46 23 500, fax. 77 46 23 510
    REGON: 53141323100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jemielnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Jemielnica w podziale na część 1 i 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Jemielnica. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4. CZĘŚĆ 1: Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Jemielnica i jej jednostek organizacyjnych 4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Jemielnica i jej jednostek organizacyjnych 4.2. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 4.3. Zakup będzie się odbywać na postawie umowy sprzedaży z Wykonawcą. 4.4. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 4.5. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie zamówienia 2) Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić procedurę „Zmiany sprzedawcy” dla poszczególnych PPE, w terminach umożliwiających rozpoczęcie sprzedaży w planowanym czasie. 3) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 4.6. Podstawowe informacje: Wspólny Słownik Zamówień 09310000-5 (Elektryczność) Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną 40 Całkowita moc umowna [kW] 495 Grupa taryfowa wg OSD Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ Informacja o OSD dostarczającym energię elektryczną do obiektów Tauron Dystrybucja Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 418 Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy kolejna zmiana Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego 1.TAURON Dystrybucja –na czas nieokreślony 2. Barton Energia Sp. z o.o.– umowa do dn.31.12.2017r. na zakup energii elektrycznej Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii Zamawiający udostępnia wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 3 Informacja o płatnikach Płatnikami należności za zużytą energię elektryczną są podmioty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ Ilość umów jakie zawrze Wykonawca z Zamawiającym w ramach tego postępowania 1 4.7. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętej przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił przewidywalną ilość zużycia energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu zaoferowanych cen jednostkowych. Tym samym opisane prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej wysokości. 5. CZĘŚĆ 2: Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenie dróg i miejsc publicznych Gminy Jemielnica 5.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych Gminy Jemielnica. 5.2. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 5.3. Zakup będzie się odbywać na postawie umowy sprzedaży z Wykonawcą. 5.4. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 5.5. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie zamówienia. 2) Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić procedurę „Zmiany sprzedawcy” dla poszczególnych PPE, w terminach umożliwiających rozpoczęcie sprzedaży w planowanym czasie. 3) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 5.6. Podstawowe informacje: Wspólny Słownik Zamówień 09310000-5 (Elektryczność) Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną 36 Całkowita moc umowna [kW] 113,58 Grupa taryfowa wg OSD O12/C12b Informacja o OSD dostarczającym energię elektryczną do obiektów TAURON Dystrybucja Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 638 Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy kolejna zmiana Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego 1.TAURON Dystrybucja –na czas nieokreślony 2. TAURON Sprzedaż Sp. z o.o.– umowa do dn.31.12.2017r. na zakup energii elektrycznej Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii Zamawiający udostępnia wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 2 Informacja o płatnikach Zamawiający jest płatnikiem należności za zużytą energię elektryczną Ilość umów jakie zawrze Wykonawca z Zamawiającym w ramach tego postępowania 1 5.7. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętej przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił przewidywalną ilość zużycia energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu zaoferowanych cen jednostkowych. Tym samym opisane prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej wysokości. 6. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 2) Wykonawca zobowiązany jest dysponować odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część 1: Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Część 2: Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, 1.2 Oświadczenie – wypełnione i podpisane, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 1.3 Oświadczenie – wypełnione i podpisane, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 1.4 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 1.5 Zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt V SWIZ w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innego podmiotu (jeżeli dotyczy), UWAGA: 1. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt VI.1. SIWZ – składają wraz z ofertą wszyscy Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu - dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień złożenia oferty. 2. Oświadczenia wykonawcy wskazane w formularzu oferty muszą być aktualne na dzień składania ofert. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w załącznikach nr 3 i 4 do SWIZ , składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia- w tym zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postepowaniu składa także oświadczenia, o których mowa w załącznikach nr 3 i 4 do SWIZ dotyczące tych podmiotów/zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, będących załącznikami nr 3 i 4 do SIWZ. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa załączniku nr 4 do SWIZ. 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o którym mowa w załącznikach nr 3 i 4 do SIWZ, oświadczenia są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegała odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej: 2.1. Oświadczenie – wypełnione i podpisane, stanowiące załącznik nr 6 do SWIZ, wymagane jest od Wykonawców, którzy złożyli ofertę do przekazania Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert. Oświadczenie dotyczy przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt VI.2. SIWZ – składają, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert, wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty, z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej składa każdy Wykonawca. 7. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych oferta winna być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania: 7.1. współpartnerzy (zgodnie z art. 23 ustawy) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, 7.2. każdy ze współpartnerów oddzielnie musi złożyć oświadczenia wymienione w pkt VI 1.2., VI 1.3 oraz VI.2 SIWZ jak również dokument wymieniony w pkt VI.3.3, zaś dokumenty wymienione w pkt VI.3.1 i VI.3.2 składa jeden w wykonawców lub łącznie kilku wykonawców, 7.3. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich współpartnerów, 7.4. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 7.5. wypełniając formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ), oświadczenia ( załącznik nr 3 i 4), jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika – lidera lub jednego ze współpartnerów,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach