Przetargi.pl
Zakup, dostawę, instalację oraz uruchomienie automatycznego, telefonicznego systemu informacyjnego, w tym systemu automatycznej i interaktywnej obsługi dzwoniącego klienta, dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie urządzeń i sprzętu teleinformatycznego w celu utworzenia 4 stanowisk rejestratorek telefonicznych w siedzibie Zamawiającego – wraz z min 12-miesięcznym wsparciem technicznym

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 40-752 Katowice, ul. Medyków
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032)2071532 , fax. (032)2071546
  • Data zamieszczenia: 2017-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II
    ul. Medyków 16
    40-752 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032)2071532, fax. (032)2071546
    REGON: 001415000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gczd.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawę, instalację oraz uruchomienie automatycznego, telefonicznego systemu informacyjnego, w tym systemu automatycznej i interaktywnej obsługi dzwoniącego klienta, dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie urządzeń i sprzętu teleinformatycznego w celu utworzenia 4 stanowisk rejestratorek telefonicznych w siedzibie Zamawiającego – wraz z min 12-miesięcznym wsparciem technicznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup, dostawa, instalacja oraz uruchomienie automatycznego, telefonicznego systemu informacyjnego, w tym systemu automatycznej i interaktywnej obsługi dzwoniącego klienta, dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie urządzeń i sprzętu teleinformatycznego w celu utworzenia 4 stanowisk rejestratorek telefonicznych w siedzibie Zamawiającego – wraz z min 12-miesięcznym wsparciem technicznym w tym: a) Dostarczenie i uruchomienie oprogramowania wraz z licencjami stanowiących zbiór wzajemnie powiązanych ze sobą programów: systemowego i narzędziowego. Dostarczone oprogramowanie powinno umożliwić rejestratorkom telefonicznym realizację połączeń przychodzących i wychodzących do pacjentów w głównej siedzibie Zamawiającego. b) Podłączenie systemu/oprogramowania ze środowiskiem teleinformatycznym Zamawiającego w zakresie posiadanej przez Zamawiającego centrali telefonicznej. c) Dostarczenie sprzętu potrzebnego do stworzenia 4 stanowisk dla rejestratorek telefonicznych (UPS, 4szt. komputerów, 8szt. monitorów) d) Dostarczenia 4 sztuk słuchawek wraz ze stosownymi kablami przyłączeniowymi e) Dostarczenie 3 szt. Grandstream FXO4108. f) Dostarczenie pakietu min 10 000 SMS wraz z dedykowanym numerem telefonu do odbierania i wysyłania SMS. g) Szkolenie rejestratorek telefonicznych i kierownika z obsługi systemu h) Zawansowane szkolenie personelu medycznego z zakresu komunikacji z pacjentem i) Usługi powdrożeniowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do protokołu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48445000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy, którzy zamierzają przystąpić do przetargu, powinni obowiązkowo wnieść wadium przed terminem otwarcia ofert w wysokości 3 280,00 zł.(trzy tysiące dwieście osiemdziesiąt złotych 00/100) 2. Wadium, można wnosić w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje w/w warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji asortymentowo-cenowej Wykonawca składa: a) oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji asortymentowo-cenowej; b) oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia(system) posiada możliwość połączenia z centralą telefoniczną Zamawiającego DGT Millenium 2000; c) deklaracje CE d) oświadczenie (referencje), że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wdrożył system rejestracji telefonicznej w co najmniej trzech placówkach medycznych posiadających przynajmniej 20 poradni specjalistycznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach