Przetargi.pl
Transport odpadów dla Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) z siedzibą przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 091581150
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Transport odpadów dla Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) z siedzibą przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest transport odpadów dla Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) z siedzibą przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu, który obejmuje dwa zadania: 1) zadanie 1 - transport odpadów - w okresie od 2 stycznia 2024 r./od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2024 r. pojazdami z ruchomą podłogą do Cementowni Kujawy w Bielawach. Maksymalna ilość transportów odpadów w tygodniu wyniesie 12, transport odbywać się będzie od poniedziałku do soboty wg planu zamówień Cementowni; przewidywana szacunkowa ilość odbytych transportów w okresie trwania umowy wyniesie ok. 600; 2) zadanie 2 - transport odpadów - w okresie od 2 stycznia 2024 r./od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2024 r. pojazdami z ruchomą podłogą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na podstawie harmonogramu odbioru i transportu odpadów i w terminie, o których mowa w ust. 4 pkt 3. Maksymalna ilości transportów w tygodniu wyniesie 8, transport odbywać się będzie od poniedziałku do soboty wg planu zamówień określonego przez Zamawiającego; przewidywana szacunkowa ilość przebytych kilometrów w okresie trwania umowy – ok. 25 000 km, zwane łącznie „przedmiotem zamówienia”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in. transport odpadów o kodach: 1) 16 01 03 opony; 2) 19 12 02 metale żelazne;3) 19 12 10 paliwa alternatywnego;4) 19 12 12 innych odpadów z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11; 5) 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji;6) 20 03 07 gabarytów;oraz innych odpadów.3. Podane przez Zamawiającego ilości kursów oraz kilometrów, określone w pkt 5.2 ppkt 1 i 2 mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości wskazanych kursów oraz kilometrów. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tytułu niezrealizowania pełnej ilości kursów oraz kilometrów w okresie trwania umowy. 4. Zamawiający gwarantuje minimalną realizację umowy na poziomie co najmniej 60% kwoty łącznego Wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 2 wzoru umowy.5. Wykonawca w ramach niniejszej umowy zobowiązany jest do:1) potwierdzania transportu odpadów zgodnie z przepisami w zakresie bazy danych o produktach i opakowaniach (BDO);2) posiadania przez cały okres trwania niniejszej umowy wpisu na transport odpadów w BDO zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, z późn. zm.). W przypadku powierzenia niektórych zadań podwykonawcom, również oni winni posiadać wymagane przepisami prawa stosowne zezwolenia, wpisy dotyczące wykonywania przez nich usług;3) przestrzegania harmonogramu odbioru i transportu odpadów. Szczegółowy termin planowanego odbioru i transportu odpadów objętych zamówieniem, określający dzień i godzinę, zostanie ustalony w harmonogramie do piątku każdego tygodnia do godz. 15.00, na tydzień następny na podstawie Planu Zamówień z Cementowni lub innego harmonogramu wywozów;4) przestrzegania przepisów BHP, ppoż., organizacji ruchu i regulaminów obowiązujących na danym terenie w czasie odbioru odpadów z RIPOK i dostarczenia ich do odbiorców;5) codziennego odbioru odpadów, tj. od poniedziałku do soboty w godz.: 6.30-18.00;6) posiadania odpowiednich pojazdów z tzw. ruchomą podłogą do realizacji zadań - min. 2 pojazdy na każde zadanie (tj. min. 4 pojazdy do realizacji dwóch zadań);7) uzgadniania z Zamawiającym zakresu i sposobu wykonania zamówienia. 6. Zamawiający zobowiązuje się do załadunku odpadów, po wcześniejszym zważeniu odpadów na zalegalizowanej wadze Zamawiającego i udokumentowaniu zważenia kwitem wagowym potwierdzonym przez Wykonawcę. Na podstawie kwitu wagowego Zamawiający wystawiał będzie kartę przekazania odpadu, którą potwierdzi Wykonawca w BDO, zamówienia i potwierdzenia będą wykonywane elektronicznie. Dokumenty te stanowić będą podstawę do określania ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 7. Z chwilą wydania odpadów Wykonawcy, przechodzą na Wykonawcę wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia, w szczególności przejmuje on odpowiedzialność za przyjęte odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu dot.:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają aktualne decyzje (zaświadczenia) w zakresie transportu odpadów o kodach 16 01 03, 19 12 02, 19 12 10, 19 12 12, 20 02 01, 20 03 07 i 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07, 15 01 04, 19 12 04, 19 05 01, 19 05 03, 19 05 99, 17 09 04, 17 06 04 wydane przez odpowiednie organy;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczoną odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 zł;4) zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:a) dysponują co najmniej czteroma pojazdami z ruchomą podłogą o ładowności/objętości załadunku min. 90m3 (min. po 2 pojazdy na każde zadanie),b) dysponują co najmniej 2 kierowcami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach