Przetargi.pl
ZAGOSPODAROWANIE TERENU NA CELE SPORTOWO-REKREACYJNE W GORZELINIE DZ. NR 156/2

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59300 Lubin, ul. Władysława Łokietka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2017-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Władysława Łokietka 6
    59300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAGOSPODAROWANIE TERENU NA CELE SPORTOWO-REKREACYJNE W GORZELINIE DZ. NR 156/2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu na cele sportowo-rekreacyjne w Gorzelinie dz. nr 156/2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach ww. zadania, na terenie działki nr 156/2, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów robót: wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej gr. 48mm i wymiarach 19,00m x 38,0m wraz z kompletem wyposażenia, powierzchnia 722 m2; wykonanie siłowni plenerowej obejmującej montaż 6 urządzeń do ćwiczeń; wykonanie utwardzenia terenu, dojść oraz opaski wokół boiska z kostki betonowej, powierzchnia około 485 m2; wykonanie ogrodzenia systemowego z paneli stalowych ocynkowanych o gr. pręta min. 5mm płyty boiska o wysokości h=4,0m, długości 41,2 m oraz wysokości h=2,4 m, długości 81,8 m; dostarczenie i montaż elementów małej architektury: ławka młodzieżowa – 4 szt, ławka parkowa z oparciem- 6 szt kosze na śmieci – 5 szt; wykonanie trawników dywanowych siewem – pow. ok 600 m2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa udostępniona wraz ze SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. 3. W celu dostosowania funkcjonalności obiektu dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, zaprojektowano obiekt budowlany bez barier architektonicznych. 4. Z uwagi na fakt, iż przedmiotowa dokumentacja projektowa udostępniona Wykonawcom obejmuje większy zakres przewidziany do realizacji w ramach zadania pn. Zagospodarowanie terenu na cele sportowo-rekreacyjne w Gorzelinie dz. nr 156/2, Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie obejmuje swoim zakresem elementy opisane w pkt 1 niniejszego rozdziału. W 2016 roku została wykonana wiata parkowo-rekreacyjna. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji przedmiotowej umowy Wykonawca lub Podwykonawca, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm) osoby wykonujące następujące czynności: - pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, - pracowników fizycznych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wymagana gwarancja na wykonanie przedmiotu umowy - co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do SIWZ. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na zasadach określonych w Rozdziale XV pkt C/ SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach