Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2018-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17
61841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa mycia okien, żaluzji i fasady w budynkach Urzędu Miasta Poznania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi mycia okien, żaluzji i fasady w budynkach Urzędu miasta Poznania. 2. Realizacja niniejszego Zamówienia, nastąpi z możliwością stosowania prawa opcji na podstawie artykułu 34 ust. 5 ustawy, polegającego na ewentualnym przedłużeniu umowy z Wykonawcą na okres kolejnych 12 miesięcy z zachowaniem tych samych warunków co w zamówieniu gwarantowanym. Maksymalna ilość przedłużeń wynosi dwa, co oznacza, że maksymalny okres obowiązywania Umowy w przypadku skorzystania z prawa opcji może wynosi łącznie trzydzieści sześć miesięcy 1) Gwarancja minimalna – zakres gwarantowany przez 12 miesięcy: Zamawiający gwarantuje zakres minimalny, tzw. gwarantowany przez 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, polegający na realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest usługa mycia okien w budynkach i lokalach Urzędu Miasta Poznania, polegająca na: − myciu okien wraz z żaluzjami poziomymi, parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, − praniu żaluzji pionowych (wertikali), − myciu fasady szklanej w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22 a, b, − myciu fasady ceramicznej w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22 a, b. 2) Harmonogram usług: Usługa realizowana zgodnie z harmonogramem, stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy, w następujących budynkach Urzędu Miasta Poznania: pl. Kolegiacki 17, pl. Kolegiacki 12a, ul. Libelta 16/20, ul. 3 Maja 46, ul. Matejki 50, ul. Słowackiego 22, os. Bohaterów II Wojny Światowej 36, ul. Gronowa 22 a, b, ul. Gronowa 20, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404, ul. Za Bramką 1, ul. Świerkowa 10, ul. Stary Rynek 2 Szczegółowy zakres i częstotliwość świadczenia usług zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 1500,00 PLN 2. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań 91 1020 4027 0000 1502 1262 0672 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań 3. Wadium w formach niepieniężnych składa się do wyznaczonego terminu składania ofert w Wydziale Zamówień i Obsługi Urzędu pok. 152 - sekretariat. Przyjęcie dokumentu nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie otwarcia ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 2 do umowy 3) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości i porządku w zakresie dróg, ciągów komunikacyjnych, skwerów oraz innych terenów zieleni Gminy i Miasta Zagórów
Dodano: 2024-04-19 - Sprzątanie lokalu biurowego przy ul. Święty Marcin 57 w Poznaniu
Dodano: 2024-04-12 - świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości
Dodano: 2024-03-28 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 3 części.
Dodano: 2024-03-27 - Usługa sprzątania obiektów teatralnych w Teatrze im. A. Fredry w Gnieźnie (2)
Dodano: 2024-03-14 - świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości oraz mycia powierzchni szklanych
Dodano: 2024-02-29 - Usługa sprzątania pomieszczeń Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu – oddział w Ostrowie Wielkopolskim, oddział w Pile oraz oddział w Lesznie
Dodano: 2024-02-19 - Kompleksowe wykonywanie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku RDW w Szamotułach oraz w budynku OD w Międzychodzie w podziale na 2 części.
Dodano: 2024-02-13 - Kompleksowe sprzątanie siedzib prokuratur okręgu ostrowskiego oraz terenów przylegających do budynków prokuratur
Dodano: 2024-01-30 - Kompleksowe sprzątanie siedzib prokuratur okręgu ostrowskiego oraz terenów przylegających do budynków prokuratur
Dodano: 2024-01-30