Przetargi.pl
Roboty budowlane remont oświetlenia i malowanie pomieszczeń budynku Inspektoratu ZUS w Mielcu ul. Sikorskiego 4.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8675000 , fax. 017 8523638
  • Data zamieszczenia: 2013-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
    Al. Piłsudskiego 12 12
    35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8675000, fax. 017 8523638
    REGON: 00001775600180
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane remont oświetlenia i malowanie pomieszczeń budynku Inspektoratu ZUS w Mielcu ul. Sikorskiego 4.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja Robót budowlanych remont oświetlenia i malowanie pomieszczeń budynku Inspektoratu ZUS w Mielcu ul. Sikorskiego 4. Zadanie 1 Remont oświetlenia w piwnicy oraz niezbędne pomiary elektryczne po zakończeniu zadania. Wymiana powinna być wykonana na podstawie posiadanej dokumentacji, która zawiera: rysunki demontażu lamp, rysunki montażu lamp. Remont oświetlenia : 1.Demontaż lamp oświetleniowych żarówkowych montowanych na suficie oraz ich utylizacja - lokalizacja wg załączonych rysunków 2. Demontaż lamp oświetleniowych żarówkowych montowanych na ścianie oraz ich utylizacja - lokalizacja wg załączonych rysunków 3. Demontaż lamp oświetleniowych 2x18W wg załączonych rysunków 4. Demontaż istniejących wyłączników 5. Demontaż okablowania montowanego do sufitu i do ścian na uchwytach zasilającego lampy do demontażu, 6. Demontaż istniejących wyłączników (S) wg załączonych rysunków 7. Montaż lamp zdemontowanych 2x18W, 8. Montaż lamp oświetleniowych natynkowych typu RASTRA 2x18W z zapłonnikiem, 9.EVG, świetlówka T8, G13, 18W Natural Daylight (4000K), 10. Montaż lamp oświetleniowych natynkowych typu RASTRA 2x18W z zapłonnikiem, 11.EVG, z zestawem awaryjnym (AW), swietlówka T8, G13, 18W, Natural Daylight (4000) 12. Montaż lamp oświetleniowych typu RASTRA 2x36W z zapłonnikiem EVG, świetlówka T8, G13, 36W, Natural Daylighyt z zestawem awaryjnym (AW) 13. Montaż lamp oświetleniowych typu RASTRA 2x36W z zapłonnikiem EVG, świetlówka T8, G13, 36W, Natural Daylighyt 14. Dostawa i montaż wyłączników trójkierunkowych (schodowych, S3) 15. Montaż wyłączników do lamp wg rysunków, 16. Dostawa i montaż listew elektroinstalacyjnych, 17. Dostawa i montaż okablowania do oświetlenia, 18. Wymiana bezpieczników w rozdzielniach elektrycznych typu S 10A jedno-fazowych na bezpieczniki 16A jedno-fazowe , 19. Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia po zainstalowaniu nowych lamp, 20. Wykonanie pomiarów elektrycznych, 21. Uruchomienie instalacji. Zadanie 2 Roboty remontowe budynku Opis przewidywanych prac. Budynek Inspektoratu ZUS w Mielcu został oddany do użytku w 1994 roku kiedy to został adoptowany z hotelu robotniczego. W 2004 roku wszystkie pomieszczenia były malowane natomiast w 2007 roku przeprowadzone było malowanie korytarzy i klatek schodowych. Od tamtej pory wnętrze budynku nie było odnawiane. Pomieszczenia wymagają więc malowania i odświeżenia. W pierwszej kolejności planuje się wykonać malowanie pomieszczeń III piętra, korytarza i klatek schodowych oraz pomieszczenia sanitariatów. Ściany i sufity pomieszczeń oraz klatek schodowych należy przygotować do malowania uzupełniając drobne ubytki. Podłoże powinno być mocne i równe. Po przygotowaniu powierzchni należy ją dwukrotnie pomalować stosując farbę emulsyjna. Na klatkach schodowych poniżej listew odbojowych planuje się wykonanie tynku żywiczno-akrylowego. W pomieszczeniu UPS-a lamperia olejna. Zakres prac: 1. Malowanie pomieszczeń III, II, część Ip, parteru (bez pomieszczenia SOK i archiwum, które będą modernizowane): 2019,23m2 plus 1496,54m2 plus 128,76m2 plus 1098,35m2 równa się 4 742,88m2 2.Malowanie drzwi w pom. WC i gospodarczych, malowanie brudników przy drzwiach do pomieszczeń biurowych. 41,66m2 plus 32,58m2 plus 52,98m2 równa się 127,22m2 3.Lakierowanie parkietu w świetlicy, lakierowanie listew przyściennych, cokołów drewnianych. 210,03m2 plus 129,90m2 plus 67,52m2 równa się 407,45m2 4.Malowanie rur i grzejników CO. malowanie rur 372 mb malowanie grzejników radiatorowych 168,6m2 5. Wykonanie tynku mozaikowego na klatce schodowej oraz wejściu głównym. 7,35m2plus 59,58m2 równa się 66,93m2 6. Wymiana wyeksploatowanych lamp oświetleniowych w pomieszczeniach malowanych: świetlica plafoniery dwużarówkowe szt 6 korytarze lampa świetlówkowa 2x18W dł.640mm pokoje biurowe lampa świetlówkowa 2x36W dł.1200mm 7. Wymiana baterii zlewozmywakowych i zlewozmywaków dwukomorowych z blachy chromoniklowej wraz z szafkami w pomieszczeniach gospodarczych Kpl 3. 8. Wymiana wykładziny dywanowej na PCV w dwu pokojach biurowych. 37m2 9. Regulacja okien, wymiana uszczelek okien na parterze, I, II, IIIp., wymiana klamek drzwiowych z szyldami. 1) okno jednoskrzydłowe 170x90cm szt 22 2)okno dwuskrzydłowe 170x150cm szt 85 3)klamki z szyldami szt 75. 10.Naprawa rur spustowych rynnowych mb 28, oraz montaż kratek wentylacyjnych międzystropowych szt 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych określony jest w przedmiarze robót. Termin realizacji do 30.12.2013r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453111001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 4.000,00 złotych słownie: cztery tysiące złotych 00 100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach