Izba Administracji Skarbowej w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-057 Opole, ul. Ozimska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 454 00 67/70 , fax. 77 456 43 13
- Data zamieszczenia: 2017-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Opolu
ul. Ozimska 19
45-057 Opole, woj. opolskie
tel. 77 454 00 67/70, fax. 77 456 43 13
REGON: 001022920 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA KRZESEŁ I FOTELI BIUROWYCH DLA IZBY ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W OPOLU I JEDNOSTEK ADMINISTRACJI SKARBOWEJ WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stu dwudziestu sztuk (120 szt.) krzeseł konferencyjnych i trzystu trzydziestu sztuk (330 szt.) foteli (krzeseł) biurowych obrotowych dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu i jednostek administracji skarbowej województwa opolskiego oraz ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 2.Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie przedmiotu zamówienia do wskazanego miejsca wraz ze wszystkimi niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania elementami wynikającymi z zastosowanego przez Wykonawcę sposobu montażu. 3.Poprzez montaż Zamawiający rozumie należyte, zgodne z zasadami sztuki i przyjętymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli biurowych gwarantujące ich pełną funkcjonalność oraz usunięcie opakowań na własny koszt. 4.Dostawa, rozładunek, wniesienie i montaż przedmiotu zamówienia mogą być realizowane przez Wykonawcę przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:30, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 5.Okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 24 miesiące, maksymalny 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, do oceny ofert Zamawiający przyjmie okres 60 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39112000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 (słownie: pięć tysięcy zł 00/100 groszy). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 PZP musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o nr 20 1010 1401 0013 3913 9120 0000. W tytule przelewu należy wpisać „Wadium - dostawa krzeseł i foteli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu i jednostek administracji podatkowej województwa opolskiego oznaczenie sprawy: 1601-ILZ.260.53.2017”. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 8. Wniesienie wadium, w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 9. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą. 10. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 11. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 PZP i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 12. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 PZP, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę krzeseł i foteli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu i urzędów skarbowych województwa opolskiego”, oznaczenie sprawy: 1601-ILZ.260.53.2017. 13. Brak wadium lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie będzie badał spełniania przez Wykonawcę tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy złożony w oryginale lub poświadczony za zgodność przez notariusza, o ile reprezentacja nie wynika z dokumentów dostępnych w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 2. W przypadku Wykonawców, którzy korzystają z zasobów innych podmiotów należy złożyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 PZP), zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 3. W przypadku Wykonawcy, który korzysta z zasobów innych podmiotów: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa krzeseł obrotowych na potrzeby wdrażania PROW 2014-2020
Dodano: 2020-09-04 - Zakup krzeseł obrotowych na potrzeby wdrażania RPO WO 2014-2020
Dodano: 2020-08-27 - Dostawa krzeseł obrotowych dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu i jednostek administracji skarbowej województwa opolskiego
Dodano: 2018-09-24 - DOSTAWA FOTELI OBROTOWYCH, KRZESEŁ STACJONARNYCH ORAZ KRZESEŁ TYPU WARSZTATOWEGO DLA IZBY ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W OPOLU I JEDNOSTEK ADMINISTRACJI SKARBOWEJ WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
Dodano: 2018-03-30 - Dostawa krzeseł biurowych obrotowych dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu i urzędów skarbowych województwa opolskiego
Dodano: 2017-05-26 - Dostawa krzeseł biurowych obrotowych dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu i urzędów skarbowych województwa opolskiego
Dodano: 2017-04-03 - Dostawa 36 obrotowych krzeseł biurowych zgodnych ze specyfikacją określoną przez Zamawiającego. ZP – 230 /D/2016/SKK
Dodano: 2016-12-16