Przetargi.pl
„Zagospodarowanie ogólnodostępnej przestrzeni rekreacyjnej dla potrzeb mieszkańców Gminy Przeworsk.”.

Gmina Przeworsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, Bernardyńska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (16) 648 7397, , fax. (16) 648 7397
  • Data zamieszczenia: 2018-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przeworsk
    Bernardyńska 1a
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. (16) 648 7397, , fax. (16) 648 7397
    REGON: 65090051300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie ogólnodostępnej przestrzeni rekreacyjnej dla potrzeb mieszkańców Gminy Przeworsk.”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem operacji jest zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej zlokalizowanej w m. Przeworsk na działkach 109/1 i 111/1 zakładającej zagospodarowania wymienionych powyżej działek pod kątem ich dostosowania go do rosnących potrzeb rekreacyjnych mieszkańców Gminy Przeworsk. W ramach operacji zakłada się dostosowanie istniejącego terenu do potrzeb wszelkiego rodzaju integracyjnych, rekreacyjnych i kulturalnych. W ramach projektu wymienione zostanie stare, zniszczone ogrodzenie terenu. zaś istniejące elementy zagospodarowania zostaną wymienione na nowe. Powstaną nowe boksy dla drużyn biorących udział w zawodach a dla mieszkańców biorących udział w organizowanych imprezach powstanie widownia dla ok. 150 osób. W celu zapewnienia obsługi potrzeb socjalnych zaplanowano realizację budynku socjalno-szatniowego z ogólnodostępnymi toaletami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu wymaga się wniesienia wadium w wysokości: - 6 000,00 zł. / sześć tysiące złotych/. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 26.04.2018 r. do godz. 9.00 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek depozytowy Gminy Przeworsk nr 69 1240 2597 1111 0010 0892 2329 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu Nr RPPVI.271.3.3.2018: „Zagospodarowanie ogólnodostępnej przestrzeni rekreacyjnej dla potrzeb mieszkańców Gminy Przeworsk.”.. Przed upływem terminu składania ofert, tj. do 26.04.2018 r. do godz. 9.00 wadium winno znajdować się na koncie Urzędu. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016, poz. 359 t.j.) – składane w oryginale w ofercie przetargowej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg. wzoru, 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymógł powyższy nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.. 4) Kosztorysy ofertowe uproszczone zawierające stawkę roboczogodziny wraz z nośnikami cenotwórczymi na jakich został sporządzone / koszty pośrednie, koszty zakupu, zysk/ w układzie zgodnym z załączonymi kosztorysami wraz z tabelami elementów scalonych. 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów 6) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 7) dowody określając roboty budowlane wskazane w wykazie robót, zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 8) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi oraz instalacyjnymi sanitarnymi i elektrycznymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Formularza Oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach