Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 55300 Środa Śląska, Plac Wolności
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 960 724 , fax. 713 173 405
- Data zamieszczenia: 2018-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
Plac Wolności 5
55300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
tel. 713 960 724, fax. 713 173 405
REGON: 69291493227000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http//bip.srodaslaska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup (dostawa wraz z montażem i konfiguracją) wyposażenia Muzeum Regionalnego w Środzie Śląskiej, Pl. Wolności 3 w podziale na 6 części w ramach projektu „Zwiększenie dostępności zasobów kulturowych regionu poprzez rewaloryzację zabytkowego Średzkiego ratusza z jednoczesnym wzbogaceniem oferty kulturalnej Muzeum Regionalnego w Środzie Śląskiej (Pl. Wolności 3) ” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup (dostawa wraz z montażem i konfiguracją) wyposażenia Muzeum Regionalnego w Środzie Śląskiej, pl. Wolności 3 w podziale na 6 części. Oferty można składać w odniesieniu do każdej części zamówienia: Część nr 1 – dostawa wraz z montażem elementów ekspozycyjnych – CPV główny: 39154000-6, Część nr 2 – dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia (wyposażenie ruchome)– CPV główny: 39150000-8, Część nr 3 – dostawa wraz z montażem, konfiguracją i uruchomieniem Infokiosku – CPV główny: 48813100-1, Część nr 4 – dostawa wraz z montażem sprzętu specjalistycznego – wyposażenie sceniczne – CPV główny: 44210000-5, Część nr 5 – dostawa systemu audioprzewodników wraz z osprzętem, oprogramowaniem i wdrożeniem – CPV główny: 32321200-1 Część nr 6 – wykonanie wirtualnej wycieczki wraz z wdrożeniem – CPV główny: 72413000-8 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został: dla Części nr 1 w Załączniku do SIWZ dla Części nr 2 w Załączniku do SIWZ dla Części nr 3 w Załączniku do SIWZ dla Części nr 4 w Załączniku do SIWZ dla Części nr 5 w Załączniku do SIWZ dla Części nr 6 w Załączniku do SIWZ poprzez określenie wymaganych parametrów funkcjonalno – technicznych. Zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne, lecz nie gorsze niż określone w Załącznikach do SIWZ. Przedmiot zamówienia opisany został w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzanie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia (umowy) zgodnie z zestawieniem ilościowym i jakościowym (Załącznik do SIWZ), w Środzie Śląskiej, Pl. Wolności 3, własnym transportem i na własny koszt. 4. Zamawiający używając przy opisie przedmiotu zamówienia nazw marek, producentów, nazw własnych itp. ma na celu wskazanie jedynie standardów jakościowych produktu oraz dokładne określenie np. kolorystyki 5. Zamawiający wymaga, aby na oferowane części zamówienia Wykonawca udzielił gwarancję. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany lub naprawy wadliwych Przedmiotów Zamówienia na własny koszt. Szczegółowe wymagania dotyczące długości gwarancji na poszczególne Przedmioty Zamówienia zawarte są w Załączniku do SIWZ. Informacje dodatkowe: Wykonawca wraz z ofertą przedłoży: 1) Opisy techniczne oferowanych produktów potwierdzające wymagane funkcje i parametry (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). 2) Dokładne opisy graficzne i funkcjonalne tzn. opis i ilustracje graficzne rozwiązań dot. dostawy mebli i określonego wyposażenia, funkcjonalności przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32321200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Uzupełniony formularz ofertowy (zał. nr 7 do SIWZ) 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert – (załącznik nr 8 do SIWZ). 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu aktualne na dzień składania ofert - (zał. nr 9 do SIWZ); 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz zestawu urządzeń multimedialnych dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej. (2 ZADANIA)
Dodano: 2020-12-04 - AC/BZP/242-188/2020-Dostawa i montaż systemu audiowizualnego na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2020-08-20 - Dostawa i montaż urządzeń audiowizualnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2019-11-22 - Dostawa z montażem urządzeń audiowizualnych w zestawach
Dodano: 2019-05-30 - Dostawa projektora i sterownika AV do sali 14 Katedry Epizootiologii z Kliniką Ptaków i Zwierząt Egzotycznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2018-12-06 - Dostawa i montaż 4 szt. projektorów dla Dziekanatu Wydziału Biologii i Hodowli Zwierząt Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2018-11-27 - Dostawa i montaż projektora do Sali 454 CND dla Katedry Genetyki, Hodowli Roślin i Nasiennictwa Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2018-11-27 - Dostawa z montażem urządzeń audiowizualnych w zestawach z podziałem na części: Część 1 - Wymiana projektorów dla Katedry Botaniki i Ekologii roślin i Instytutu Nauk Ekonomicznych i Społecznych, Część 2 - Dostawa z montażem urządzeń audiowizualnych w salach dla potrzeb Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2018-06-05 - Wyposażenie pomieszczeń w systemy prezentacji audiowizualnej oraz systemy umożliwiające realizację audiowizualnych technik wystawienniczych w ramach projektu pn.: „Rewaloryzacja zespołu zabytkowych pomieszczeń Synagogi pod Białym Bocianem w ramach Programu Ścieżek Kulturowych Czterech Świątyń we Wrocławiu w kompleksie Włodkowica 5 - 7 – 9” (zdanie nr 3)
Dodano: 2018-05-14 - Dostawa z montażem zestawów AV
Dodano: 2017-12-01