Przetargi.pl
„Budowa świetlicy wiejskiej wraz z elektryczną wewnętrzną instalacją zasilającą, instalacją kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym na nieczystości ciekłe oraz przyłączem wodociągowym w miejscowości Konradówka”

Gmina Chojnów ogłasza przetarg

  • Adres: 59225 Chojnów, ul. Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 188 504 , fax. 768 187 587
  • Data zamieszczenia: 2018-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojnów
    ul. Fabryczna 1
    59225 Chojnów, woj. dolnośląskie
    tel. 768 188 504, fax. 768 187 587
    REGON: 39064745200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-chojnow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z elektryczną wewnętrzną instalacją zasilającą, instalacją kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym na nieczystości ciekłe oraz przyłączem wodociągowym w miejscowości Konradówka”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Zakres przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje budowę świetlicy wiejskiej w m. Konradówka, gmina Chojnów. DANE OGÓLNE Parametry techniczne budynku - powierzchnia zabudowy PZ=328,48 m2 - powierzchnia użytkowa Pu=282,12 m2 - kubatura netto K=1015,87 m3 - kubatura brutto K=2311,17 m3 - wysokość budynku H=8,70 m i 10,10 m DANE SZCZEGÓŁOWE BUDYNKU Zaprojektowano świetlicę wiejską wraz z elementami zagospodarowania terenu. Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony o wymiarach 16,14m x 23,14m z dachem dwuspa-dowym o spadku połaci 35°. Od strony południowo - zachodniej zaprojektowano główne wej-ście do budynku do pomieszczenia komunikacji. Z komunikacji dostępna jest sala główna, toalety, pomieszczenie porządkowe, sala terapeutyczna. Ponadto w komunikacji znajduje się miejsce na wieszaki na odzież wierzchnią. Od strony wschodniej zaprojektowano wejście do części socjalnej, prowadzi ono do komunikacji z której dostępna jest część socjalna, wc, skład. Z pomieszczenia socjalnego dostępna jest zmywalnia. Pomieszczenie socjalne i zmywalnie połączone są funkcjonalnie z salą główną. Trzecie wejście jest bezpośrednio na salę główną (z tarasu). Rozwiązania materiałowe – wykończenie wewnętrzne budynku Ściany wewnętrzne - ściany działowe z bloczka silikatowego gr. 12cm na klejowej zaprawie cienkowarstwowej. Strop - ocieplony podwieszany na wieszakach stalowych do drewnianych belek stropowych, na krzyżowym ruszcie stalowym gr. 8cm, okładzina z płyt GKF i GKFI REI30. Wentylacja - grawitacyjna, a w pomieszczeniach sanitarnych wspomagana mechanicznie. Projektuje się wentylację za pomocą systemowych kominków wentylacyjnych. Izolacje termiczne: ściany fundamentowe zewnętrzne – styropian EPS 100 gr. 20cm ściany zewnętrzne - styropian EPS 70 fasada gr. 20cm posadzka na gruncie – styropian twardy EPS 200 gr. 2x5cm strop – wełna mineralna gr. 25cm Izolacje przeciwwilgociowe: pionowa ścian fundamentowych – dyspersyjna masa asfaltowo-kauczukowa do wykonywania powłok przeciwwilgociowych poziomych i pionowych, nie wchodząca w reakcję z styropia-nem, oraz folia kubełkowa pozioma ław fundamentowych – folia fundamentowa wodoszczel-na do izolacji poziomej fundamentów posadzki na gruncie – folia izolacyjna budowlana PCV na zakład pomieszczenia mokre - folia w płynie Tynki - cementowo - wapienne III kat. + gładź gipsowa na ścianach malowanych. W pomieszczeniu nr 0.1, 0.2 i 0.11 od posadzki do wysokości 1,5m tynk mozaikowy żywicz-ny. Okładziny ścienne - w toaletach, zmywalni płytki ceramiczne do wysokości ościeżnicy (2,10m), w pomieszczeniu socjalnym i porządkowym na wysokość 1,5m na ścianach techno-logicznych. Malowanie - w pomieszczeniu socjalnym, składzie i pomieszczeniu porządkowym na wyso-kość 1,5m lamperia malowana emalią akrylową ogólnego stosowania do tynków wewnętrz-nych (lamperii), pozostałe ściany malowane 2x farbą lateksową matową w kolorze ustalonym z Zamawiającym, sufity malowane 2 x farbą lateksową matową w kolorze białym. Posadzki - w sali głównej 1 panele podłogowe i płytki gresowe, w pozostałych pomieszcze-niach płytki gresowe z cokołem wysokości 10 cm na zaprawie klejowej. Stolarka okienna i drzwiowa - okna PCV w systemie rozwierano – uchylnym z możliwością rozszczelnienia, wyposażone w systemowe nawiewniki higrosterowalne montowane w kon-strukcji ramy okiennej. Profil okien sześciokomorowy z pakietem trzyszybowym, współczyn-nik przenikania dla całego okna Umax 1,1 W/m2K. Drzwi zewnętrzne stalowe profilowe cie-płe z doświetlem. Drzwi wewnętrzne stalowe profilowe z doświetlem, oraz płycinowe. Instalacje sanitarne. Instalacje elektryczne. Rozwiązania materiałowe – wykończenie zewnętrzne budynku Ściany zewnętrzne: ściany fundamentowe (ściany do wysokości wierzchu płyty betonowej) z bloczka betonowego M-6 gr. 24cm na zaprawie cementowej ściany powyżej płyty betonowej murowane z bloczka silikatowego gr. 24cm na klejowej za-prawie cienkowarstwowej. Tynki - cienkowarstwowe silikonowe (systemowe) barwione w masie na siatce. Cokół wyso-kości 30cm – dekoracyjny tynk cienkowarstwowy kamyczkowy żywiczny do stosowania na zewnątrz. Odwodnienie dachu za pomocą rynien i rur spustowych rynny O120, rury spustowe O100 zewnętrzne z blachy tytan-cynk. Parapety zewnętrzne – z blachy tytan – cynk. Obróbki blacharskie – systemowe z blachy stalowej powlekanej grubości 0,6 mm w kolorze pokrycia dachu. Dach – pokrycie dachu blachodachówką z powłoką poliestrową standardową, matową o grubości 0,6 mm. 2.2 Przedmiot zamówienia ma być zrealizowany zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracowaną przez firmę PND S.C. Sławomir Fossa, Monika Fossa ul. Podwale 11, 59-500 Złotoryja 2.3.Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: - zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., - zapewnienie na własny koszt kierownika budowy, - zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne na koszt Wykonawcy, - oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji (w tym także dokumentacji fotograficznej) obejmującej zakres robót objętych zamówieniem, - wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą ( 4 egz. ), - naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - uporządkowanie i przywrócenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego i przekazanie go Zamawiającemu wraz z oświadczeniami dot. nie wniesienia uwag, podpisanymi przez właścicieli działek najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 2.4. Rozpoczęcie robót nastąpi do 7 dni od daty podpisania umowy. 2.5. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom posesji za szkody zawinione przez Wykonawcę, powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. 2.6. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: - ochrony mienia i zabezpieczenia ppoż., - nadzoru nad bhp, - ustalania i utrzymania porządku, - odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, - dostarczania atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia, - ubezpieczenia robót, obiektów budowli od zdarzeń losowych, - ubezpieczenia budowli w zakresie odpowiedzialności cywilnej. 2.7. Uwagi: 2.7.1. Podstawą do wyceny przedmiotowego zadania jest projekt budowlany i STWiOR, przedmiar robót należy traktować jako pomocniczy, w celu sporządzenia kosztorysu ofertowego i wyliczenia ceny ofertowej. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji zakresu przedmiotu zamówienia w terenie i uwzględnienia wszystkich możliwych dodatkowych kosztów w ofercie. 2.7.2. Kosztorys powinien być sporządzony zgodnie z załączonym przedmiarem robót. Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonaniem zamówienia przedłoży Zamawiającemu kosztorys sporządzony metodą uproszczoną (z zachowaniem kolejności pozycji kosztorysowych), łącznie ze składnikami cenotwórczymi w terminie 7 dni roboczych od zakończenia licytacji. 2.8. W zakresie zamówienia wchodzą wszystkie prace nieujęte w dokumentacji projektowej, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jak np. zorganizowanie placu budowy, tyczenie obiektu, wykonanie dokumentacji powykonawczej, uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień związanych z realizacją zadania i przekazania jego do użytkowania, wykonanie niezbędnych prób, badań, sprawdzeń, opinii uzgodnień, itp. 2.9. Rozwiązania równoważne 2.9.1. W przypadku wskazania w projekcie budowlanym lub przedmiarze robót znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same (nie gorsze) od parametrów podanych w dokumentacji technicznej. 2.9.2. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 2.9.3. Wykonawca, który powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące następujące czynności: - roboty ziemne - roboty ogólnobudowlane - roboty elektryczne - roboty instalacyjne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami ogłoszenia o zamówieniu żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W niniejszym postępowaniu oznacza to, że wadium należy wnieść przed terminem otwarcia licytacji elektronicznej. 12.2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BS Chojnów nr 64 8644 0000 0000 1384 2000 0030 z dopiskiem: "Wadium do licytacji elektronicznej na zadanie pn. „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z elektryczną wewnętrzną instalacją zasilającą, instalacją kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym na nieczystości ciekłe oraz przyłączem wodociągowym w miejscowości Konradówka”, nr SOGCH/ZP/14/2018. 12.3. Zamawiający nie przyjmuje gotówki w kasie Urzędu. 12.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem otwarcia licytacji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 6, - Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (załącznik nr 1)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach