Gmina Malanów/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Malanowie ogłasza przetarg
- Adres: 62-709 Malanów, Turecka
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 632 892 027 , fax. 632 892 027
- Data zamieszczenia: 2018-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Malanów/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Malanowie
Turecka 16
62-709 Malanów, woj. wielkopolskie
tel. 632 892 027, fax. 632 892 027
REGON: 373059000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.malanow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie pomieszczeń kuchennych przy Szkole Podstawowej w Malanowie przy ul. Szkolnej 14 wraz z przygotowaniem i dostawą posiłków dla szkół na terenie Gminy Malanów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zagospodarowaniu 10 pomieszczeń kuchennych o powierzchni 95 m2 w Szkole Podstawowej w Malanowie, ul. Szkolna 14 z przeznaczeniem na dożywianie dzieci i osób dorosłych z terenu Gminy Malanów. Pomieszczenia zostaną przekazane odpłatnie zgodnie z Uchwałą nr XIII/142/2012 z dnia 30 października 2012 roku Rady Gminy Malanów w zamian za świadczenie usługi. Na wyposażeniu pomieszczeń znajdują się: 2 lodówko - zamrażarki, 2 taborety gazowe, 1 taboret elektryczny,1 kuchnia gazowa, 3 patelnie elektryczne, 1 zmywarko - wypażarka, 2 termosy stalowe ( 25 l i 35 l), zaparzacz poj. 6,5l. W zamian za udostępnienie pomieszczeń wymaga się świadczenie usługi polegającej na codziennym przygotowaniu i dostawie do szkół i innych punktów wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Malanów, gorących posiłków w postaci obiadów jednodaniowych. Posiłki będą dostarczane w dni nauki szkolnej oraz również w dni wolne od nauki szkolnej w terminie 3 dni po odrębnym zamówieniu. Przewiduje się zamówienia od 50 do 287 posiłków dziennie ilość ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Liczba posiłków: Szkoła Podstawowa w Malanowie, ul. Szkolna 14 - 75, Szkoła Podstawowa w Miłaczewie - 47, Szkoła Podstawowa w Kotwasicach - 8, Szkoła Podstawowa w Dziadowicach - 83, Szkoła Podstawowa w Malanowie, ul. Parkowa 29 - 67, inne placówki - 7. W okresie obowiązywania umowy przewiduje się 98154 wydanych obiadów. Liczba ta może ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego w granicach 20%. Posiłki będą dostarczane na podstawie zlecenia na zasadach określonych w umowie z Wykonawcą. Należność za wydane posiłki będzie przekazywana na konto wykonawcy na zasadach określonych w umowie po przedłożeniu faktury VAT. Posiłki będą transportowane pojazdem przystosowanym do przewozu żywności i zaakceptowanym przez Stacje Epidemiologiczno - Sanitarną. Posiłki muszą być wydane w przeciągu 3 godzin od rozpoczęcia procesu przyrządzenia (gotowania, smażenia, pieczenia, duszenia, itp.) i posiadać temperaturę nie mniejszą niż 70 °C dla zup i 60 °C dla drugiego dania. Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Masa porcji dziennego posiłku nie może być mniejsza niż 400 g. Jadłospis musi przewidywać trzy drugie dania z surówkami i dwie zupy z wkładka mięsną i pieczywem oraz owoc lub warzywo w tygodniu (400 ml). Drugie danie będzie się składać z ziemniaków lub zamiennika (makaron, ryż lub kasza) 200g, mięso 100g i surówki 100g. Drugie danie mogą stanowić również - pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem, krokiety, kluski śląskie i fasolka po bretońsku (400g). Zamawiający zastrzega sobie, aby co najmniej raz w tygodniu była podawana porcja ryby, a mięso nie podawane było w dni postne. Przykładowe MENU wskazano w załączniku 9 do SIWZ. Kaloryczność każdego posiłku nie powinna być mniejsza niż 500 kcal. Wydawanie posiłków musi się odbywać na naczyniach szklanych z metalowymi sztućcami znajdującymi się na wyposażeniu szkół. Proces wydawania należy przeprowadzić podczas przerw lekcyjnych według harmonogramu ustalonego z Dyrektorami szkół. Wykonawca otrzyma do dyspozycji pomieszczenie w każdej placówce szkolnej, odpowiednio wyposażone, na zasadach określonych w Uchwale nr XIII/142/2012 z dnia 30 października 2012 roku Rady Gminy Malanów. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia w każdej szkole osób do wydawania posiłków, sprzątania pomieszczeń, zmywania naczyń, odebrania odpadków. Posiłków nie można przygotowywać z surowców z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, z wykorzystaniem sztucznych konserwantów, i wzmacniaczy smaku. Posiłki nie mogą być zamrażane i odgrzewane. Dania w danym miesiącu będą wytwarzane zgodnie z jadłospisem jaki Wykonawca dostarczy Zamawiającemu jeden tydzień przed rozpoczęciem danego miesiąca rozliczeniowego. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą brane pod uwagę przez Wykonawcę. Do oferty Wykonawca przedłoży 2 przykładowe miesięczne jadłospisy. Posiłki wydawane na podstawie odrębnych zamówień innych osób (nie Zamawiającego) i dostarczane razem z posiłkami zamówionymi w ramach niniejszego postępowania, nie będą się różnić składem, wagomiarem i sposobem podania. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami szkół i Dyrektorem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Malanowie lub osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawców będącą pracownikiem GOPS. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70130000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wraz z ofertą składa: 1.wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3.Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp , zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp -załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną