Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

Gmina Gorzów Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 46-310 Gorzów Śląski, ul. Wojska Polskiego 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3505710, 715 , fax. 034 3505710, 715 wew. 42
  • Data zamieszczenia: 2015-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzów Śląski
    ul. Wojska Polskiego 15 15
    46-310 Gorzów Śląski, woj. opolskie
    tel. 034 3505710, 715, fax. 034 3505710, 715 wew. 42
    REGON: 15139861700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzowslaski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. 2. Uruchomienie kredytu będzie następować poprzez realizację pisemnej dyspozycji Zamawiającego, złożonych w banku do 7 dni roboczych przed planowanym uruchomieniem transzy kredytu, w zależności od oferty Wykonawcy. Transze kredytu Wykonawca będzie przekazywał na konto Zamawiającego. Planowane terminy uruchomienia transz: a) pierwsza transza - do 15.08.2015r. - 500 000,00 zł b) druga transza - do 30.09.2015r. - 300 000,00 zł c) trzecia transza - do 31.10.2015r. - 200 000,00 zł 3. Harmonogram spłaty kredytu: Lp. Terminy spłaty rat Kwota raty kredytu 1 25.03.2018r. 20 000,00 zł 2 25.03.2019r. 20 000,00 zł 3 25.03.2020r. 100 000,00 zł 4 25.05.2020r. 100 000,00 zł 5 25.09.2020r. 100 000,00 zł 6 25.03.2021r. 220 000,00 zł 7 25.05.2021r. 220 000,00 zł 8 25.09.2021r. 220 000,00 zł 4. Umowa kredytu zostanie sporządzona przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, na jego koszt zgodnie z przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wszystkimi zastrzeżeniami zawartymi w SIWZ. 5. Spłata kredytu nastąpi w 8 ratach w okresie od 2018 r. do 2021 r. do 25-go danego miesiąca. 6. Okres karencji w spłacie rat kredytu do 24.03.2018r. 7. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco. 8. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane w miesięcznych okresach obrachunkowych, płatne do ostatniego każdego miesiąca. 9. Do celów obliczenia oprocentowania przyjmuje się rzeczywista liczbę dni występującą w danym roku (365/366 dni). 10. Oprocentowanie kredytu będzie liczone wg stopy redyskonta weksli + stała marża banku. 11. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu i odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 12. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki będą liczone za okres jego faktycznego wykorzystania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany daty wypłaty transz kredytów, bez dodatkowych opłat. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu spłat kredytu, bez dodatkowych opłat. 14. Zamawiający zobowiązuje się do podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji świadczeń pieniężnych na podstawie art. 97 Prawa Bankowego. 15. Zakłada się złożenie kontrasygnaty Skarbnika Miasta na dokumentach kredytowych. 16. Zamawiający nie przewiduje żadnych opłat i prowizji związanych z udzieleniem, obsługą oraz spłatą kredytu (w tym spłatą przedterminową). 17. Wykonawca nie może domagać się od Zamawiającego przyjęcia rachunku bieżącego (umowa kredytowa nie może być łączona z umową o prowadzeniu rachunku bieżącego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin uruchomienia transzy kredytu od dnia złożenia dyspozycji wypłaty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzowslaski.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach