Przetargi.pl
Zadanie 1 (ETAP I) Dostosowanie pomieszczeń na sanitariaty i kiosk w O ZUS w Rzeszowie, Zadanie 2 (ETAP II) Dostosowanie budynku OZUS w Rzeszowie do wymogów p.poż.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8675000 , fax. 017 8523638
  • Data zamieszczenia: 2013-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
    Al. Piłsudskiego 12 12
    35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8675000, fax. 017 8523638
    REGON: 00001775600180
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1 (ETAP I) Dostosowanie pomieszczeń na sanitariaty i kiosk w O ZUS w Rzeszowie, Zadanie 2 (ETAP II) Dostosowanie budynku OZUS w Rzeszowie do wymogów p.poż.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV 45311100-1 roboty elektryczne, 45330000-9 roboty sanitarne, 45210000-7 roboty budowlane, 45314310-7 układanie kabli, I. Zadanie nr 1 (ETAP I) Dostosowanie pomieszczeń na sanitariaty i kiosk w OZUS w Rzeszowie obejmuje : 1) - budowę instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej dla zaprojektowanych węzłów sanitarnych na parterze budynku na bazie projektu wykonanego przez firmę TIMIT, 2) - budowę instalacji kanalizacji sanitarnej na parterze budynku w oparciu o projekt wykonany przez firmę TIMIT, 3) - budowę instalacji wentylacji mechanicznej w budowanych sanitariatach na parterze budynku na bazie projektu wykonanego przez firmę TIMIT, 4) - budowę instalacji elektrycznej dla zaprojektowanych sanitariatów i kiosku na parterze budynku na bazie projektu wykonanego przez firmę TIMIT, 5) - wykonać niezbędne pomiary elektryczne, 6) - wykonać i dostarczyć dokumentację powykonawczą w formie papierowej i elektronicznej (w formacie . pdf), 7) - to zadanie - etap I należy wycenić oddzielnie (osobna faktura). 8) Zadanie nr 1 (ETAP I) należy wykonać do 10 tygodni od dnia podpisania umowy. II. Zadanie nr 2 (ETAP II) Dostosowanie budynku O ZUS Rzeszów Al. Piłsudskiego 12 do wymogów p.poż. obejmuje: 1) - Zainstalowanie w budynku pełnego systemu sygnalizacji pożaru (rozbudowa istniejącego systemu) na bazie projektów wykonawczych firmy TIMIT, 2) - Zamknięcie piwnic, pomieszczeń technicznych i magazynowych drzwiami klasy EI30 odporności, 3) ogniowej oraz pomieszczeń archiwum drzwiami klasy EI60 odporności ogniowej wg projektów 4) wykonawczych firmy TIMIT, 5) - Wykonanie zabezpieczeń przepustów i przejść instalacyjnych przez ściany i strop oddzielający garaż i pomieszczenia archiwum od pozostałej części budynku w klasie EI60 odporności ogniowej, 6) - Wykonanie zabezpieczenia otworów okiennych w ścianie oddzielającej magazyn biurowy od pomieszczenia garażu w klasie EI60 odporności ogniowej wg projektu firmy TIMIT, 7) - Wykonanie przegrody szklanej wydzielającej pomieszczenie nr 128A od korytarza stanowiącego poziomą drogę ewakuacyjną w klasie odporności ogniowej EI30, 8) - Wyposażenie dróg ewakuacyjnych w całym budynku w oświetlenie ewakuacyjne i awaryjne wg projektu wykonawczego firmy TIMIT, 9) - Wykonanie podziału korytarzy ewakuacyjnych w budynku na odcinki nie przekraczające 50m drzwiami klasy EI60 odporności ogniowej wg projektu wykonawczego firmy TIMIT, 10) - Zainstalowanie na budynku przeciwpożarowego wyłącznika prądu przy głównym wejściu do budynku od strony ul. Głowackiego, 11) - Wyposażenie garażu w dwa hydranty wewnętrzne fi 33 z wężem półsztywnym, 12) - Wykonanie instalacji kontroli dostępu na podstawie projektu firmy TIMIT oraz dodatkowego punktu kontroli dostępu wskazanego przez inwestora (od strony baru na parterze). Każdy sterownik SKD musi posiadać fizyczne połączenie do sieci LAN poprzez kabel FTP kat. 5e zakończony w szafie serwerowej na wolnych portach. System kontroli dostępu SKD powinien posiadać możliwość rozbudowy do systemu rejestracji czasu pracy RCP poprzez szybką wymianę lub dołożenie modułu elektroniki. Przyszła zmiana systemu SKD do RCP nie może uwzględniać robót instalacyjno- budowlanych, 13) - Wykonanie instalacji ciepła technologicznego wentylacji - c.t.w. wg projektu firmy TIMIT, 14) - Wykonanie instalacji chłodniczej wg projektu firmy TIMIT, 15) - Wykonanie instalacji mechanicznej wybranych pomieszczeń wg projektu wykonawczego firmy TIMIT, 16) - Po zainstalowaniu czujników SAP należy przetestować i uruchomić systemy w celu sprawdzenia ich poprawnego działania. 17) - Należy wykonać niezbędne pomiary elektryczne dla zainstalowanych urządzeń 18) - wykonać i dostarczyć dokumentację powykonawczą w formie papierowej i elektronicznej (w formacie . pdf) 19) W kosztach ogólnych oferty należy uwzględnić utrudnienia związane z robotami występującymi w obiekcie czynnym. 20) Prace związane z montażem korytek (kabli), przebiciami, wierceniem należy wykonywać po godzinie 15:00 i dniach wolnych od pracy. Natomiast prace w pomieszczeniu UPS i szafy krosowej wykonywać po godz. 15:00 w obecności pracownika wydziału obsługi informatycznej. 21) Po wykonaniu zamówienia Wykonawca dostarczy gwarancji na minimum 3 lata na zainstalowane urządzenia i wykonane prace. 22) Osoba kierująca prowadzi Dziennik Budowy i powinna posiadać uprawnienia pozwalające jej wykonywać samodzielną funkcję techniczną w zakresie kierowania budową. 23) Osoby wykonujące roboty elektryczne powinny posiadać uprawnienia kategorii D i E. 24) Zadanie nr 2 (ETAP II) należy wykonać do czterech miesięcy od dnia podpisania umowy. 25) Wskazana Wizja lokalna po wcześniejszym ustaleniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego. III. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli: a) 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, b) trzyletniej rękojmi za wady przedmiotu zamówienia na zasadach określonych przepisami k.c. IV. Wytyczne dotyczące zastosowanych materiałów Materiały i osprzęt, które Wykonawca zastosuje do wykonania robót powinny być dobrej jakości w gatunku I oraz posiadać dopuszczenie do stosowania i spełniać Polskie Normy, normy zharmonizowane, być zgodne z narzuconymi przez Projektanta rozwiązaniami. Zamawiający stwierdza, że jeśli w dokumentacji przetargowej, opracowaniach projektowych, w tym w przedmiarze robót kosztorysie ofertowym podano nazwę dostawcy lub producenta określonego materiału to uczyniono to w celu określenia klasy materiałów, urządzeń, osprzętu itp. Wobec powyższego dopuszcza się składanie ofert równoważnych z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów pod warunkiem, że zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia będą bezwzględnie spełniać warunek, iż ich parametry techniczne, jakościowe i eksploatacyjne będą na co najmniej takim samym poziomie, jak materiały i urządzenia określone w powyższy sposób w dokumentacji przetargowej. W przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do oferty dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych rozwiązań np. specyfikację techniczną producenta lub inny dokument dla danego materiału lub urządzenia . Z przedłożonego dokumentu musi wynikać spełnienie wymaganych parametrów określonych w SIWZ poprzez klasę materiałów lub urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453111001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 20.000,00 złotych słownie: dwadzieścia tysięcy złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach