Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń biurowych w budynku Ratusza w Odolanowie wraz z akcentami wizualnymi wnętrz

GMINA I MIASTO ODOLANÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 63-430 Odolanów, Rynek 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 733-15-81 , fax. 733-38-92
  • Data zamieszczenia: 2023-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA I MIASTO ODOLANÓW
    Rynek 11
    63-430 Odolanów, woj. wielkopolskie
    tel. 733-15-81, fax. 733-38-92
    REGON: 250855127
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń biurowych w budynku Ratusza w Odolanowie wraz z akcentami wizualnymi wnętrz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz przeniesienie na Zamawiającego własności fabrycznie nowego - rok produkcji 2023 , wolnego od wad prawnych i fizycznych, wyposażenia meblowego i pozostałego wyposażenia, opisanego szczegółowo w dokumentacji projektowej i załączniku nr 6 do SWZ, dostarczenie go do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń nowej siedziby budynku Ratusza, zlokalizowanego w Odolanowie oraz kompletny montaż wyposażenia wraz z wypoziomowaniem, ustabilizowaniem i właściwym zamocowaniem.Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie elementów wizualnych we wnętrzach budynku Ratusza takich jak tabliczki identyfikacyjne, inne akcenty graficzne typu napisy, grafiki ścienne. Wykonawca zobowiązany jest także w ramach realizacji zamówienia do demontażu, przeniesienia, montażu łącznie z wypoziomowaniem elementów istniejącego wyposażenia z obecnej siedziby Urzędu Gminy i Miasta Odolanów mieszczącego się przy ul. Rynek 11 do nowego budynku Ratusza przy ul. Rynek 1.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności dostawę i montaż następującego wyposażenia meblowego: a. wyposażenie meblowe pomieszczeń biurowych, meble pracownicze, zabudowy socjalne i kuchenne wraz z urządzeniami AGD , meble dodatkowe, zabudowy strefy obsługi klientów , wyposażenie stref komunikacyjnych etc.b. elementy i akcenty wizualne typu panele informacyjne, panele graficzne, fototapety, napisy przestrzenne, etc. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w określonych ilościach i do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z aranżacją meblową pomieszczeń budynku Ratusza zlokalizowanego przy ul. Rynek 1 w Odolanowie stanowiącą załącznik do SWZ.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z niniejszą SWZ i jej załącznikami oraz z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną i przepisami BHP a dostarczone wyposażenie powinno być w pełni sprawne i odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia, oraz być wolne od wad prawnych i fizycznych. Dodatkowo obowiązki i prawa wykonawcy oraz zamawiającego określa wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ, który m.in. określa treść gwarancji jakości i rękojmi za wady, który nie może być w innych dokumentach gwarancyjnych określony w sposób mniej korzystny lub węższy od tego określonego w umowie. W przypadku jeżeli w kartach gwarancyjnych, dokumentach lub innych oświadczeniach gwaranta gwarancja jakości lub rękojmia za wady określona została w sposób mniej korzystny stosuje się postanowienia umowne.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z certyfikatami i atestami szczegółowo wymienionymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca najpóźniej przed podpisaniem umowy przekaże Zamawiającemu określone w oświadczeniu (przedmiotowy środek dowodowy - załącznik nr 7), certyfikaty, atesty lub podobne wymagane dokumenty (zob. pkt 24.5 SWZ).Wykonawca będzie odpowiedzialny wobec Zamawiającego z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu umowy przez okres wskazany w ofercie.Szczegółowy zakres, w tym uprawnienia i obowiązki zamawiającego oraz wykonawcy w zakresie gwarancji jakości i rękojmi określa wzór umowy, stanowiący załącznik do SWZ.Wykonawca będzie wykonywał pełną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji, zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej w miejscu dostawy. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, łącznie z jego rozmieszczeniem zawiera załącznik nr 5 do SWZ, opracowany przez PRZEMYSŁAW WOJCIECHOWSKI STUDIO PROJKETOWE.5 Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i w załącznikach do SWZ, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami "lub równoważny" lub "lub równoważne", pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz "równoważny" lub "równoważne" nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.Zamawiający wskazuje, że zgodnie art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 us.t 1 pkt 2 i ust. 3 PZP), obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w SWZ.Zamawiający wskazuje, że zgodnie art. 101 ust. 6 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, określonej przez Zamawiającego.6. Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 9 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja ekonomiczna lub finansowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową:nie mniejszą niż: 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych 00/100).Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania o wartości 800 000,00 zł brutto każde i polegające na dostawie wyposażenia meblowego, z których każde obejmuje przynajmniej:- co najmniej 1 dostawę mebli biurowych wraz z montażem (obejmujących dostawę przynajmniej szaf, biurek, stołów, kontenerów), o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł brutto,- co najmniej 1 dostawę krzeseł lub foteli obrotowych, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.Każde zadanie musi zostać wykonane na podstawie jednej odrębnej umowy, Zamawiający nie dopuszcza sumowania mniejszych umów.Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniuUprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach