Przetargi.pl
PRZEBUDOWA BOISKA SPORTOWEGO W MIEJSCOWOŚCI SKŁADOWICE

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    Księcia Ludwika I 3
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA BOISKA SPORTOWEGO W MIEJSCOWOŚCI SKŁADOWICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następującego zadania: „Przebudowa boiska sportowego w miejscowości Składowice”. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa boiska sportowego w miejscowości Składowice”, na terenie działki nr 92/1, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów robót: • przygotowanie i wyrównanie płyty asfaltowej boiska wraz z rozebraniem spękań nawierzchni z mieszanek mineralno -bitumicznych, powierzchnia około 92,0m²; • wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o gr. 48mm i wymiarach 30,00m x 15,0m, (w miejscach uzupełnienia ubytków w nawierzchni bitumicznej ok. 60mm), powierzchnia 450,0 m² wraz z opaską z kostki betonowej o szerokości 80cm wokół płyty boiska; • demontaż istniejących 2 bramek do piłki ręcznej i 2 stojaków do koszykówki; • wykonanie ogrodzenia boiska z siatki stalowej ocynkowanej, powlekanej 50x50x3,8 mm o wys. 2,4 m wraz z furtkami wejściowymi o wym.1,0 x 2,4 m -3kpl., długość około 64,0m; • wykonie piłkochwytu z siatki polipropylenowej o oczkach 50x50mm o wysokości h=4,0m, długości około 34,0mb; • dostarczenie i montaż elementów wyposażenia boiska: zestaw do piłki ręcznej (bramka, siatka) -2 kpl., zestaw do siatkówki i tenisa ziemnego -1 kpl.; koszykówka (stojak, tablice, obręcze łańcuszkowe) -2 kpl., osłony ochronne do urządzeń sportowych (siatkówka, koszykówka) -4szt.; • dostarczenie i montaż elementów małej architektury: tablica regulaminu – 1 szt., kosz na śmieci – 2 szt., ławka młodzieżowa -2 szt.; • uporządkowanie terenów przyległych po wykonanych pracach 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona ze SIWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę (art. 29 ust. 3a Pzp), zostały szczegółowo określone w SIWZ i we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty załączyć - Zobowiązanie podmiotu/-ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ), 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP - zał. nr 4 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach