Przetargi.pl
Zakup dostępu do programu do ewidencji i zarządzania zbiorami, zaprojektowanie, budowa i zapewnienie dostępu do portalu do prezentacji zbiorów online oraz zaprojektowanie, budowa strony internetowej.

Muzeum Pamięć i Tożsamość im. Św. Jana Pawła II (w organizacji) w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Droga Starotoruńska 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 505 863 669
  • Data zamieszczenia: 2023-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Pamięć i Tożsamość im. Św. Jana Pawła II (w organizacji) w Toruniu
    Droga Starotoruńska 3
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 505 863 669
    REGON: 380713458
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumpit.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup dostępu do programu do ewidencji i zarządzania zbiorami, zaprojektowanie, budowa i zapewnienie dostępu do portalu do prezentacji zbiorów online oraz zaprojektowanie, budowa strony internetowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pt. „Zakup dostępu do programu do ewidencji i zarządzania zbiorami wraz z wykonaniem modyfikacji zlecanych przez Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II w Toruniu (w organizacji), zaprojektowanie, budowa i zapewnienie dostępu do portalu do prezentacji zbiorów online oraz zaprojektowanie, budowa strony internetowej Muzeum”1) Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia oraz warunki jego realizacji zawarte są Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ, Wzorze umowy - Załącznik nr 10 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określił w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SWZ warunki udziału w niniejszym postępowaniudot.:a.) zdolności technicznej lub zawodowej, żądając aby Wykonawca wykazał, że:- posiada doświadczenie w zakresie wykonania usług, odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. wykonał wokresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie:1) co najmniej dwie usługi (umowy), z których każda polegała na wdrożeniu systemu informatycznego doprzetwarzania danych oraz ewidencji i zarządzania tymi danymi, przeznaczonego do katalogowania zbiorówmuzealnych oraz obsługi procedur (akcesja, wypożyczenia), obsługującego bazę danych zawierającą nie mniej niż40 000 rekordów (przez rekord należy rozumieć pojedynczy obiekt wpisany do inwentarza w jednej instytucji) owartości netto nie mniejszej niż 200.000,00 zł. (wartość zamówienia nie może dotyczyć zakupów sprzętu iwyposażenia).oraz2) co najmniej dwie usługi (umowy), z których każda polegała na wykonaniu portalu internetowegozintegrowanego z systemem do ewidencji zbiorów muzealnych, który służy do udostępniania w domeniepublicznej zdigitalizowanych zbiorów i każda o wartości netto nie mniejszej niż 50.000,00 zł.Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, o których mowapowyżej, które wykonywał wspólnie z innymi wykonawcami, Zamawiający będzie uznawał jedynie te usługi, wktórych wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.3) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które są skierowane przez Wykonawcę do realizacjizamówienia,3.1) Kierownik Projektu - dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:Kierownik/Kierowniczka Projektu - 1 osoba posiadająca:− wykształcenie wyższe− potwierdzone dyplomem ukończenia studiów wyższych,− wiedza z zakresu zarządzania projektami, potwierdzona certyfikatem znajomości metodologii procesuzarządzania projektami ze szczegółowym uwzględnieniem złożonych projektów informatycznych –PRINCE 2 Practitioner, AgilePM Practitioner lub równoważne,− wiedza w zakresie zarządzania usługami utrzymaniowymi utworzonego oprogramowania, potwierdzonacertyfikatem: ITIL 3 Foundation lub wyższym,− co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika projektów lubrównoważnej dla projektów informatycznych,− doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwanyokres co najmniej 6 miesięcy pełniła funkcję osoby koordynującej / kierującej projektem, tj.koordynującej prace całego zespołu w projekcie, w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach /projektach, polegających na dostarczeniu i wdrożeniu systemu informatycznego przeznaczonego dokatalogowania zbiorów muzealnych oraz obsługi procedur muzealnych (akcesja, wypożyczenie, itp.),obsługującego relacyjną bazę danych zawierającą nie mniej niż 30 000 rekordów (poprzez rekord należyrozumieć pojedynczy obiekt wpisany do inwentarza muzealnego w jednej instytucji), o wartości niemniejszej niż 200 000,00 zł. netto każda3.2.) Kierownik/Kierowniczka Zespołu Programistów - 1 osoba posiadająca:- wykształcenie wyższe;Znak sprawy: MPiTJPII/ZP-01/12/2023/PK12- doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany okres conajmniej 6 miesięcy pełnił funkcję kierownika zespołu programistów, tj. koordynującej prace zespołuinformatycznego, składającego się z programistów backendowych, frontendowych, specjalistów ds. sieci,utrzymania, w co najmniej 2 w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach / projektach, polegających nadostarczeniu i wdrożeniu systemu informatycznego przeznaczonego do katalogowania zbiorów muzealnych orazobsługi procedur muzealnych (akcesja, wypożyczenie, itp.), obsługującego relacyjną bazę danych zawierającą niemniej niż 30 000 rekordów (poprzez rekord należy rozumieć pojedynczy obiekt wpisany do inwentarzamuzealnego w jednej instytucji), o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. netto każda3.3) Programista - 3 osoby posiadające:- wykształcenie wyższe techniczne (ukończony kierunek informatyka lub pokrewny);- doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany okres conajmniej 6 miesięcy pełniła funkcję Programisty, tj. osoby odpowiedzialnej za właściwe realizowaniefunkcjonalności wskazanych w dokumentacji analitycznej w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach /projektach, polegających na dostarczeniu i wdrożeniu systemu informatycznego przeznaczonego dokatalogowania zbiorów muzealnych oraz obsługi procedur muzealnych (akcesja, wypożyczenie, itp.),obsługującego relacyjną bazę danych zawierającą nie mniej niż 30 000 rekordów (poprzez rekord należy rozumiećpojedynczy obiekt wpisany do inwentarza muzealnego w jednej instytucji), o wartości nie mniejszej niż200 000,00 zł. netto każda3.4) Kierownik Testów - 1 osoba posiadająca:- wykształcenie wyższe techniczne (ukończony kierunek informatyka lub pokrewny); - aktualny certyfikat ISTQBCertified Tester Advanced – na poziomie minimum Test Manager lub równoważny;- doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany okres conajmniej 6 miesięcy pełniła funkcję Kierownika testów, tj. osoby odpowiedzialnej za nadzór nad testowaniemposzczególnych komponentów oprogramowania w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach / projektach,polegających na dostarczeniu i wdrożeniu systemu informatycznego przeznaczonego do katalogowania zbiorówmuzealnych oraz obsługi procedur muzealnych (akcesja, wypożyczenie, itp.), obsługującego relacyjną bazędanych zawierającą nie mniej niż 30 000 rekordów (poprzez rekord należy rozumieć pojedynczy obiekt wpisanydo inwentarza muzealnego w jednej instytucji), o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. netto każda.UWAGA - Zamawiający pod pojęciem „zbiory muzealne” rozumie jednostki muzealne lub prowadzące działalnośćo charakterze muzealnym, posiadające zbiory, których wolumen obejmuje co najmniej 100 000 obiektów, w tymkolekcje prywatne, samorządowe lub inne realizujące procedury muzealne w zakresie:a) Procesu akcesji obiektów do jednostkib) Procesu ewidencji i inwentaryzacji zbiorówc) Procesów konserwatorskich zbiorówd) Procesów wypożyczeni, udzielania w depozyt i innych form ruchu obiektówe) Procesów tworzenia i obsługi słowników tematycznychb.) Zamawiający nie określił w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SWZ warunków udziału w niniejszympostępowaniu dotyczących:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to zodrębnych przepisów;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach