Przetargi.pl
Usuwanie padłych zwierząt z dróg i terenów gminnych w latach 2024-2025

Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 47-220 Kędzierzyn-Koźle, Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
    Piramowicza 32
    47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    REGON: 531412912
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie padłych zwierząt z dróg i terenów gminnych w latach 2024-2025
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje usuwaniu martwych zwierząt (padliny) z parków, skwerów, placów oraz innych terenów oraz dróg Gminy Kędzierzyn-Koźle:1) Zadanie będzie realizowane całodobowo, w dni powszednie, dni wolne od pracy oraz świąteczne poprzez:a. dojazd do miejsca zdarzenia własnym środkiem transportu na zgłoszenie Straży Miejskiej, Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa oraz Policji i przystąpienie do interwencji (usunięcie padliny) w czasie 3 godzin, od przyjęcia zgłoszenia telefonicznego, w przypadku ograniczenia ruchu drogowego do 2 godzin.b. zebranie i usunięcie zwłok zwierzęcia (zwierząt) lub ich części; c. transport padliny w szczelnych workach lub pojemnikach własnym środkiem transportu do zakładu utylizacji;d. pokrycie kosztu przyjęcia padliny do zakładu utylizacji oraz wszelkich innych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia;e. prowadzenie i przekazywanie Zamawiającemu kopii dokumentu przekazania padliny do zakładu utylizacji;2) zlecenie wykonania czynności odbywać się będzie wyłącznie na podstawie bieżących zgłoszeń Straży Miejskiej, Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa lub Policji;3) dokumentami potwierdzającymi wykonanie zadania, które należy dołączyć do faktury są:a. miesięczne zestawienie usuniętych padłych zwierząt z dróg i terenów gminnych, zawierające datę i miejsce zdarzenia, gatunek zwierzęcia, pieczęć i podpis jednostki wzywającej, tj. Straży Miejskiej;b. dokumenty potwierdzające przekazanie padliny do zakładu utylizacji.2. Realizacja usługi przeprowadzona będzie zgodnie z niniejszą Umową, obowiązującymi przepisami oraz z należytą starannością w odniesieniu do ich wykonania, bezpieczeństwa, dobrej jakości i właściwej organizacji.3. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021r. poz. 110 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.4. Prawo opcji. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu zamówienia do max 50% wartości zakresu podstawowego- kwoty wskazanej w § 6 ust.1 umowy na poniższych zasadach.a. Opcja może zostać wykorzystana w w sytuacji nieprzewidzianego zwiększenia ilości padłych zwierząt. Podstawą do ustalenia wynagrodzenia za usługi zlecane w ramach opcji będzie stawka za usunięcie 1 kg padliny podana w formularzu ofertowym;b. Wykorzystanie wskazanej opcji nastąpić może w terminie obowiązywania umowy;c. Wykonanie prawa opcji nastąpi poprzez pisemne oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji; d. W przypadku skorzystania z prawa opcji, Wykonawca zobowiązany jest do jego wykonania na warunkach określonych w umowie dla zamówienia podstawowego;e. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub części. W przypadku skorzystania z prawa opcji w części, Zamawiający może realizować prawo opcji wielokrotnie, do wyczerpania kwoty opcji;f. Prawo opcji nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego wykorzystania, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zakresu zamówienia.g. Gwarantowana wysokość świadczonej usługi to zakres realizowany w ramach zakresu podstawowego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projektowane postanowienia umowy zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące zł 00/100).14.2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.14.3 Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.14.4 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572).14.5 Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.14.6 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.14.7 Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.14.8 Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.14.9 Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 14.8, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.14.10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium w okolicznościach wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówDecyzja (zezwolenie) na prowadzenie działalności nadzorowanej w zakresie usuwania (zbierania) i transportu padłych zwierząt wydane przez powiatowego lekarza weterynarii na podstawie Ustawy o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U z 2023r. poz. 1075).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach