Przetargi.pl
Rozbudowa III Oddziału Samodzielnego Publicznego Psychiatrycznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Celejowie

Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Celejowie ogłasza przetarg

  • Adres: 24-120 Kazimierz Dolny, Celejów 68
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 881 02 11 , fax. 81 882 04 49
  • Data zamieszczenia: 2016-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Celejowie
    Celejów 68
    24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie
    tel. 81 881 02 11, fax. 81 882 04 49
    REGON: 43099273800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzolcelejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa III Oddziału Samodzielnego Publicznego Psychiatrycznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Celejowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Rozbudowy III Oddziału Samodzielnego Publicznego Psychiatrycznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Celejowie polegające na dobudowie budynku jednokondygnacyjnego z użytkowym poddaszem, bez podpiwniczenia o wymiarach 23,24 m x 12,54m o wys. kalenicy +6,70m 2. Zestawienie powierzchni i kubatury: - powierzchnia zabudowy --- 291,43 m2 - wysokość budynku od poziomu zerowego --- 6,70 m - powierzchnia użytkowa parteru --- 251,40 m2 - powierzchnia użytkowa poddasza --- 160,00 m2 - kubatura --- 1623,20 m3 3.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Roboty budowlane: - Roboty ziemne wraz z ukształtowaniem i zagospodarowaniem terenu - Roboty rozbiórkowe, fundamentowe, murowe, żelbetowe, sucha zabudowa - Wykonanie dachu - konstrukcja + izolacje + pokrycie - Stolarka okienna i drzwiowa - Wykonanie posadzek, tynków, malatury , okładzin - Wykonanie elewacji - Dostawa i montaż wewnętrznej platformy dźwigowej z uwzględnieniem zamknięcia przed niepowołanymi (szyb pełny, drzwi z przeszkleniem + platforma + instalacja elektryczna), przystanki - parter, poddasze 2) Roboty sanitarne: - Instalacja wod-kan - Instalacja co - Instalacja wentylacji i klimatyzacji - Instalacja gazowa wewnętrzna -Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączem -Przyłącze kanalizacyjne 3)Roboty elektryczne: - Linia kablowa zasilająca-WLZ - Instalacje elektryczne wewnętrzne - Instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych - Instalacja oddymiania - Instalacja sieci logicznej - Instalacja CCTV - Instalacja nagłośnienia 4. Na przedmiot zamówienia składa się także: 1) wykonanie robót pomocniczych i towarzyszących (robót przygotowawczych, bieżących i końcowych prac porządkowych, zorganizowania i utrzymania zaplecza, ewentualnego odtworzenia elementów zniszczonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenia dojścia i wejścia do istniejącego budynku, zagospodarowania i wydzielenie pełnego ogrodzenia placu budowy, opomiarowania pobieranych na rzecz budowy mediów, tj. wody i energii elektrycznej, doprowadzenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, wywozu gruzu, wywozu materiałów z rozbiórek wraz z przedstawieniem dokumentów potwierdzających ich przekazanie do utylizacji, zgodnie z kodem odpadu (Rozp. Min. Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów) oraz inne czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej - należy przez to rozumieć dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi; 3) Badanie i próby dot. Instalacji elektrycznej, odgromowej, oddymiania, instalacji wod.-kan, wentylacji, klimatyzacji, itp. konieczne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. 4) wykonanie dokumentacji rejestrowej wymaganej przez Urząd Dozoru Technicznego i dokonanie wszelkich czynności, w tym opłaty składających się na postępowanie przed UDT i uzyskanie dopuszczenia do użytkowania przedmiotu umowy. 5) przygotowanie urządzenia do odbioru technicznego oraz udział w odbiorze, 6) przeszkolenie 2 osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie zapewniającym właściwą obsługę urządzeń. 7) zapewnienie przez okres 12 miesięcy bezpłatnego serwisu urządzeń: winda, klimatyzatornia oraz systemu p.pożarowego. 5. Dla potrzeb zapłaty wynagrodzenia za przedmiot zamówienia, realizację przedmiotu zamówienia dzieli się na 3 Etapy Terminy wykonania Etapów: 1) I Etap: a) termin rozpoczęcia robót - 7 dni od daty zawarcia umowy b) termin zakończenia robót - 5.12.2016 r. c) termin wykonania I Etapu przedmiotu umowy - 12.12.2016 r. 2) II Etap: a) termin rozpoczęcia robót - 13.12.2016 r. b) termin zakończenia robót - 23.11.2017 r. c) termin wykonania II Etapu przedmiotu umowy - 30.11.2017 r. 3) III Etap: a) termin rozpoczęcia robót - 01.12.2017.r. b) termin zakończenia robót - 13.11.2018 r. c) termin wykonania III Etapu przedmiotu umowy - 20.11.2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Wartość wadium dla całego przedmiotu zamówienia została ustalona na kwotę 35 000,00 zł. (trzydzieści pięć tysięcy.). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 lipca 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn.zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Nałęczowie Nr 52 8733 0009 0012 5569 2000 0090 Tytuł wpłaty: Wadium w przetargu nieograniczonym na Rozbudowę III Oddziału Samodzielnego Publicznego Psychiatrycznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Celejowie 5. Za datę i godzinę wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę wpływu wadium na wskazany w pkt. 4 rachunek bankowy. Uznanie konta Zamawiającego winno nastąpić najpóźniej do dnia 12 lipca 2016r. do godz. 12:00 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt. 3 ppkt 2, 3, 4 i 5 musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres, na jaki Wykonawca jest związany ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia Zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium, w przypadkach, o których mowa w pkt. 13 i 14. Dokument ten w oryginale może być dołączony do oferty lub może być złożony w oddzielnej kopercie, zawierającej dane Wykonawcy i napis Wadium w przetargu nieograniczonym na Rozbudowę III Oddziału Samodzielnego Publicznego Psychiatrycznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Celejowie w siedzibie Zamawiającego - (sekretariat budynek Administracji - I piętro) przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia 12 lipca 2016r. do godz. 12:00 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze Oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13 i 14. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składnia ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium, w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie ,nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art.ust.2 pkt 5 ustawy . lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust 2 pkt 3 , co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzolcelejow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach