Przetargi.pl
Zagospodarowanie i odnowa terenów zieleni w krajobrazie miejskim „Zielone Pionki” - obiekt 5 skwer przy ulicy Aleje Lipowe w Pionkach – nasadzenia zieleni

Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 341 42 01 , fax. 48 312 11 02
  • Data zamieszczenia: 2019-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
    Aleja Jana Pawła II 15
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 48 341 42 01, fax. 48 312 11 02
    REGON: 67022346800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pionki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie i odnowa terenów zieleni w krajobrazie miejskim „Zielone Pionki” - obiekt 5 skwer przy ulicy Aleje Lipowe w Pionkach – nasadzenia zieleni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania i odnowy terenów zieleni w krajobrazie miejskim „Zielone Pionki” - obiekt 5 skwer przy ulicy Aleje Lipowe w Pionkach – nasadzenia zieleni. 2. W ramach inwestycji zostaną wykonane m.in. następujące prace: 1) Obsadzenie kwietników roślinami kwietnikowymi. 2) Sadzenie drzew iglastych i liściastych 3) Sadzenie krzewów żywopłotowych 4) Sadzenie krzewów wysokich, średnio wysokich, niskich 5) Obsadzenie kwietników bylinami 6) Sadzenie pnączy 7) Palikowanie drzew 8) Ręczne rozścielenie kory 9) Wykonanie trawników Prace nie ujęte w Projekcie budowlanym i w Przedmiarze robót: 10) Rozebranie chodnika o wymiarach 14,0m x 2,0m z płyt chodnikowych betonowych i wykonanie trawnika w miejscu rozebranego chodnika (praca nie ujęta w Projekcie budowlanym i w Przedmiarze robót, będącymi załącznikami Nr 3 i Nr 4 do SIWZ). 11) Dbanie o roślinność i nasadzenia zieleni w czasie wstępnego okresu wegetacji do czasu ostatecznego odbioru wykonanych prac (do 60 dni od czasu odbioru wykonanych prac). System nawadniania w trakcie wykonywania prac związanych z nasadzeniami będzie sprawny i będzie możliwość wykorzystania go do regularnego podlewania roślin. 3. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1) w Projekcie budowlanym zagospodarowania i odnowy terenów zieleni w krajobrazie miejskim „Zielone Pionki” - obiekt 5 skwer przy ulicy Aleje Lipowe w Pionkach, zieleń - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) w Przedmiarze robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ, 3) w Specyfikacji Technicznej Warunków Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót, będącymi załącznikami do SIWZ. Uwaga: Projekt budowlany, będący załącznikiem nr 3 do SIWZ, obejmuje większy zakres prac do wykonania, niż przedmiot zamówienia objęty niniejszą SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje tylko wykonanie zagospodarowania terenów zielonych, w tym wszelkich nasadzeń, urządzenia trawników, a następnie pielęgnacji trawników i nasadzeń do czasu odbioru wykonanych prac przez Zamawiającego. Pozycje z Przedmiaru robót budowlanych wchodzące w przedmiot zamówienia: pozycje od 4.2 poz. 1 do 4.3 poz. 1. Uwaga: w przypadku wystąpienia rozbieżności w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w projekcie budowlanym i przedmiarze robót – prace budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Przedmiar robót (załącznik nr 4 do SIWZ) należy traktować jako element pomocniczy do obliczenia ceny oferty, która powinna uwzględnić rozbieżności w ilości i rodzaju prac pomiędzy przedmiarem robót a opisem i zakresem przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w innych dokumentach (projekt budowlany, przedmiar robot, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe, służące doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane. Uwaga: Zamawiający wymaga dostawy i nasadzenia roślin określonego rodzaju i określonej wysokości. Przez podane w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót określone wysokości roślin należy przyjąć wysokości osiągane przez rośliny na koniec okresu wegetacyjnego w roku ich nasadzenia, czyli w tym przypadku w miesiącach jesiennych. Do nasadzenia należy przyjąć taką wielkość bylin itp., aby gwarantowały one osiągnięcie wymaganej przez Zamawiającego wysokości roślin. Powyższe nie dotyczy drzew i krzewów. 5. Uwarunkowania dotyczące wykonywania prac: 1) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić prace w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, 2) w czasie wykonywania prac miejsce prowadzenia prac trzeba utrzymywać w należytym porządku. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone prace, w celu zapoznania się z terenem przyszłych prac, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości prac. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres 0,5 – 2,5 lata. Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego, niezwłocznego usuwania wad ujawnionych w okresie gwarancji poprzez wymianę wadliwych i uschniętych roślin na rośliny tego samego gatunku i tych samych parametrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach