Przetargi.pl
Zadanie 1: Zagospodarowanie placu wiejskiego w m. Wieprzec - rekreacja - ETAP I Zadanie 2: Urządzenie placu przy świetlicy wiejskiej w m. Wierzchowiny - rekreacja - ETAP I Zadanie 3: Urządzenie placu wiejskiego w m. Zwódne - plac zabaw-rekreacja - ETAP I Zadanie 4: Zagospodarowanie placu wiejskiego w m. Szopinek - rekreacja i wypoczynek - ETAP I Zadanie 5: Budowa obiektu sceny w m. Płoskie ( na placu przy Zespole Szkół)

Urząd Gminy Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 92
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2016-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zamość
    ul. Peowiaków 92 92
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    REGON: 00054068200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1: Zagospodarowanie placu wiejskiego w m. Wieprzec - rekreacja - ETAP I Zadanie 2: Urządzenie placu przy świetlicy wiejskiej w m. Wierzchowiny - rekreacja - ETAP I Zadanie 3: Urządzenie placu wiejskiego w m. Zwódne - plac zabaw-rekreacja - ETAP I Zadanie 4: Zagospodarowanie placu wiejskiego w m. Szopinek - rekreacja i wypoczynek - ETAP I Zadanie 5: Budowa obiektu sceny w m. Płoskie ( na placu przy Zespole Szkół)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) W zadaniu nr 1 pn. Zagospodarowanie placu wiejskiego w m. Wieprzec - rekreacja - Etap I. Przedmiotem zamówienia jest budowa ogrodzenia systemowego działki - 83,05 m, placu zabaw- montaż altany drewnianej, chodników i dojść, niwelacja i urządzanie terenu. b) W zadaniu nr 2 pn. Urządzenie placu przy świetlicy wiejskiej w m. Wierzchowiny - rekreacja - ETAP I. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu postojowego z kostki brukowej gr 8 cm. na podsypce cementowo - piaskowej, przy drodze asfaltowej 123 m2, oraz utwardzenie terenu wokół budynku świetlicy 356 m2 c) W zadaniu nr 3 pn Urządzenie placu wiejskiego w m. Zwódne - plac zabaw-rekreacja - ETAP I Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw dla dzieci, niwelacja terenu 387 m2, budowa ogrodzenia systemowego działki - 78,80 cm ogrodzenie systemowe pełne 39,40 m d) W zadaniu nr 4 pn. Zagospodarowanie placu wiejskiego w m. Szopinek - rekreacja I wypoczynek. Przedmiotem zamówienia jest budowa siłowni zewnętrznej w skład której wchodz: urządzenia typu Wioślarz +prasa nożna, Orbiterek, Wahadło+Twister, Biegacz oraz montaż regulaminu i ławek. e) Zadanie 5: Budowa obiektu sceny w m. Płoskie ( na placu przy Zespole Szkół) Przedmiotem budowy jest budynek sceny z zadaszeniem. Obiekt sceny wolnostojący, parterowy, niepodpiwnicziny. Scena przykryta dachem 4 spadowym o kącie nachylenia 30 stopni. Powierzchnia zabudowy 48,00 m2, użytkowa 41,25 m2, całkowita 48 m2 , wysokość 6,00 m, kubatura 198,5 m2, zaprojektowana w formie wiaty w technologii drewnianej, dach czterospadowy o konstrukcji drewnianej, poziom parteru wyniesiony 0,30 m powyżej projektowanego poziomu terenu. Wszystkie urządzenia muszą posiadać atest zgodności z polską i europejską normą oraz niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Na podstawie § 6 ust.1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku Zamawiający żąda dołączenia do oferty fotografii urządzeń zastosowanych na w/w placach zabaw. 1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, załączoną dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego. 2) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót do organu nadzoru budowlanego bądź do uzyskania decyzji na użytkowanie, w tym dokumentację powykonawczą, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej. 3) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 4) Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. W przypadku zastosowania materiałów innych niż przewidziane w projekcie, na wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że materiały te są równoważne w zakresie jakościowym. Dokumenty zapewniające o równoważności materiałów muszą być dołączone do złożonej oferty. 5) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawiania Zamawiającemu wykazu materiałów i wyrobów budowlanych przewidzianych do wbudowania, celem zatwierdzenia tego wykazu przez Zamawiającego. 6) Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza: a)instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, b)dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, c)protokoły z badania materiałów i urządzeń, d)dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, e)inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania. f) Certyfikaty i atesty należy dostarczyć przed podpisaniem umowy. 7) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom PN - EN 1176 do 1176-11, lub równoważnym oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 8) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 9) Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z terenu budowy dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów. Wykonawca w trakcie realizacji robót zobowiązany jest dostarczyć/okazać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przekazanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10) Podczas realizacji robót należy przestrzegać zasad gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności obowiązującą ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21). 11) Wykonawca zobowiązuje się do wypełnienia wszelkich warunków zawartych w uzgodnieniach będących w składzie projektów budowlanych i wykonawczych. Wszelkie koszty z tego tytułu Wykonawca winien ująć w koszcie ogólnym. 12) W ramach wynagrodzenia wykonawca zapewnia na potrzeby związane z realizacją zamówienia zasilanie na czas budowy np. w energię elektryczną, wodę i odbiór ścieków. 14) Wszelkie prace podczas realizacji inwestycji nie mogą zakłócić dostaw wody, energii elektrycznej, gazu, odbioru ścieków oraz ciągłości usług teletechnicznych. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca i winien je ująć w kosztach ogólnych. 15) Wszelkie koszty związane z likwidacją kolizji elektroenergetycznych w tym także m.in. koszty wyłączeń sieci energii elektrycznej, koszty nadzorów prowadzonych przez uprawnionych pracowników właścicieli sieci wykonawca winien ująć w cenie ofertowej. Rozliczenie się z ww. zakresie z właścicielami sieci leży po stronie wykonawcy. 16) Zamawiający informuje, że dla prawidłowego monitorowania przebiegu robót w zadaniu Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia ciągłego zestawienia ilości i wartości robót wg pozycji wynikających z kosztorysu ofertowego. 17) Zamawiający informuje, iż uzgodniony w umowie termin zakończenia przedmiotu umowy oznacza pełne wykonanie przedmiotu umowy. 18)Wykonawcy poleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 19)Wykonawcę obowiązuje geodezyjne wytyczenie i pomiar powykonawczy budowy - dotyczy zadania 5 pn. Budowa obiektu sceny w m. Płoskie ( na placu przy Zespole Szkół). Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach