Przetargi.pl
„Zagospodarowanie zieleńca przy ul. Mikołowskiej” – etap II, zadanie realizowane w ramach WBO 2023, projekt nr 224.

ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 54-118 Wrocław, Al. Śląska 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 323 50 00
  • Data zamieszczenia: 2024-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
    Al. Śląska 1
    54-118 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 323 50 00
    REGON: 932104838
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie zieleńca przy ul. Mikołowskiej” – etap II, zadanie realizowane w ramach WBO 2023, projekt nr 224.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i prac ogrodniczych, polegających na częściowym zagospodarowaniu zieleńca zlokalizowanego pomiędzy ulicami: Mikołowską, Świętochłowicką i Osadniczą we Wrocławiu, poprzez budowę boiska wielofunkcyjnego z dojściami oraz placu rekreacyjnego dla osób starszych. Inwestycja zlokalizowana jest we wschodniej części Wrocławia, na dz. nr 71/6 i 72/7, AM-2, obręb Strachocin. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: CZĘŚĆ I - wykonanie robót budowlanych:a) przygotowanie terenu, w tym przede wszystkim ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych, organizacja zaplecza budowy, ustawienie tablic informacyjno-ostrzegawczych oraz kart informacyjnych do standardów ochrony drzew;b) zabezpieczenie drzew, krzewów i trawników w obrębie prowadzonych prac na czas trwania robót budowlanych;c) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych;d) prace rozbiórkowe i demontaż istniejących elementów zagospodarowania, w szczególności: nawierzchnie utwardzone, obrzeża betonowe, fundamenty, linie kablowe wraz z ich unieczynnieniem, słupy oświetleniowe z oprawami (4 szt.), słupki (12 szt.), ławki młodzieżowe (3 szt.), ławki parkowe (2 szt.); e) roboty ziemne m.in. wywóz gruzu, profilowanie i zagęszczanie podłoża, zasypanie dziur po zdemontowanych elementach wraz z odtworzeniem trawników;f) budowa nawierzchni: mineralnej i z kostki betonowej;g) budowa i montaż obrzeży: betonowych, stalowych ocynkowanych, palisady betonowej; h) budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej z domieszką granulatu EPDM; i) dostawa i montaż elementów wyposażenia boiska rekreacyjnego: ogrodzenie (piłkochwyt), słupki do mocowania siatki do gry;j) dostawa i montaż małej architektury: kosz na śmieci (5 szt.), tablica z regulaminem (1 szt.), ławka parkowa bez oparcia (3 szt.), ławka parkowa z oparciem i podłokietnikami (3 szt.), stolik do gry w szachy (2 szt.), krzesło z oparciem (1 szt.), stojaki rowerowe (1 kpl./3 szt.), słupki zabezpieczające (2 szt.);k) budowa oświetlenia boiska wielofunkcyjnego;l) uporządkowanie terenu po zakończeniu wszystkich prac budowlanych, w tym odtworzenie nawierzchni, które uległy zniszczeniu podczas realizacji prac;CZĘŚĆ II - wykonanie prac ogrodniczych:a) przygotowanie terenu pod nasadzenia roślin, m.in. oczyszczenie z resztek budowlanych, gruzu i kamieni, spulchnianie, rozścielenie ziemi urodzajnej; b) nasadzenie zieleni niskiej wraz z jej ściółkowaniem korą mieloną z drzew iglastych o frakcji 0-60 mm, przekompostowaną, gr. warstwy 5 cm : - bluszcz pospolity (273 szt.), - suchodrzew pospolity (5 szt.), - jaśminowiec wonny (9 szt.), - kalina koralowa ‘Compactum’ (21 szt.), - barwinek pospolity (124 szt.), - turzyca Morrowa ‘Irish Green’ (193 szt.), - bodziszek czerwony ‘Vision Pink’ (105 szt.), - pióropusznik strusi (156 szt.), - groszek wiosenny (41 szt.), - parzydło leśne (12 szt.), c) założenie trawnika dywanowego zgodnie ze sztuką ogrodniczą;d) odtworzenie trawników wzdłuż budowanych nawierzchni o szerokości minimum 1,5 mb oraz w miejscach, w których trawnik ulegnie zniszczeniu podczas prowadzenia robót.CZĘŚĆ III - pielęgnacja gwarancyjna zieleni:pielęgnacja gwarancyjna zieleni (tj. wykonanych prac ogrodniczych) w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu umowy. 3. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami (w tym wzór umowy wraz z OPZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 11.000,00 PLN2. Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN.3. Szczegóły dotyczące wniesienia wadium określa SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 700.000,00 złotych.2. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:2.1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:• jedną robotę budowlaną, w ramach której wykonano: prace polegające na kompleksowym wykonaniu zagospodarowania terenu zieleni, w tym m.in.: nawierzchni mineralnej, nawierzchni z kostki betonowej, nawierzchni EPDM, instalacji elektrycznej, dostawie i montażu małej architektury wraz z założeniem zieleni o wartości minimum 700 000,00 zł brutto,lub• dwie roboty budowlane, w ramach których wykonano (łącznie): prace polegające na kompleksowym wykonaniu zagospodarowania terenu zieleni, w tym m.in.: nawierzchni mineralnej, nawierzchni z kostki betonowej, nawierzchni EPDM, instalacji elektrycznej, dostawie i montażu małej architektury wraz z założeniem zieleni o wartości minimum 700 000,00 zł brutto.UWAGA!Zamawiający nie dopuszcza (w przypadku dwóch robot budowlanych), aby w ramach jednej ze wskazanych przez Wykonawcę robót budowlanych wykonane zostało jedynie samo założenie zieleni. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem założenia zieleni w wykazanej - wykonanej jednej (bądź obu) robocie/(tach) budowlanej/(ych).2.2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować wskazanymi poniżej osobami skierowanymi do realizacji niniejszego zamówienia tj.:a) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydane zgodnie z przepisami art. 12 i art. 12a oraz art. 16 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub uprawnienia budowlane równorzędne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia musi posiadać co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w wymaganej specjalności.b) osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wydane zgodnie z przepisami art.12 i art.12a oraz art.16 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub uprawnienia budowlane równorzędne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia musi posiadać co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w wymaganej specjalności.c) osobą posiadającą minimum średnie wykształcenie ogrodnicze, która odbyła co najmniej 12 miesięczną praktykę w zakładaniu i utrzymaniu terenów zieleni. Zamawiający dopuszcza aby osoba posiadająca tytuł inż. architektury krajobrazu mogła pełnić obowiązki ogrodnika, pod warunkiem, że osoba taka posiada wymaganą odpowiednią (co najmniej 12 miesięczną) praktykę zawodową w zakładaniu i utrzymaniu terenów zieleni.d) osobą, pełniącą funkcję inspektora nadzoru dendrologicznego, która posiada uprawnienia w zakresie dendrologii potwierdzone dyplomem ukończenia studiów na kierunku przyrodniczym, z udokumentowanym minimum rocznym stażem pracy na terenach zieleni, lub osobą pełniącą funkcję inspektora terenów zieleni, która posiada uprawnienia w zakresie dendrologii udokumentowane świadectwem /certyfikatem, z udokumentowanym minimum rocznym stażem pracy na terenach zieleni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach