Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii”

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 62300 Września, ul. Fryderyka Chopina
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6402051, 6404457 , fax. 616 402 051
  • Data zamieszczenia: 2018-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Fryderyka Chopina 10
    62300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6402051, 6404457, fax. 616 402 051
    REGON: 63126570000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrzesnia.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa i wyposażenie Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii w celu realizacji projektu pn.: Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego – dofinansowanego w ramach WRPO 2014-2020 Oś priorytetowa 9, Działanie 9.3. „ inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”, Poddziałanie 9.3.2 „ Inwestowanie w rozwój szkolnictwa zawodowego ” Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część I – wyposażenie kuchenne Część II – sprzęt AGD Część III– szafy Część IV– totem informacyjny 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, z polskimi normami, instrukcjami producentów oraz przepisami prawa. 5. Wszystkie zastosowane materiały i elementy wyposażenia pomieszczań muszą posiadać stosowne aprobaty techniczne i/lub certyfikaty. 6. Zamawiający zastrzega, że ostateczny wybór kolorów, wzorów przedmiotu zamówienia nastąpi po przedstawieniu wzornika kolorów przez wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie. Kod CPV: 39100000-3 Meble 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39141300-5 Szafy 32322000-6- Urządzenia multimedialne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Opisane parametry funkcjonalno - użytkowe przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary stanowią wymóg konieczny do spełnienia we wskazanym przez Zamawiającego zakresie. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w stanie nie uszkodzonym, wolnym od wad oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku przewidziane prawem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) formularz ofertowy oraz załączniki do formularza ofertowego - zgodnie z załącznikiem nr 1 , 1a ,1b , 1c, 1d, do SIWZ. b) w przypadku działania przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii. Ponadto wykonawca składa oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Wykonawca składa informację o grupie kapitałowej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art. 86 ust.5 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach