Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów w wys. 7.547.195 zł dla Powiatu Cieszyńskiego.

Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43400 Cieszyn, ul. Bobrecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 777 213 , fax. 334 777 133
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
    ul. Bobrecka 29
    43400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 334 777 213, fax. 334 777 133
    REGON: 7218622400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.cieszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów w wys. 7.547.195 zł dla Powiatu Cieszyńskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów w wys. 7.547.195 zł dla Powiatu Cieszyńskiego. 2. Wykonawca winien jest wyrazić pisemną zgodę na: 2.1. zabezpieczenie spłaty kredytu wekslem własnym in blanco wraz z deklaracją wekslową, 2.2. rozpoczęcie spłaty kredytu od dnia 31.01.2019 r., 2.3 możliwość realizacji kredytu w transzach, których wysokość i terminy zostaną określone w umowie, 2.4. naliczanie odsetek od kolejnych transz kredytu od dnia ich uruchomienia, 2.5. pobieranie prowizji z tytułu udzielenia kredytu odrębnie od każdej uruchomionej transzy kredytu, 2.6. możliwość nie wykorzystania całości postawionego do dyspozycji kredytu, 2.7. możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez dodatkowych opłat, 2.8. następujące kary umowne: - za nie postawienie do dyspozycji kredytu lub każdej z transz w terminie - 0,2% wartości kredytu lub transzy za każdy dzień zwłoki, - za odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy 5% wartości kredytu, a w przypadku późniejszego odstąpienia 5% nie zrealizowanej wartości kredytu, - od zadłużenia przeterminowanego pobierane będą odsetki w wysokości odsetek ustawowych. 3. Realizacja kwot kredytu następować będzie w 2018 roku w formie transz, na wniosek kredytobiorcy. 4. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania całości postawionego do dyspozycji kredytu. 5. Okres kredytowania będzie wynosił 10 lat (2019 – 2028). 6. Spłaty rat i odsetek dokonywane będą w terminach miesięcznych poczynając od dnia 31.01.2019 r. do dnia 30.11.2028 r. 7. Zamówienie finansowane będzie z budżetu powiatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20.000zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie zezwolenia właściwego organu na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 29.08.1997r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2017r. poz.1876); a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach