Przetargi.pl
Modernizacja stanowiska badawczego Zakładu Badań Urządzeń Mechanicznych GIG w Łaziskach Górnych - etap I.

Główny Instytut Górnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 40166 Katowice, pl. Gwarków 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2581631-9 , fax. 322596533
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Instytut Górnictwa
    pl. Gwarków 1
    40166 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2581631-9, fax. 322596533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja stanowiska badawczego Zakładu Badań Urządzeń Mechanicznych GIG w Łaziskach Górnych - etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na terenie poligonu badawczego Głównego Instytutu Górnictwa w Łaziskach Górnych istnieją dwa obiekty dla których przewiduje się wykonanie prac modernizacyjnych. 1. Hala badawcza - obiekt o wymiarach ok. 18,80 x 7,30 x 15m w konstrukcji stalowej, obudowa z blach fałdowych, okna stalowe szklone szkłem zbrojonym, zabezpieczone od wewnątrz płytami poliwęglanu. Zakres prac przewidywanych do realizacji : - pokrycie dachu – jeden raz papa termozgrzewalna, malowanie obróbek blacharskich,-malowanie drabiny wyjściowej na dach, - malowanie obróbek blacharskich cokołu hali, - rozszklenie i demontaż istniejących okien, - zabudowa w istniejących ramach stalowych nowych okien pcv, nieotwieranych wypełnionych płytami poliwęglanowymi wraz z koniecznymi obróbkami blacharskimi. Widoki hali badawczej pokazane są na załączonych w postępowaniu zdjęciach wykonanych dronem. Przewidywany zakres robót określa przedmiar robót. 2. Zaplecze socjalne przy hali – stanowi zespół połączonych sześciu kontenerów. Zakres prac przewiduje zabezpieczenie antykorozyjne dachu i obróbek blacharskich, pokrycie dachu styropapą i jedną warstwą papy termozgrzewalnej, malowanie okien oraz krat okiennych, częściowa wymianę podłogi w miejscach jej załamania. Widoki zaplecza kontenerowego pokazane są na załączonych w postępowaniu zdjęciach wykonanych dronem. Zakres robót określa przedmiar robót. 3. Wiata przy hali – stalowa z obudowa z blach fałdowych. Przewidywany zakres prac: pokrycie dachu styropapą + jednokrotnie papą termozgrzewalną z obróbkami blacharskimi. Widoki wiaty pokazane są na załączonych w postępowaniu zdjęciach wykonanych dronem. Zakres robót określa przedmiar robót. 4. Ze względu na brak możliwości pełnej oceny stanu istniejącego Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyłączenia części robót, które uzna za będące w dobrym stanie technicznym i niekonieczne do realizacji lub też poszerzenia zakresu w ramach robót zleconych dodatkowym zamówieniem. Rozliczenie wykonanego zakresu robót nastąpi kosztorysem powykonawczym w oparciu o rzeczywisty obmiar robót oraz ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Zakres prac określa przedmiar robót wg. załącznika nr 7. Stan obecny obrazują zdjęcia modernizowanego obiektu – załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100), 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 12.12.2018 r. o godzinie 12:00 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: mBank S.A. 21 1140 1078 0000 3018 1200 1004. Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju 217 budynek dyrekcji GIG do dnia 12.12.2018 r. do godz. 1200. 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: 2.6.1 jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2.6.2 jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach