Przetargi.pl
Zadanie I: Termomodernizacja budynku Przychodni Zdrowia nr 4 w Mielcu przy ul. Żeromskiego; Zadanie II: Przebudowa budynku Przychodni nr 4 w Mielcu przy ul. Żeromskiego”

Powiat Mielecki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 78 00 400 , fax. 17 78 00 530
  • Data zamieszczenia: 2018-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
    ul. Wyspiańskiego 6
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 78 00 400, fax. 17 78 00 530
    REGON: 69058144200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-mielecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie I: Termomodernizacja budynku Przychodni Zdrowia nr 4 w Mielcu przy ul. Żeromskiego; Zadanie II: Przebudowa budynku Przychodni nr 4 w Mielcu przy ul. Żeromskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie I: Termomodernizacja budynku Przychodni Zdrowia nr 4 w Mielcu przy ul. Żeromskiego; Zadanie II: Przebudowa budynku Przychodni nr 4 w Mielcu przy ul. Żeromskiego. 2. Zadanie I pn. Termomodernizacja budynku Przychodni Zdrowia nr 4 w Mielcu przy ul. Żeromskiego obejmuje następujące roboty: 2.1. Roboty termomodernizacyjne dotyczące modernizacji przegród budowlanych: a) izolacja cieplna i przeciwwilgociowa ścian fundamentowych, b) docieplenie ścian zewnętrznych, c) docieplenie podłogi na gruncie, d) docieplenie kominów, e) docieplenie stropodachu, f) wymiana ślusarki drzwiowej zewnętrznej, g) wymiana części stolarki okiennej, h) roboty towarzyszące przy wykonywaniu robót termomodernizacyjnych, - roboty rozbiórkowe (schody, zadaszenia), - wymiana rur spustowych, rynien i obróbek blacharskich, - naprawa pokrycia dachu, - wykonanie wylewek i posadzek po wykonaniu dociepleń, - zagospodarowanie terenu (odtworzenie opaski odbojowej), - zadaszenia schodów zewnętrznych, - instalacja odgromowa; 2.2. Roboty termomodernizacyjne dotyczące instalacji: a) wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw oświetleniowych, b) budowa instalacji fotowoltaicznej (mikroelektrownia), c) montaż przepływowych podgrzewaczy wody, d) przebudowa instalacji c.o. wraz z wymiana grzejników, e) budowa instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, f) budowa instalacji klimatyzacji – system VRF, g) roboty towarzyszące przy wykonywaniu robót termomodernizacyjnych: - konstrukcja wsporcza dla centrali wentylacyjnej i agregatów klimatyzacji, - przewody instalacji elektrycznej, osprzęt elektryczny. 3. Zadanie II pn. Przebudowa budynku Przychodni nr 4 w Mielcu przy ul. Żeromskiego obejmuje następujące roboty: 3.1. Przebudowa budynku dotycząca modernizacji przegród budowlanych: a) przebudowa schodów zewnętrznych głównych, b) przebudowa chodnika przy budynku. 3.2. Przebudowa budynku i remont wraz z dostosowaniem do aktualnych przepisów przeciwpożarowych: a) przebudowa poziomu parteru z dostosowaniem dla potrzeb specjalistycznych przychodni: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie ścianek działowych, - wykonanie i uzupełnienie tynków wewnętrznych, - wymiana posadzek i okładzin ściennych, - wymiana stolarki drzwiowej, - wykonanie wentylacji w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych, - budowa elementów zabezpieczeń przeciwpożarowych, - budowa elementów osłony w pomieszczeniach RTG, - wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, - wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu; b) przebudowa i remont piwnic: - roboty rozbiórkowe, - wymiana warstw podłogowych, - wymiana posadzek i okładzin ściennych, - wykonanie ścianek działowych, - wykonanie i uzupełnienie tynków wewnętrznych, - wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej, - wykonanie instalacji wentylacji, - budowa elementów zabezpieczeń przeciwpożarowych, - wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, - wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu; c) przebudowa i remont I i II piętra budynku: - przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych, - remont budynku tj.: - - remont ścian i sufitów, - - wymiana drzwi wewnętrznych z korytarz głównego do gabinetów, - - wymiana balustrad na klatkach schodowych, - - wykonanie posadzki na klatkach schodowych, - - uzupełnienie tynków wewnętrznych, - - wymiana okładzin ściennych z płytek w gabinetach z wyjątkiem pomieszczeń na I piętrze pom. 1.10. – 1.19, - - wymiana kratek wentylacyjnych, - - wymiana wewnętrznych balustrad schodowych; - budowa elementów zabezpieczeń przeciwpożarowych, - wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, - wymiana instalacji elektrycznych i osprzętu z wyłączeniem pomieszczeń na I piętrze pom. 1.4-1.5. (wymianie podlegają jedynie oprawy elektryczne i wykonanie zasilania podgrzewaczy c.w.u.); d) budowa szybu konstrukcji żelbetowej wraz montażem urządzenia dźwigowego: - rozbiórka szybu konstrukcji stalowej, - demontaż platformy dla osób niepełnosprawnych, - rozbiórka drzwi aluminiowych zlokalizowanych na kondygnacjach budynku, - podbicie istniejących fundamentów budynku w msc lokalizacji, szybu, - przygotowanie otworów na kondygnacjach - budowa szybu konstrukcji żelbetowej, - montaż urządzenia dźwigowego, - wykonanie instalacji zasilających, - wykonanie izolacji cieplnych ścian i stropu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ oraz Dokumentacja projektowa, na którą składają się następujące dokumenty: 4.1. W zakresie Zadania I: a) Projekt Budowlany i Wykonawczy Docieplenie budynku przychodni zdrowia nr 4 wraz z przebudową schodów na dz. nr ewid. 1601/3 w Mielcu przy ul. Żeromskiego, b) Zmiany do projektu budowlanego Docieplenia budynku przychodni zdrowia nr 4 wraz z przebudową schodów zewnętrznych, c) Projekt budowlany i wykonawczy Przebudowa budynku dla potrzeb specjalistycznych przychodni zdrowia wraz z przebudową pomieszczeń higieniczno–sanitarnych oraz dostosowaniem budynku do aktualnych przepisów p.poż. dla Przychodni Zdrowia nr 4 w Mielcu - w zakresie budowy wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, klimatyzacji VRF, instalacji c.o., instalacji c.w.u, d) Projekt techniczny uaktualniony Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznych z zastosowaniem energooszczędnych systemów oświetleniowych i odnawialnych źródeł energii w budynku przychodni zdrowia nr 4 w Mielcu dz. nr. 1601/3 przy ulicy Żeromskiego 17, 39-300 Mielec – w zakresie energooszczędnych systemów oświetleniowych, e) Dokumentacja projektowa Dachowa mikroelektrownia fotowoltaiczna o mocy 10,36 kW, f) Przedmiary robót, g) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4.2. W zakresie Zadania II: a) Projekt Budowlany i wykonawczy Docieplenia budynku przychodni zdrowia nr 4 wraz z przebudową schodów na dz. nr ewid. 1601/3 w Mielcu przy ul. Żeromskiego – w zakresie przebudowy schodów i chodnika, b) Zmiany do projektu budowlanego Docieplenia budynku przychodni zdrowia nr 4 wraz z przebudową schodów zewnętrznych, c) Projekt budowlany i wykonawczy Przebudowa budynku dla potrzeb specjalistycznych przychodni zdrowia wraz z przebudową pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz dostosowaniem budynku do aktualnych przepisów p.poż. dla Przychodni Zdrowia nr 4 w Mielcu – w zakresie robót budowlanych dotyczących przebudowy i remontu pomieszczeń przychodni nr 4, budowy szybu windowego i urządzenia dźwigowego, itp. d) Projekt techniczny uaktualniony Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznych z zastosowaniem energooszczędnych systemów oświetleniowych i odnawialnych źródeł energii w budynku przychodni zdrowia nr 4 w Mielcu dz. nr. 1601/3 przy ulicy Żeromskiego 17, 39-300 Mielec, e) Przedmiary robót, f) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 24 miesięcy na zamontowane urządzenia mechaniczne i elektromechaniczne oraz na okres minimum 36 miesięcy na roboty budowlane począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji wskazany w ofercie stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 6. Udzielenie gwarancji nie wyłącza odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady. 7. Udzielone rękojmia i gwarancja nie naruszają prawa Zamawiającego do dochodzenia roszczeń o naprawienie szkody w pełnej wysokości na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 8. Ilekroć w SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. 9. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia tj. wykonujących czynności przygotowawcze i wykończeniowe, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089) 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę Wykonawcy składają się następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w SEKCJI III.3., które może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.2. Kosztorys ofertowy dla całego zakresu robót objętych umową, sporządzony metodą uproszczoną w oparciu o przedmiary robót. Kosztorysy należy sporządzić odrębnie na Zadanie I i Zadanie II, przy uwzględnieniu podziału na zadania ustalonego przez Zamawiającego we Wzorach harmonogramów, stanowiących załącznik nr 13 do SIWZ. 1.3. Dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika - pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 1.4. Dowód wniesienia wadium. 1.5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, lub inny dokument służący wykazaniu udostępniania Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy, jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Zobowiązanie może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 3. W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.), Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przedkłada oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, Wykonawca który powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom obowiązany jest podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i ich przedstawicieli prawnych, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi, o ile są już znane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach