Przetargi.pl
Zagospodarowanie i odbiór odpadów o kodzie 191212- Inne odpady ( w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 w ilości ok. 4500 Mg

Regionalne Centrum Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów "Czysty Region" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 47230 Kędzierzyn-Koźle, ul. Naftowa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 886 850 , fax. 774 886 047
  • Data zamieszczenia: 2017-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów "Czysty Region" Spółka z o.o.
    ul. Naftowa 7
    47230 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 774 886 850, fax. 774 886 047
    REGON: 16150226000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie i odbiór odpadów o kodzie 191212- Inne odpady ( w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 w ilości ok. 4500 Mg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i odzysk odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, pochodzących z RCZiUO „Czysty Region” Sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu. 1.Odpady objęte niniejszym zamówieniem należy przetransportować, a następnie zagospodarować w instalacjach, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadów w procesie odzysku na minimalnym poziomie 70 % (oferta z poziomem odzysku poniżej 70 % zostanie odrzucona na podstawie art.89 ust.1 pkt 2 – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia), w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesami odzysku wyszczególnionymi załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21) Wykonawca usługi powinien poddać odebrane odpady procesom produkcji paliwa 19 12 10 (powinien posiadać stosowne decyzje) lub innego przetwarzania (np. odzysk materiałowy) co potwierdzi oświadczeniem (załącznik nr 6 do IDW). 2.Zamawiający oczekuje aby proces odzysku odbywał się w kierunku produkcji paliwa alternatywnego, jeżeli powstaną pozostałości to oczekuje aby ich zagospodarowanie polegało na unieszkodliwianiu. 3.Odbiór odpadów następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu i rozładunku. 4.Dzienne możliwości załadunku wynoszą około 200 Mg (przewiduje się załadunek urządzeniem typu FUCHS z chwytakiem). Są to ilości szacunkowe, służące pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym 4 500 Mg to maksymalna ilość do odbioru i odzysku, której Zamawiający nie musi zrealizować w pełnym wymiarze. Odbiór odpadów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Odpady o kodzie 19 12 12 stanowią materiał po sortowniczy (balast) pochodzący z mechanicznej obróbki odpadów na sortowni - po przetworzeniu zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 jako tzw. frakcja nad sitowa i doczyszczaniu odpadów selektywnie zbieranych. 5.Odpady wytworzone w mechanicznym procesie są magazynowane wspólnie jako materiał wymieszany, luzem i w takiej formie będą załadowywane na podstawione środki transportu. Średnia waga 1 m3 odpadów o kodzie 19 12 12 objętych zamówieniem wynosi około 0,30-0,45 Mg. Jest to wartość orientacyjna służąca Wykonawcy do skalkulowania kosztów, natomiast nie stanowi podstaw do jakichkolwiek roszczeń z tytułu nakładu pracy lub kosztów potrzebnych dla wykonania umowy. Wykonawca może pobrać na własny koszt próbki wytworzonego materiału w celu przebadania i określenia składu morfologicznego. 6.Usługę należy zrealizować w systemie sukcesywnego odbioru odpadów, za pomocą środków transportowych Wykonawcy w dni robocze w godzinach 7.00-21.00. Miejsce odbioru odpadów to teren RCZiUO „Czysty Region” Sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu ul. Naftowa 7. 7.Załadunek będzie odbywał się sprzętem Zamawiającego, umożliwiającym sprawne wypełnienie środków transportu Wykonawcy np. kontenerów, naczep, naczep z ruchoma podłogą itp. 8.Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów odbywać się będzie na zalegalizowanej wadze , znajdującej się na terenie ZCH Blachownia ul. Energetyków (DB Cargo Spedkol Sp. z o. o.) Waga wyznaczona przez Zamawiającego posiada dokładność ważenia do +/- 10 kg. Ważenie potwierdzane będzie każdorazowo kwitem wagowym. Dokumenty te będą stanowić wyłączna podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca będzie potwierdzał ilość odebranych odpadów na wystawionej przez Zamawiającego zbiorczej Karcie Przekazania Odpadów. Zamawiający będzie wystawiał zbiorcze Karty Przekazania Odpadów odebranych w danym miesiącu na podstawie bilansu ważeń pochodzącego z programu komputerowego obsługującego system wagowy w RCZiUO „Czysty Region” Sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu. Zbiorcze Karty Przekazania Odpadów KPO wystawiane będą w 3 egzemplarzach, 1 egzemplarz dla Zamawiającego, 2 egzemplarze dla Wykonawcy. 9.Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą na podstawie podpisanej przez Strony zbiorczej Karcie Przekazania Odpadów, (KPO), oświadczenia (załącznik nr 6 do IDW) i poprawnie wystawionej fakturze przez Wykonawcę. Skalkulowana przez Wykonawcę cena jednostkowa za 1 Mg będzie podstawą do określenia należności za faktycznie odebrana ilość odpadów w danym miesiącu. Cena jednostkowa będzie zawierała w sobie wszelkie koszty, w tym m.in. koszty transportu i zagospodarowania odpadów. 10.Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak i również za utratę, ubytki, powstałe w wyniku transportu odpadów od chwili ich wydania przez RCZiUO „Czysty Region” Sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu r, oraz w trakcie magazynowania, rozładunku odpadów do czasu poddania ich i zakończania procesów odzysku. Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania zaniechania swego personelu oraz podmiotów, którymi się posłużyło do wykonania przedmiotu zamówienia np. Przewoźników. 11.Z chwila wydania odpadów Wykonawcy (wskazanemu przez niego Przewoźnikowi) przechodzą na Wykonawcę wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia, w szczególności przejmuje on odpowiedzialność za wydane odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające. 12.Aktualne wyniki badań frakcji pre –RDF udostępniane są na wniosek Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy zł. 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-02-27 do godz. 12:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy 34 8907 1089 2002 1001 3560 0001 b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania), muszą również posiadać w swojej treści zapisy określone wzorem nr 23 załączonym do niniejszej SIWZ oraz obowiązkowy zapis, że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 (w innym przypadku nie będą uznawane) oraz, że wypłata wadium nastąpi bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. 8.3 „b-e” należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty w wadium. W przypadku wykonawców występujących wspólnie – gwarancja wadialna zawierana przez jednego z wykonawców wspólnych musi jednocześnie wyszczególniać wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust.1,ust. 1a, ust. 2 i ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach