Powiat Zawierciański ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 450 71 00 , fax. 326 721 971
- Data zamieszczenia: 2019-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Zawierciański
ul. Sienkiewicza 34
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 32 450 71 00, fax. 326 721 971
REGON: 27625525200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zawiercie.powiat.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zawierciu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zawierciu oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku. Zamawiający przewiduje dostawę tablic rejestracyjnych w następujących ilościach: a/ tablice samochodowe - 17 000 szt. b/ tablice motocyklowe - 600 szt. c/ tablice motorowerowe - 100 szt. d/ tablice samochodowe zmniejszone - 20 szt. e/ tablice zabytkowe - 20 szt. f/ tablice indywidualne - 25 szt. g/ wtórniki tablic - 240 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości poszczególnych tablic, wynikającej z konkretnych potrzeb Zamawiającego, z tym, że łączne wynagrodzenie, obejmujące cały przedmiot zamówienia nie przekroczy zaoferowanej przez Wykonawcę ceny. Zamówienie każdorazowej dostawy tablic będzie się odbywało telefonicznie, faxem bądź drogą elektroniczną. Dostawy będą odbywać się partiami według potrzeb Zamawiającego. Tablice należy dostarczać w trwałych opakowaniach, opisanych w czytelny sposób z podaniem przedziału numerów rejestracyjnych. Koszty załadunku, rozładunku, opakowania oraz transportu tablic rejestracyjnych, obciążają Wykonawcę. Termin dostawy zamówionej partii tablic nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych, a w przypadku wtórników tablic – 48 godzin od złożenia zamówienia. Miejsce dostawy: Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zawierciu, ul. Włodowska 21. Wykonawca zobowiązany będzie rozładować tablice rejestracyjne we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Tablice rejestracyjne muszą spełniać warunki określone: • w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych; • w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych. Okres gwarancji na dostarczone tablice nie może być krótszy niż 24 miesiące. Okres gwarancji na przedmiot dostawy stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w rozdziale XXII SIWZ. Odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych będzie odbywać się sukcesywnie, w miarę zgłoszonych przez Zamawiającego potrzeb na koszt Wykonawcy. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp dotyczące: 1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: a/ Aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym; b/ Aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (co najmniej w zakresie zbierania, transportu oraz przetwarzania, przez które rozumie się zniszczenie – pocięcie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie); c/ Aktualne zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty, składanej z wykorzystaniem Formularza ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Rozdziale X SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzory oświadczenia stanowią odpowiednio Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Ponadto do oferty Wykonawca załącza: a/ Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); b/ dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Rozdziału XIV SIWZ – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji dla potrzeb Referatu Komunikacji Starostwa Powiatowego w Rybniku
Dodano: 2023-12-14 - Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa wraz z montażem elementów oznakowania budynków Uczelni (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach) w ramach projektu: „UEKat dostępny”
Dodano: 2023-05-16 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w pełnym asortymencie rodzajowym z terminem dostawy na rok 2023 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych przekazanych przez Zamawiającego.
Dodano: 2022-12-12 - Wykonanie i dostawa tablic informacyjnych
Dodano: 2021-05-12 - Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023 r.
Dodano: 2021-02-15 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Cieszynie w latach 2021-2022 oraz nieodpłatny odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
Dodano: 2021-01-11 - Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023 r.
Dodano: 2020-11-27 - Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania
Dodano: 2020-11-19 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Cieszynie w latach 2021-2022 oraz nieodpłatny odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
Dodano: 2020-11-09 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kłobucku oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
Dodano: 2020-10-26