Przetargi.pl
Dowóz uczniów wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Murów w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych na lata szkolne 2015/2016,2016/2017 oraz dowóz uczniów z Publicznego Gimnazjum do sali gimnastycznej - ( z podziałem na dwie części) II przetarg.

Gmina Murów ogłasza przetarg

  • Adres: 46-030 Murów, ul. Dworcowa 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4214034 , fax. 0-77 4214032
  • Data zamieszczenia: 2015-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Murów
    ul. Dworcowa 2 2
    46-030 Murów, woj. opolskie
    tel. 0-77 4214034, fax. 0-77 4214032
    REGON: 53141317100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Murów w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych na lata szkolne 2015/2016,2016/2017 oraz dowóz uczniów z Publicznego Gimnazjum do sali gimnastycznej - ( z podziałem na dwie części) II przetarg.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zadanie częściowe nr I-Dowóz uczniów wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Murów w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych na lata szkolne 2015/2016,2016/2017 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Sprzedaż biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych, gimnazjum i dzieci do przedszkoli na terenie Gminy Murów i z powrotem we wszystkie dni nauki szkolnej zgodnie z zestawieniem dojazdów uczniów do szkół i przedszkoli stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie będzie realizowane w ramach przewozów regularnych w Krajowym transporcie drogowym na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013r poz.1414). 2) Dopuszcza się, o ile będą miejsca w autobusach/busach , przewozy innych osób, które będą ponosić koszty przejazdu na rzecz przewoźnika, z zastrzeżeniem zapisów ustawy z 20 czerwca 1992r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2012r.poz..1138 z późn. zm.). 3) Uczeń nie może być wcześniej w placówce oświatowej niż pół godziny przed godziną rozpoczęcia zajęć lekcyjnych w szkole. Faktyczne godziny odjazdów autobusów Wykonawca ustali z dyrektorami poszczególnych szkół przedszkoli. 4) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić punktualny i bezpieczny dowóz uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli. 5) Ilość i wielkość pojazdów na danym odcinku dostosować należy do ilości przewożonych uczniów i dzieci do przedszkoli. 6) Łączna liczba uczniów do przewiezienia do szkół i przedszkoli i z powrotem wynosi 236 w tym: 213 uczniów i dzieci przedszkolnych dowożonych w w formie zakupu biletów miesięcznych i 23 dzieci dowożonych do przedszkoli nie objętych biletami miesięcznymi. Dzienna trasa dowozu wynosi około 360 km. 7) Długość tras może ulec zmianie po przeprowadzeniu wizji lokalnej przed sporządzeniem oferty. 8) Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd opiekunom wyznaczonym na danej trasie, opiekę w trakcie dowożenia zapewnia Zamawiający. 9) W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie , nie później jednak niż w ciągu 60 minut od powstania awarii, autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. 10) Wykonawca uwzględni możliwość sporadycznych zmian godzin dowozu uczniów i odbiór wynikających z organizacji pracy szkoły czy przedszkola. 11) Z uwagi na utrudniony manewr nawracania na drodze w miejscowości Święciny i w miejscowości Okoły Zamawiający przewiduje na tych trasach dowóz uczniów busami. 12) W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły i skrócenia zajęć lekcyjnych np. w dniu rekolekcji, dni sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych, sprzątanie świata, w przeddzień ferii świątecznych itp. Wykonawca zapewni odwóz uczniów we wcześniejszych godzinach. Wcześniejsza organizacja odwozów nie stanowi dodatkowych zadań, należy je wkalkulować w cenę biletów. 13) Ostateczna ilość kursów powrotnych wynikająca z organizacji pracy szkoły z uwzględnieniem przystanków oraz ewentualnych innych punktów odbioru dzieci na trasach uzgodnionych z Wykonawcą, zostaną określone po sporządzeniu planu zajęć w jednostkach oświatowych pomiędzy Dyrektorami Szkół i Przedszkoli a Wykonawcą. Wykaz przystanków stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 14) Bilety miesięczne będą przekazywane poszczególnym dyrektorom szkół i przedszkoli przez Wykonawcę najpóźniej do dnia 20 miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonania zamówienia. Wykonawca na podstawie załącznika nr 3 do SIWZ będzie wystawiał fakturę i przekaże ją Zamawiającemu.. 15) Rozkład jazdy autobusów musi przewidywać przystanki w miejscowościach określonych w zestawieniu. Na przystankach, o których mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca jest zobowiązany umieścić dodatkową informację ( obok zwykłego rozkładu jazdy) o godzinach odjazdu i przyjazdów w ramach niniejszej umowy. 16) Uczniowie z miejscowości: Młodnik, Radomierowice, Święciny, Grabice winne być dowiezione do Publicznego Gimanzjum w Zagwiździu ( zatoczka przy gimnazjum). Miejsce wykonywania zamówienia 1. Publiczna Szkoła Podstawowa w Murowie ul. Wolności 20 2. Publiczna Szkoła Podstawowa w Starych Budkowicach ul. Wołczyńska 14 3. Publiczne Gimnazjum w Zagwiździu ul. Lipowa 68 4. Publiczne Przedszkole w Murowie ul. Lipowa 17 5. Publiczne Przedszkole w Starych Budkowicach ul. Wołczyńska 2 6. Publiczne Przedszkole w Zagwiździu ul. Lipowa 12A Zadanie częściowe nr II -Dowóz uczniów wraz z opiekunami z Publicznego Gimnazjum w Zagwiździu do sali gimnastycznej w Zagwiździu . 1) Przewóz uczniów na zajęcia wychowania fizycznego z Publicznego Gimnazjum w Zagwiździu do sali gimnastycznej w Zagwiżdziu, zgodnie z harmonogramem przejazdów opracowanym przez Dyrektora Publicznego Gimnazjum w Zagwiździu po sporządzeniu planu zajęć w Publicznym Gimnazjum w terminie do 26 sierpnia każdego roku wykonywanej usługi. 2) Ilość kursów: poniedziałek - dowóz do sali i powrót- 2 kursy orientacyjna ilość kilometrów do przejechania 3,60 km wtorek- dowóz do sali i powrót - 3 kursy orientacyjna ilość kilometrów do przejechania 5,40km środa - dowóz do sali i powrót - 2 kursy orientacyjna ilość kilometrów do przejechania 3,60 km czwartek - dowóz do Sali i powrót - 1 kurs orientacyjna ilość kilometrów do przejechania 1,80 km piątek - dowóz do sali i powrót - 2 kursy orientacyjna ilość kilometrów do przejechania 3,60 km Należy rozumieć 1 kurs jako dowóz z Gimnazjum do sali i powrót. W ciągu tygodnia średnio 2 kursy dziennie. 3) Orientacyjna liczba uczniów przewożona jednym kursem od 18 do 22. Podane liczby uczniów oraz ilość kursów w danym dniu tygodnia są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym. Szczegółowy harmonogram przewozu uczniów zostanie opracowany przez Dyrektora Publicznego Gimnazjum w Zagwiździu i przekazany Wykonawcy do dnia 26 sierpnia danego roku szkolnego objętego zamówieniem. Harmonogram stanowić będzie załącznik do umowy 4) Wykonawca musi dysponować minimum jednym autobusem z kierowcą - z ilością miejsc siedzących zapewniającą obsługę wymaganej ilości uczniów. 5) Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd opiekunowi, opiekę w trakcie dowożenia zapewnia Zamawiający. 6) W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. 7) Pojazd służący do przewozu uczniów musi być oznakowany zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym i transporcie osób. 8) Zamawiający nie dopuszcza wykonania usługi w ramach regularnej komunikacji autobusowej za sprzedażą biletów miesięcznych. Miejsce wykonywania zamówienia: Publiczne Gimnazjum Zagwiździe ul. Lipowa 68 Sala gimnastyczna Zagwiździe ul. Lipowa 1 Każdy Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną trasy- w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, szczególnie należy sprawdzić ilość kilometrów na trasie, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.Koszt wizji lokalne ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 1. 5.100,00złotych, (słownie: pięć tysięcy sto złotych)- dla zadania częściowego nr I 2. 500,00złotych ( słownie: pięćset złotych) - dla zadania częściowego nr II 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, określonego w Rozdziale 12 niniejszej SIWZ, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że kwota przelewu znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Łubniany Nr 21 8897 0004 2001 0006 0163 0003 z dopiskiem Wadium -Dowóz uczniów wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Murów w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych na lata szkolne 2015-2016, 2016-2017 - zadanie częściowe nr I lub Dowóz uczniów z Publicznego Gimnazjum do sali gimnastycznej - zdanie częściowe nr II Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem - przez osoby odpowiednio upoważnione do reprezentowania. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji winno być złożone w oryginale. Oryginał dokumentu wraz z jego kopią ( potwierdzoną za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty. Oryginał należy załączyć do oferty w taki sposób, aby umożliwić zamawiającemu jego wyjęcie i zwrot bez uszkodzenia. 4. Wadium składane w formie gwarancji i/lub poręczenia, gwarancja i lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać, między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji i lub poręczenia (Zamawiającego),gwaranta i lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji i lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib. 2) dokładne przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania 3) precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją i lub poręczeniem, 4) kwotę gwarancji i lub poręczenia, 5) termin ważności gwarancji i lub poręczenia 6) zobowiązanie gwaranta i lub poręczyciela do: nieodwołalnego bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji i lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp., nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, lub - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie , lub - Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy, z Wykonawcą, którego ofertę wybrano, stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 7) okres ważności gwarancji i lub poręczenia nie może być krótszy niż okres związania ofert. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 6. Wykonawcy , którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy . 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wraz z odsetkami na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. 8. W sprawie wadium obowiązują uregulowania ustawy- Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.murow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach