Przetargi.pl
Zadanie A1 – „ Utrzymanie czystości w przychodniach zdrowia administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”. Zadanie A2- „Utrzymanie czystości w budynkach biurowych administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”. Zadanie A3 - „Utrzymanie czystości w budynkach komunalnych wraz z placami gospodarczymi administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”. Zadanie A4- „Utrzymanie czystości w budynkach socjalnych wraz z placami gospodarczymi administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”. Zadanie A5- „Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych wraz z placami gospodarczymi administrowanych przez MZBm w Dąbrowie Górniczej”.

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Tysiąclecia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2608652, 2608619 , fax. 322 642 767
  • Data zamieszczenia: 2019-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Tysiąclecia 20
    41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2608652, 2608619, fax. 322 642 767
    REGON: 27151887600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie A1 – „ Utrzymanie czystości w przychodniach zdrowia administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”. Zadanie A2- „Utrzymanie czystości w budynkach biurowych administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”. Zadanie A3 - „Utrzymanie czystości w budynkach komunalnych wraz z placami gospodarczymi administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”. Zadanie A4- „Utrzymanie czystości w budynkach socjalnych wraz z placami gospodarczymi administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”. Zadanie A5- „Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych wraz z placami gospodarczymi administrowanych przez MZBm w Dąbrowie Górniczej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przez okres 11 m-cy, których zakres obejmuje: - utrzymanie czystości w budynkach gminnych i terenach przyległych, określonych w załączniku nr 2 (dla zadania A1) ,2A (dla zadania A2), 2B ( dla zadania A3) , 2C ( dla zadania A4) ,2D (dla zadania A5) i 3 ( dla zadania A1), 3A ( dla zadania A2) , 3B ( dla zadania A3), 3C ( dla zadania A4) , 3D ( dla zadania A5) do SIWZ administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej składające się z pięciu części, tj.: Zadanie A1 – „ Utrzymanie czystości w przychodniach zdrowia administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”. Zadanie A2- „Utrzymanie czystości w budynkach biurowych administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”. Zadanie A3 - „Utrzymanie czystości w budynkach komunalnych wraz z placami gospodarczymi administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”. Zadanie A4- „Utrzymanie czystości w budynkach socjalnych wraz z placami gospodarczymi administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”. Zadanie A5- „Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych wraz z placami gospodarczymi administrowanych przez MZBm w Dąbrowie Górniczej”. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. 3.2. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90910000-9 Usługi sprzątania, 90620000-9 Usługi odśnieżania, 77314100-5 usługi w zakresie trawników 3.3. Dopuszcza się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca świadczenia usług, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres usług, zawiera załącznik nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d i 3, 3a, 3b, 3c, 3d do SIWZ . 3.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art.22 § 1 Kodeksu pracy ( Dz. U. z 2014r. poz.1502 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących usługi sprzątania w okresie realizacji umowy. 3.6.Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 2 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające istnienie stosunku pracy ze wskazaną przez Zamawiającego osobą wykonującą czynności w ramach realizacji przedmiotu umowy. 3.7.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających istnienie stosunku pracy ze wskazaną osobą w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 3.6 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących Usługi na podstawie umowy o pracę. 3.8.Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot umowy na podstawie umowy o prace w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w § 9 pkt 3.2. umowy. 3.9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. 3.10. Wykonawca w czasie trwania realizacji przedmiotu umowy zapewni warunki bezpieczeństwa i ppoż określone w przepisach. 3.11.Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, działania niezgodnego z przepisami lub niezgodnego z zapisami obowiązującej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 8.2. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartościach: 8.2.1. Zadanie A1: 2300,00 zł brutto 8.2.2. Zadanie A2: 1300,00 zł brutto 8.2.3. Zadania A3: 400,00 zł brutto 8.2.4. Zadanie A4: 1000,00 zł brutto 8.2.5. Zadanie A5: 7200,00 zł brutto 8.3. Jeżeli wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedno wybrane zadania/zadanie, wartość wadium ma odpowiadać sumie zadań, na które jest złożona oferta. W treści dokumentu wadium należy jednoznacznie wskazać, którego zadania ono dotyczy. 8.4. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 8.5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 8.5.1. Pieniądzu, 8.5.2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.5.3. Gwarancjach bankowych, 8.5.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.5.5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 8.6. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz numer zadań/zadania na które składa ofertę oraz numer referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego (Nr sprawy: ZP/ZG/MG/003/03/19) 8.7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej, 41–303 Dąbrowa Górnicza ul. Tysiąclecia 20, ING Bank Śląski S.A. nr rachunku 70 1050 1360 1000 0090 3017 2689. 8.8. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów. 8.9. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , 41-303 Dąbrowa Górnicza ul. Tysiąclecia 20- pokój nr 29 8.10. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 8.10.1. być wystawione na: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej, 41-303 Dąbrowa Górnicza ul. Tysiąclecia 20. 8.10.2. zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp, 8.10.3. okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 8.11. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokona zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W tym zakresie Zamawiający nie opisuje warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.3.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ dla wszystkich zadań . 10.3.2. Wypełnione i podpisane kalkulacje ofertowe stanowiące załącznik nr 2 dla zadania A1, 2a dla zadania A2, 2b dla zadania A3, 2c dla zadania A4, 2d dla zadania A5 do SIWZ . 10.3.3. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1. SIWZ, stanowiące załącznik nr 4 dla wszystkich zadań 10.3.4. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, 10.3.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 10.3.6. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 6.7 SIWZ (jeżeli dotyczy), 10.3.7. Aktualny odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacjio działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.3.8. Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach