Przetargi.pl
„Pielęgnacja i nasadzenia roślin kwitnących i ozdobnych na terenie gminy Michałowice”

GMINA MICHAŁOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MICHAŁOWICE
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Reguły, woj. mazowieckie
    REGON: 013269290
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pielęgnacja i nasadzenia roślin kwitnących i ozdobnych na terenie gminy Michałowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Prace polegają na pielęgnacji i wykonaniu nasadzeń roślin kwitnących i ozdobnych na terenie gminy Michałowice.2. Zakres prac będzie obejmował kompleksowe prace prowadzone na rabatach, skwerach, placach zabaw i strefach rekreacji, miejscach pamięci i innych wskazanych przez Zamawiającego, polegających na: 1) nasadzeniu roślin jednorocznych,2) pieleniu/odchwaszczeniu, 3) usuwaniu roślin martwych i nierokujących szans na przeżycie,4) cięciach,5) krawędziowaniu, 6) nawożeniu roślin stosownym nawozem, 7) korowaniu, 8) podlewaniu, 9) opryskach, 10) wygrabianiu liści i śmieci oraz odpady roślin.3. Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany do:1) wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem w terminie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką ogrodniczą, wymogami bhp oraz do utrzymywania miejsca prac w czystości i porządku, 2) pisemnego poinformowania Zamawiającego o terminie rozpoczęcia prac planowanych na każdy dzień tygodnia, przed rozpoczęciem tych prac. Raporty będą przesyłane na adres skrzynki zielen@michalowice.pl do godz. 8:00 każdego dnia pracy – jeżeli Wykonawca nie będzie planował prac w danym dniu (w okresach zgodnych z harmonogramem prac) wskaże w raporcie taką informację, 3) pisemnego poinformowania Zamawiającego o zakończeniu prac, najpóźniej w dniu następnym po zakończeniu prac. Raporty będą przesyłane na adres skrzynki mailowej zielen@michalowice.pl. Za zakończenie prac oraz ich prawidłowe wykonanie rozumie się prace zakończone. Wszystkie prace będą prawidłowo wykonane, zgodnie ze sztuką ogrodniczą, obowiązującymi odpowiednimi przepisami i wymogami bhp. potwierdzone i odebrane uprzednio przez przedstawicieli Wykonawcy, a następnie zgłoszone Zamawiającemu,4) sporządzenia kompletnej dokumentacji rozliczeniowej i przedstawienia jej Zamawiającemu do odbioru prac, za prace zlecone przez Zamawiającego, za jego wiedzą i zgodą.5) wykonywania prac w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz zapewniający ochronę uzasadnionych interesów osób trzecich, pod rygorem odpowiedzialności cywilnej za powstałe szkody, 6) ubezpieczenia prac z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z dodatkowymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, 7) wywozu odpadów i pozostałości po pracach we własnym zakresie i na własny koszt do podmiotów uprawnionych do ich odbioru. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich obowiązków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.),8) usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, powstałych w trakcie wykonywania prac (dot. m. in. materiału roślinnego, uszkodzeń istniejących nawierzchni, instalacji, obiektach małej architektury),9) do protokolarnego dokonywania odbioru zakończonych, zgłoszonych do odbioru prac. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wytypowania miejsc, które mają być poddane pielęgnacji lub mają być w nich wykonane nasadzenia roślin kwitnących i ozdobnych w pierwszej kolejności w jednorazowym zleceniu. Jednorazowe zlecenie może obejmować jedno lub kilka miejsc.5. Szczegółowy zakres i sposób realizacji prac został określony w „Opisie przedmiotu” stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.6. Wykonawca będzie wykonywał prace określone w „Opisie przedmiotu” zgodnie z „Harmonogramem prac” stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.7. Ilości prac do wykonania objętych przedmiotem zamówienia został wskazany w „Harmonogramie prac”.8. Wykonawca przedmiot zamówienia będzie wykonywał systematycznie według potrzeb i zleceń Zamawiającego.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów wskazanych w tabeli cenowej, względem panujących warunków atmosferycznych.10. Za zakończenie prac oraz ich prawidłowe wykonanie rozumie się prace zakończone, potwierdzone i odebrane uprzednio przez przedstawicieli Wykonawcy, a następnie zgłoszone Zamawiającemu.11. Usługa musi być wykonywana zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi polskimi i europejskimi normami oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 12. Wszystkie prace muszą być prawidłowo wykonane, zgodnie ze sztuką ogrodniczą, obowiązującymi odpowiednimi przepisami i wymogami bhp.13. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą prace, od chwili rozpoczęcia prac, aż do chwili ich zakończenia na danym odcinku, odpowiedzialny jest Wykonawca.14. Prowadzone prace winny być oznakowane zgodnie z instrukcją organizacji ruchu przy pracach utrudniających ruch drogowy, wykonaną przez Wykonawcę na swój koszt.15. Wykonawca w ramach realizacji Przedmiotu umowy zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Wykonawcą świadczącym usługi odbioru odpadów na terenie Gminy Michałowice (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomości przyległych do pasa drogowego, na którym prowadzone są prace, jeżeli będzie taka potrzeba). 16. Wszelkie narzędzia, materiały, środki niezbędne do realizacji usługi zapewnia sobie Wykonawca na koszt własny.17. Wykonawca oświadcza, iż wszelkie materiały i produkty niezbędne do realizacji usługi będą spełniać wymagania wynikające z przepisów dotyczących Ochrony Środowiska.18. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania prac z zachowaniem należytej dbałości ze szczególnym uwzględnieniem dbałości o pozostające w jego dostępie rośliny.19. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia wszelkich szkód wyrządzonych w toku realizacji niniejszej umowy Zamawiającemu jak i w odniesieniu do osób trzecich, w tym wobec personelu Zamawiającego.20. Odbiór wykonanych prac będzie odbywał się w dni robocze z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego sporządzenia i podpisania protokołu odbioru w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie uczestniczył w odbiorze lub gdy Wykonawca odmówi podpisania protokołu. W przypadku prac wykonanych nieprawidłowo, sporządzony protokół odbioru będzie podstawą do rozliczenia wynagrodzenia i naliczenia kar umownych.21. Pracownicy wykonujący pracę w terenie na rzecz Zamawiającego muszą być wyposażeni w ubranie ochronne z logo Wykonawcy, a w przypadku wykonywania prac w pasie drogowym dodatkowo z elementami odblaskowymi (kamizelki odblaskowe).22. Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zobowiązany jest uzyskać od Zamawiającego pozwolenie na wjazd na trawniki.23. Pojazdy służące do realizacji zamówienia muszą mieć czytelne logo Wykonawcy umieszczone w widocznym miejscu.24. Wymagania dotyczące zatrudnienia (klauzule społeczne): 1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia;2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 1510 ze zm.) osobę/y wykonującą/e czynności związane z pielęgnacją zieleni, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach